Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Klukje 25-03-2022

Goed product ziet er netjes en verzorgd uit, en voor een hele leuke prijs, en ook nog eens netjes op tijd bezorgd.

Elise 24-03-2022

Ondanks dat het artikel niet passend was op mijn auto en ook al over gespoten in een andere kleur, toch het onderdeel retour kunnen sturen en geld terug gekregen. Zeer netjes!

RJR 24-03-2022

scherpe prijs, en (super)snelle levering! al vaker spullen via deze site gekocht en dito ervaring!

Rigter 22-03-2022

Remblokken gekocht op basis van aangeboden remblokken na invoering kenteken. Remblokken waren niet de juiste. verkeerde remblokken aangeboden dus door winparts en ik verzendkosten kwijt na terugsturen.
Hulzen besteld voor geleidebouten. Ook deze waren niet compleet. De dopjes ontbreken voor afdichting van de gaten in de remklauw.
Al met al teleurstellend...

Saskia de Eit 22-03-2022

Hele goede en snelle service. Makkelijk bestellen: je geeft je kenteken op en je krijgt automatisch de passende ruitenwisserbladen voor je auto te zien.
Levering perfect op tijd en netjes in een goede verpakking.
Zéker voor herhaling vatbaar!

Martin breebaart 21-03-2022

heb een probleem met de windvangers die ik gekocht heb . na 1 autorit van 56km er weer afgehaald wegens de herrie die ze veroorzaken. Heb hierover contact gehad en wordt afgedaan met u heeft ze langere tijd gebruikt dus jammer dan.

LH 20-03-2022

Was op zoek naar een mat voor mijn kofferbak. Het product wat ik gekocht past precies erin en de omschrijving is zoals het daadwerkelijk is geleverd. Snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik ben er super blij mee.

Isabel 20-03-2022

Ik had een verkeerde spiegel ontvangen ( zelf verkeerd besteld) maar die werd heel snel en makkelijk omgeruild. Volgende keer kies ik weer voor hen

M. 18-03-2022

Prima service er zaten kapotte klipjes bij het onderdeel wat ik had besteld. En ze hebben kosteloos nieuwe gestuurd.

Hans Dolislager 17-03-2022

Makkelijk onderdeel te vinden via kenteken.
Prijstechnisch
Snelle levering

Jan 17-03-2022

omdat de prijs van het onderdeel goed was ik zou volgende keer ook weer bestellen

11Jack 16-03-2022

Niets op aan te merken goed toegankelijke site, snelle bezorging en foutloos. wat wil je nog meer

Koelvloeistof 16-03-2022

Het heeft mij zeer weinig moeite gekost om het juiste artikel te vinden.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
En zeker niet onbelangrijk…de super snelle levering.
Donderdag besteld en vrijdag in huis

Schaijk van Bert 15-03-2022

Bestelde artikelen in goede orde ontvangen maar niet de volgende dag na bestellen zoals vermeld maar 1 dag later. Vond ik niet zo’n probleem maar is niet wat de site aangeeft. Artikel wel zoals vermeld dus tevreden.

ESL 14-03-2022

Groot aanbod van accessoires en makkelijk via het kenteken van de auto te vinden, met ook nog eens scherpe prijzen en een snelle levering.

S.v.D. 14-03-2022

op de site kon ik gemakkelijk en het passende vinden wat ik zocht: een afsluitbare tankdop voor m'n Nissan Pulsar. Had op andere sites gekeken en bedrijven voor automaterialen gebeld, bij 1 moest ik langs komen om te bestellen (en later afhalen). Hierdoor zou ik in totaal 16 km. moeten rijden en dan was de prijs ook nog hoger dan bij Winparts. Uitstekende service en snelle bezorging bij Winparts!

Remco 14-03-2022

Duidelijke website met aanbevelingen op basis van het kenteken. Snelle levering. Bestelde goederen netjes verpakt. Alles in goede orde ontvangen.

hans 11-03-2022

Alles is overzichtelijk op de site, dus makkelijk te vinden wat je nodig heb.

BH 10-03-2022

Winparts is een goed bedrijf met goede spullen voor een betaalbare prijs. Eerste keer werden producten later verstuurd dan eerder werd aangegeven. Hierover netjes bericht ontvangen en ook een kortingscode ter compensatie voor een volgende bestelling. Als je producten direct wilt ontvangen kun je wellicht beter ergens anders kijken, heb je wat tijd voordat je de onderdelen nodig hebt, dan zou ik zeker hier kijken!

henk 10-03-2022

afhandeling goed, zoals verwacht, en vragen werden snel en accuraat beantwoord.

Frans 10-03-2022

Alles tip top in orde; prima geholpen door klantenservice toen ik nog wat extra wilde bijbestellen met dezelfde levering

Marc 08-03-2022

Prima service. Het is dezelfde dag verstuurd, maar helaas heeft DHL geblunderd. Pakketje is dus nooit aangekomen Winparts wilde na dag of 5 een nieuwe sturen, maar ik had ondertussen al wat anders geregeld. Zonder problemen hebben ze het aankoop bedrag terug gestort. Prima service van Winparts, Slechte zaak voor DHL

Wytse 08-03-2022

Overzichtelijke site en makkelijk onderdelen te zoeken op kenteken en zonder.
Snelle levering en netjes geleverd

louwman breda 08-03-2022

leuke spullen, makkelijk site om te bestellen en snelle levering en goede kwaliteit

Stef 08-03-2022

Goede prijzen. Duidelijke communicatie. Bij vragen wordt je goed te woord gestaan.