Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Aliees 07-03-2022

Wieldoppen en vloermatten voor een goede prijs. Bestelling werd snel geleverd en was keurig verpakt.

RobertD 07-03-2022

Erg prettige webshop. Veel artikelen op voorraad en via het invoeren van mijn kenteken krijg ik meteen de juiste artikelen in beeld. Ooit zelf iets fouts besteld en geen probleem met gratis omruilen. Later via de chat snel, vriendelijk en dus uitstekend geholpen. Dit is nou precies de manier waarop ik graag boodschappen doen: geen oeverloos gezeur, maar direct persoonlijk en goed geholpen worden.

Hans anneveldt 07-03-2022

Website is duidelijk, bestellen was makkelijk en kwam op tijd binnen.
Kwaliteit is ook top

Astrid 06-03-2022

Snel besteld op de site en de uitlaat werd snel geleverd.
Artikel is zoals afgesproken.

Jeroen putters 06-03-2022

Goede site .goede om schijvingen.makelijk met je kenteken spullen zoeken en betaalbaar. en als spullen verstuurd worden krijg je netjes bericht .Ik vind het super

K.P.Alkema 06-03-2022

Noordelijke betrouwbaarheid, geen valse beloftes, hoge kwaliteit van, om het even, geleverde goederen!

Sam Polderman 05-03-2022

Er was mij abusievelijk een verkeerd onderdeel toegestuurd. Ik heb hierover een mailtje gestuurd en het was binnen no time opgelost. Heb het juiste onderdeel per ommegaande mogen ontvangen. Supersnelle Service. :-)

Emiel Schilpers 05-03-2022

Op tijd ontvangen.
Goed verpakt.
De site maakt het heel makkelijk om het juiste product te vinden.

Michel 05-03-2022

Altijd keurig en op tijd geleverd. Onderdelen goede prijs kwaliteit. Website is overzichtelijk en onderdelen makkelijk te vinden, zeker op kenteken.

vw spiegel plaat 05-03-2022

Zeer snelle levering, en juiste artikel volgens mijn bestelling!!!
Zeker een aanrader voor mij bij mijn volgende bestellingen voor auto onderdelen!!

tim 04-03-2022

ik bestel hier meerdere malen mijn producten en zijn altijd super snel geleverd en altijd top kwaliteit!!

Bert Bastiaans 04-03-2022

Heel veel keuze voor 1 product (te veel haast).
Goede en snelle levering.
Afleveringskosten vond ik wel vrij hoog, bezorging door Post.nl.

Arjan 04-03-2022

Snel en tegen de juiste prijs geleverd en de juiste artikelen. Ik zou zo weer bestellen.

Erix 04-03-2022

Goed prijzen en snelle levering, helaas hadden ze een interieurfilter in een te kleine doos gepropt, waardoor ik een gebroken exemplaar aantrof. Dit is keurig opgelost. Toen ik het filter wilde monteren, paste dit niet in de houder BMW 330i. Ik had op kenteken gezocht en een keuze gemaakt uit de filters. Waarom past die dan niet? Bij nader onderzoek, blijkt dat Winparts ook nog de maten van de filters erbij zet. In mijn geval was het filter te lang en te breed, waarom verschillende maatvoeringen ? Als ik op kenteken shop, mag ik er toch vanuit gaan dat het zou moeten passen? Ik heb besloten om het fiter aan te passen (randje er vanaf gezaagd) omdat ik geen zin had om een mogelijke discussie te voeren over de opgegeven maten.
Officiele reactie van Winparts.nl 10-03-2022

Hi Erix,

Bedankt voor uw bericht. Van sommige auto’s zijn er in hetzelfde bouwjaartal verschillende types uitgebracht. Hierdoor kan het helaas wel eens voorkomen dat een product toch niet past, ondanks de pasgarantie. Kijk daarom altijd even goed hoe het onderdeel eruit moet zien. Bij twijfel kunt u natuurlijk altijd even onze experts om hulp vragen!

Als er toch een product is besteld dat niet past, dan mag deze natuurlijk kosteloos omgeruild worden! De volgende keer mag u daarvoor altijd even contact met ons opnemen.

Bianca

Ronald 04-03-2022

Snelle en correcte levering. De bestelde fietsdrager voldoet geheel aan de omschrijving en is compleet en goed verpakt geleverd.

Marcel 04-03-2022

Snel en netjes afgeleverd incl. handleiding per mail wat een positieve ervaring betrof.

Rinke 03-03-2022

Winparts had twijfel of het onderdeel wel zou passen op mijn auto dus stuurden ze een berichtje. Dat vond ik bijzonder attent en heeft me even extra laten nadenken.
Verder had ik nog een onderdeel welke retour moest wegens verkeerde pasvorm.
Dit was geen probleem en zelf de retour werd vergoed omdat ik direct het juiste onderdeel bestelde.
Ik ben erg blij met winparts, ze zijn niet de enige aanbieder maar wel één van de fijnste om zaken mee te doen. Snel, goed en persoonlijke service (en hele goede communicatie!)

Rob 03-03-2022

goede prijzen en leuke korting acties, website is helder en duidelijk gecategoriseerd. super snelle levering had de bestelling de volgende dag in huis en netjes verpakt.

Arjan Winterink 03-03-2022

Ruime sortering onderdelen, makkelijk te vinden en goede prijzen. Ook snel verzonden. Als enig minpunt vind ik het jammer dat de verzendkosten er niet afgaan als je voor een X bedrag besteld.

vera 03-03-2022

Ruitenwissers besteld voor Toyota Avansis. Goed product, snelle verzending goede comminicatie

Bart 01-03-2022

Ik zocht dakdragers voor mijn auto en vond die via het invoeren van mijn kenteken. Daarna heb ik hier ook een fietsendrager besteld die goedkoper was dan op andere websites.

Verder was het vrij eenvoudig zoeken op de website, ondanks de vele producten die er op staan. De website was niet altijd even snel, maar hij kwam er wel.

Jasper 28-02-2022

Deze shop heeft het gewoon goed voor elkaar en levert snel, ook als je een "niet alledaags" product bestelt

M. van Gemert 27-02-2022

Prima winkel. Goede informatie ontvangen na een vraag via een e-mail. Product gekocht en ontvangen en zeer tevreden.

Gerard 23-02-2022

Makkelijk zoeken in de winkel,en prima nagekomen afspraak en vlotte zending.

henk 23-02-2022

ruime keus aan onderelen en andere produkten o.a.gereedschappen olie produkten en andere aanverwante artikelen.
Verder een snelle levering
goede snelle retour afhandeling