Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1097 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Sanne 29-12-2021

Duidelijke en overzichtelijke site. Producten binnen de verwachte levertijd ontvangen. Nadat een product beschadigd aangekomen was, heb ik contact opgenomen met de klantenservice en een paar dagen later een nieuw product ontvangen. Goede service.

Jeroen 29-12-2021

Ik heb voor de bestelling ff gebeld omdat ik twijfelde over het juiste onderdeel. Ik ben vriendelijke en vakkundig te woord gestaan. De medewerker heeft mij geholpen zodanig dat ik aan het eind van het gesprek alleen nog op de bestelknop hoefde te drukken.

André 28-12-2021

Als ik naar mijn vorige bestellingen kijk zou ik jullie een hoger cijfer geven maar nu had ik motorolie besteld waarvan de fles lekte in de doos.
Er was niet veel uit gelekt maar toch
Ik hoop jullie volgende keer weer een hoger cijfer te kunnen geven

Matthieu 28-12-2021

Alle auto benodigdheden zijn makkelijk te vinden als je het kenteken invoert. Heb wieldoppen doppen besteld maar er was er een kapot gegaan heb toen gebeld met de klantenservice en had binnen 24 uur een nieuwe

Annet 28-12-2021

Levering was prima. Snel en op de afgesproken tijd. Ontzettend blij dat het onderdeel er was. Helemaal top!
Website ook zeer goed. Was makkelijk te vinden.

Rick 27-12-2021

Goede service. Denken met je mee, bij verkeerd besteld artikel doen ze niet moeilijk. En kijken. Met je mee naar het juiste artikel

Walter Vaesen 27-12-2021

Heel correcte en vlotte bediening en communicatie. TOP.
Ik zou het aan iedereen aanraden.

Slooyer 27-12-2021

Hallo.
De service van jullie is perfect.
Maar die van DHL is hopeloos.
Ze zeggen dat ze geweest zijn maar waren de hele dag thuis en niemand geweest
Heb dus het pakje nog steeds niet .
Ligt gelukkig niet aan jullie.

Rutten 27-12-2021

Bestelde spullen netjes op tijd en correct bezorgd. Goede kwaliteit prijsverhouding

A Schreuders 17-12-2021

Makkelijk bestellen, respons als er iets waarschijnlijk niet goed is zodat je aanpassingen kunt maken voordat het afgestuurd wordt.
Uitstekende hulp telefonisch om bestellingen aan te passen en juist advies.
Snelle levering .
Meerdere bestellingen gedaan dit jaar , nooit problemen, ook niet met ruilen en retourneren.
Uitstekende klantenservice.
En nee ik werk niet bij Winparts gezien mijn beoordeling ze zijn gewoon goed.

gerrit 16-12-2021

Webshop met op de eigen auto gericht assortiment!
Na een levering waarbij een defect is geconstateerd, werd zonder moeilijk te doen het artikel nagestuurd.
Chapeau!!

Allan 16-12-2021

Ik vind het over het algemeen een prima webshop en bestel er met regelmaat. Maar als je mailt wordt er soms niet of pas laat gereageerd. Ook een keer heeft bij een retour zending de winkel een verkeerde code gescand. Dit leide er toe dat het pakketje wel retour werd bezorgd bij winparts, maar niet zodanig werd geregistreerd. Ik ben hier twee maanden en meerdere aanslagen van verhoging van het originele bedrag ( afterpay) mee bezig geweest om dit ongedaan te krijgen.

Albert 16-12-2021

Onderdelen besteld, stond bij voor 12uur besteld is morgen in huis. Helaas duurder het een dag langer.
Toch jammer als je er met spoed op wacht.
Maar kan natuurlijk gebeuren👍

X 15-12-2021

Een goede vervangende accu makkelijk gevonden op de website dmv de zoekfunctie op kenteken. Genoeg keuze en uitgebreid assortiment. Bestellen ging makkelijk en snel geleverd.

GJ B 15-12-2021

zo makkelijk om door de webpagina heen te "wandelen" en zo langs elk product met een uitgebreide beschrijving te gaan. Je kan kiezen uit verschillenden modellen en allerlei accessoires voor de personen auto.

Ron Wolf 15-12-2021

Erg prettig om de onderdelen te kunnen vinden via het kenteken, zodat je de juiste onderdelen te zien krijgt, die voor dat merk en type auto beschikbaar zijn.

Peter 15-12-2021

Solide webshop. Ik was slechts 1 flateblade ruitewisser nodig van Bosch. Was voorradig en Winparts had het onderdeel voor een scherpe prijs. Binnen 2 dagen keurig verpakt geleverd. Heb er ook al een keer wat onderdelen kunnen afhalen die ik met spoed nodig was. Elders een week wachten, bij Winparts ligt het binnen 24 uur voor je klaar

van de Weerdhof 14-12-2021

Stuk goedkoper dan andere aanbieders die Dodge Ram onderdelen leveren. Levering was langer door de drukte bij het leverbedrijf. Fijne klantenservice & duidelijk geïnformeerd.

Eric 14-12-2021

Super, zeer goed product, snelle levering, de prijs is echt goed, Winparts is een echte aanrader.

Martin 14-12-2021

Ik kon op site makkelijk vinden wat ik zocht, toch ging het door eigen schuld fout, daarna ben ik door de klantenservice super goed geholpen! Voor mij verdienen jullie 5 sterren!

Karel 14-12-2021

ik ben goed geholpen bij de aanschaf van mijn accu. Winparts heeft na de bestelling van een Bosch accu gecontroleerd of deze accu geschikt was voor mijn auto en een andere goedkopere aangeraden. Helaas heb ik het te veel betaalde bedrag nog niet terug ontvangen.

Willem Deden 14-12-2021

Zo eenvoudig en snel en zeer duidelijk en de spullen zijn ook wat ik besteld heb.

Bart de Ruiter 13-12-2021

Na enkele slechte ervaringen bij andere webshops uitgekomen bij winparts.

Tot dusver nooit problemen ondervonden.

Erg netjes in klant contact.

Al met al zeer tevreden. En blijf hier zeker bestellen.

Opel-Astra-Rijder 13-12-2021

Heb via de webshob besteld op kenteken wat erg handig alleen soms verkeerde levering (betseld) en is onder garantie vervangen en omgeruilt
Vind het een goede en snelle service ga zo door

HK 13-12-2021

HEEL HANDIG. Ik hoef alleen maar mijn kenteken in te voeren om de juiste onderdelen te krijgen. Ik heb er nooit een probleem mee gehad. goede webwinkel.