Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1097 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

peter 14-04-2022

de onderdelen zijn goed te vinden onder kenteken invullen, en de specificaties zijn duidelijk. prima webshop.

Andre 13-04-2022

Een goed bedrijf alleen de zending was langer onderweg dan gezegd. Op de site staat voor 21 uur op werkdagen besteld de volgende dag in huis, dat was helaas niet zo. Heb 3 werkdagen op mijn bestelling gewacht. Was een beetje jammer.

Wim 13-04-2022

Duidelijke site.
Zoeken op kenteken werkt goed.
Prijzen voor de artikelen zijn ok en je kan zelf bepalen of je voor een goedkoop artikel kiest of de wat duurdere.
Volgende dag in huis.

Tim 13-04-2022

Dikke prima, savonds besteld volgende dag in huis. Netjes verpakt en mooi product.

JB 13-04-2022

Snelle bezorging, de prijs is goed. Ik werd goed geholpen door de helpdesk ivm een artikel met lange levertijd. Met haar hulp hetzelfde besteld (diff olie), in kleinere verpakkingen. Het kleine prijsverschil moest ik wel zelf betalen, onddanks dat er op de site stond dat het eerstgekozen artikel op voorraad was, maar dat was voor mij geen probleem. Het assortiment is wat kleiner dan bij een andere grote onderdelenleverancier.

Greybird 13-04-2022

Duidelijke website, voldoende assortiment van producten. Snelle levering zonder probleem. Conclusie uitstekende service!

Thijs 12-04-2022

Top service. Was vergeten het kenteken door te geven en kreeg direct een reactie dit alsnog te doen. Stelde een medewerker vast dat ik het verkeerde had besteld. Na een telefoontje met Winparts werd dit door de medewerker gecorrigeerd en kreeg ik de volgende dag het juiste onderdeel geleverd. Geweldige service. Bedankt Winparts.

A 12-04-2022

Ik zocht een vervanging voor onze ruitenwisser. Winparts heeft een super handige tool waar je je kenteken invult en te zien krijgt of het onderdeel dat je wilt bestellen geschikt is voor je auto. Verder prima prijzen, overzichtelijke website, snel proces. Binnen een paar dagen konden we weer door de achterruit kijken in een regenbui :-)

Martijn. 12-04-2022

Zoals altijd gemakkelijk en snel bestelling kunnen plaatsen middels de duidelijke website!!
Levering volgens afspraak.
Een tip voor Winparts: misschien klein artikelen niet in grote doos verzenden. Veel luchttranssport!

Eppie 12-04-2022

Snelle levering en prima product en goede website ben prima tevreden ga er de volgende keer weer bestellen

Mike 12-04-2022

Ik vind het een duidelijke site en goede service en snelle levering. Het product was ook zoals omschreven.

Michael 11-04-2022

Goed en goedkoop, had alleen tegen een lager tarief wel door de brievenbus gemogen.

Ronald 11-04-2022

Gezocht op kenteken voor oliefilter en luchtfilter.
Helaas pasten beide niet voor de mijn auto, terwijl er wel gezegd wordt op de site, dat deze geschikt zijn voor de auto.

Rick 11-04-2022

Makkelijk te bestellen via de site, en snel in huis. Goed verpakt, absoluut geen aanmerkingen.

Arjan 11-04-2022

Goede website, goede zoekfunctie middels kenteken van de auto, hulp middels chat-functie werkte snel en correct. Goede prijzen. Snelle levering . Kortom: perfecte leverancier !!!

Eline 11-04-2022

De bestelling kon ik snel ophalen. Het was niet duur en het is stevig. Ik ben blij dat het zo snel kon. De bestelling heb ik opgehaald, dit ging super snel. Professionele meid achter de balie, super!

Rob 11-04-2022

Best snelle levering voor een goede prijs, daar hoef je niet voor in Duitsland te bestellen

albert 11-04-2022

duidelijke product omschrijving compatibele pasvorm voor de auto snelle levering en updates van transport

Rene Augustijn 11-04-2022

Wieldoppen waren niet goed verpakt helaas wat krassen op dit vond ik wel jammer.

Advies beter verpakken

Mat 10-04-2022

Prima produkt zoals omschreven, beste prijs en zeer snelle levering door vriendelijke en behulpzame bezorger

Bart 10-04-2022

prima voormekaar! overzichtelijke keuze mogelijkheid, duidelijk, snelle levering!

Peter 09-04-2022

Wiellager en oliedop besteld voor mijn opel Agila a. Snel geleverd en voor een goede prijs.

Willem 08-04-2022

Bestel hier altijd mijn onderdelen en gaat bijna altijd goed. Maar deze keer heb ik op kenteken een paar draagarmen besteld voor mijn auto. Kreeg helaas de draagarmen voorgeschoteld van het oude model. Dacht dat omdat ik op kenteken gezocht had dat deze pasten voor mijn auto. Helaas niet dus. Maar naar contact met de klantenservice ben ik meer dan uitstekend geholpen. Kreeg zelfs nog bijna 14 euro terug voor het ongemak en een kortingscode voor de volgende bestelling. Heb de verkeerde onderdelen teruggestuurd en binnen een paar dagen mijn geld terug, Inmiddels de correcte armen ontvangen en gemonteerd. pasten perfect dus ben tevreden. Je kunt hier gerust bestellen zonder zorgen.

Eddy Broekaart 08-04-2022

De levering van de bestelling en de afhandeling van een retour zending als resutaar van een inschattings fout was zeer naar believen.

Pieter Rutteman 08-04-2022

Wij zijn heel goed geholpen via de tel.
We moesten nieuwe ruitenwissers en we konden er via de webshop niet uitkomen. Daarom waren we superblij met de tel. hulp. Toen konden we heel makkelijk het via de webshopnbestellen. De volgende dag werd het al thuis bezorgd.
Echt chapeau!!! Voir de service!!