Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1097 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Hans van Zon 03-04-2022

snelle levering met voldoende info over datum en tijdstip van levering
Bij vragen; snel antwoord met mogelijke oplossingen als iets niet goed of duidelijk is.

RHJdeGraauw 01-04-2022

super snelle levering en goede prijs verhouding Alles goed overzichtelijk op de site

Frank schipper 01-04-2022

Ruim assortiment.
Makkelijke webside.
Snelle levering
Redelijke prijzen.
Juiste advies.

JHC 31-03-2022

Ik vind het een super website.
Goede produkten , makkelijk te vinden,
Alleen de prijs kan naar mijn mening nog wel iets scherper.

Chris 31-03-2022

Juiste onderdeel binnen gekregen en snel gevonden. Helaas even moet wachten DHL had weer eens vertraging.

Peter Fidom 31-03-2022

Heb al vaker bij winparts onderdelen besteld en was altijd goed en tegen betaalbare prijzen.
Verder zijn hun producten van goede kwaliteit.
Wordt snel bezorgd en afgeleverd,
Een aanrader als je onderdelen tegen betaalbare prijzen voor je auto of oldtimer nodig hebt.
Mvg Peter Fidom

Bert 31-03-2022

Nadat de eerste levering zoek is geraakt (DHL), binnen 8 dagen nieuwe levering, perfect afgehandeld door de klantenservice
Dames en Heren hartelijk dank voor de snelle afhandeling

Linker buitenspiegel en stoelhoezen 31-03-2022

Ik ben nog al een auto freak en zat online wat verschillende auto materiaal zaken te bezoeken en zag bij de meeste zaken een levering van een aantal dagen tot zelfs aantal maanden,tot dat ik Winparts.nl tegen kwam en zag van hun snelle levering!
Dat is dus geen verkoop praatje, maar waar van vandaag op tijd bestellen en morgen de levering!

Super bedankt Freek

R.Verhoef 30-03-2022

Duidelijke klantenservice en snelle levering tegen een goede prijs. Wij zijn blij met onze pro user diamant fietsendrager

R.Verhoef 30-03-2022

Hans 30-03-2022

Snelle levering en een goede fietsendrager van degelijke kwaliteit met een schappelijke prijs.

Jelle W. 30-03-2022

Prima shop. Nooit problemen mee gehad. Bestellingen worden altijd snel verzonden en bezorgd. Bij verzending via Transmission (grote/speciale onderdelen zoals accu's) wel even zorgen dat de telefoon 's ochtends aanstaat omdat er mail binnenkomt zodra ze al onderweg zijn.

Marc 30-03-2022

vlot en correcte orderverwerking. Proberen goed mee te denken bij de juiste keuze van onderdelen, zelfs als jezelf een fout maakt geven ze even een reactie. Alleen maar positieve ervaringen tot nu toe.
En zelfs als het een keer fout gaat door mijn eigen schuld wordt er niet moeilijk gedaan over het retourneren.

Lis 30-03-2022

Goede service ideaal omdat je alles op je eigen kenteken kan zoeken en zo dus altijd het juiste product besteld voor jou auto!

Super snelle levering en ook betaalbare prijzen dus kom je ook graag terug weer.

Marijn 30-03-2022

Verkeerd product op basis van het kenteken. Ter plekke moest het bijgeslepen worden om het te laten passen. Veel extra tijd kwijt hierdoor.

Gerard 30-03-2022

Zeer duidelijke beschrijving van de producten.
En snelle levering en betaalbare onderde

P.van.doorn 30-03-2022

Aankoop en winkel prima goede prijs kwaliteit. Maar postnl.nl zeer slecht bezorgd op adres was niet opgegeven naar mailen met postnl.nl en 3 maal gaan kijken op afhaal box en geen briefje gevonden bij een boeken winkel. Postnl.nl krijg cijfer 3 winparts.nl kan hier niets aan doen.

Jenson 30-03-2022

Ruime keuze, duidelijke website en goede communicatie over backorders en overleg hoe de bestelling wordt opgedeeld.

Ad Hopmans 29-03-2022

Ik heb nu al een paar keer iets besteld en alles past netjes mooie nette prijs ik zal zeer zeker hier blijven bestellen goede kwaliteit top bedankt nog

Joan Rademakers 29-03-2022

Duidelijke, goed werkende website, snelle levering met pas garantie en ook belangrijk goede prijzen.

Erik Janssen 29-03-2022

Snelle leveringen en goede begeleiding. Zelfs fouten van mij kunnen nog worden gecorrigeerd.

J.Vis 29-03-2022

Snelle levering en op tijd bezorgd perfect en onderdelen pasten perfect klasse

Ton vd Maat 28-03-2022

Klantvriendelijk en mee denkend, snel geleverd, goede prijs kwaliteit verhouding Ja wat zou je nog neer willen van een winkel. Top hoor goed gedaan. Ton

Rien 27-03-2022

Door de slijtage van de bestuurdersmat van mijn auto, was ik al even op zoek naar een vervanger.
Het is alleen jammer omdat het maar een mat was die versleten was, en de andere drie nog in nieuwstaat waren.
Ik ga niet een hele nieuwe set kopen omdat er maar een mat kapot is, maar daar kwam ik Winparts tegen op google en wat bleek ik kon ook alleen de bestuurdersmat bestellen.
Zo gezegd zo gedaan, en de volgende dag al in huis DIKKE PRIMA.
Als ik in het vervolg iets voor de auto nodig heb ga ik eerst bij hun op de site kijken.

H lahit 27-03-2022

Ik ben heer benieuwd met volgende bestelling mijn bougies er zijn goede kwaliteit maar ik heb nog een bobine nodig voor mijn ford galaxy 2002 kantteken 24jgdd als nog kon bestellen online met korting 🤔👍👍👍