Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Pawel 23-04-2022

op website staat vandaag besteld morgen thuis. ik bestel 19 april en tot vandaag 23 april nog niet te krijgt mijn pakket

Har 23-04-2022

Heldere zoekfunctie waardoor je op het juiste onderdeel uitkomt dat je zoekt. In mijn geval bleek dit toch niet helemaal te passen. Na het indienen van een retouraanvraag kreeg ik een suggestie voor een alternatief product. Omdat ik twijfelde of dit het juiste artikel was heb ik gebeld met Winparts. Hier werd ik vriendelijk en hulpvaardig te woord gestaan. Gisteren het product ontvangen en kunnen monteren.

Danny 22-04-2022

Na mijn bestelling een nette mail gehad van het bedrijf dat de remblokken niet leverbaar waren maar ze zijn met een prima oplossing gekomen die goedkoper uitkwam uitstekende survice! Ook het overigen geld kwam netjes binnen een paar werkdagen weer terug bedankt voor alles!

Oscar 22-04-2022

Gewoon allemaal prima zonder poespas, makkelijk besteld op website en de volgende dag geleverd.

Ronald 22-04-2022

Keurig en snel geholpen. Flexibele instelling van de chatmedewerkers. Via de chat namelijk nog even contact gehad. 1x voor een "vergeten" produkt en 2e keer omdat we dachten dat er een onderdeel ontbrak. Leuke chats. probleem opgelost.

kjo 21-04-2022

Ik koop graag bij winparts, in tegenstelling tot een aantal duitse websites krijg je wat je besteld hebt en meestal binnen 1 - 2 dagen. De keuze is ruim genoeg en de prijzen zijn oké.

YO 21-04-2022

Snelle en goede levering. Helemaal top is dat ze ook het artikel wat je besteld ook controleren aan de hand van je kenteken op juistheid.

Wieldopje 21-04-2022

Prijs kwaliteit helemaal goed voor de bestelde wieldoppen. Verzending netjes vlot en goed verpakt.
Al vaker onderdelen daar besteld en altijd naar behoren geleverd.

Sukru 20-04-2022

Heb een bestelling geplaatst maar door de beZorger vN de DHL niet bezorgd 2 dagen gewacht daarna contact opgenomen met winparts een vriendelijke meneer aan de telefoon gehad en ja volgende dag bestelling thuis geleverd winparts heeft het uitstekend gedaan maar DHL niet

Andy 20-04-2022

100% tevreden over aankoop!

Kleppendeksel van fabrikant MaxGear is op het merklogo na volledig identiek aan het OEM onderdeel. Was zonder problemen te monteren, heeft een perfecte pasvorm, is inclusief pakking en is op het eerste gezicht van een uiterst degelijke kwaliteit voor een fractie van de prijs ten opzichte van het dealer alternatief.

Chantal 20-04-2022

Makkelijk,snel, goede prijs kwaliteit, snelle levering.
Chat werkt ook top.
Alleen de klantenservice mail werkt niet/ is nooit antwoord op gekomen.
Daarom de 9.

Guus 19-04-2022

kenteken invullen en direct de passende onderdelen voor je auto vinden.
Goede prijzen, goed advies,veel keus
Voor mijn auto's alleen winparts!!!

Rien Bijlsma 19-04-2022

Ten eerste: ik ben reeds zeer tevreden over de site vanwege eerdere bestellingen. Site is overzichtelijk en de prijzen lopen redelijk in lijn met andere leveranciers. Ik heb zelf jaren lang in een automaterialenbedrijf gewerkt en de ontwikkeling van zoeken via de computer heb ik meegemaakt. Vanaf zoeken in boeken naar zoeken in de computer was nogal een verandering in die tijden, wat behoorlijk wat hoofdbrekens heeft gekost voor medewerkers. Uw site voldoet aan al mijn verwachtingen. Mijn voorkeur gaat uit naar producten welke bekend zijn bij mij wat betreft kwaliteit, Prijs komt bij mij op de tweede plaats, echter vermeld moet worden dat de prijzen van u redelijk tot goed overeenkomen met wat ik gewend was. Levertijd van 2 dagen is voor mij geen probleem.

Bundy 18-04-2022

Omschreven product pastte niet terwijl er een pasgarantie van toepassing was. Proberen te ruilen maar service was erg traag. Geen aanrader

Albert 18-04-2022

Prima geregeld. Keurig berichtje dat ik waarschijnlijk verkeerde ruitenwisser had en deze niet goed zou passen. Is achteraf nog aangepast en had gelijk de goede ruitenwisser.

Raymond de Weerd 16-04-2022

Ik had een verkeerd onderdeel ontvangen terwijl ik mijn kenteken ingevuld had. Retour ingevuld en dit ook aangegeven. Ik kreeg netjes de verzendkosten ook terugbetaald! Super service! Dat mag ook wel eens gezegd worden…dik tevreden dus over de service van Winparts!

Peter 16-04-2022

Automatten besteld, de juistste maat, goed verpakt, en ze waren snel binnen.

Gerard 15-04-2022

Leuk dat Winparts nog even informeerde of de bestelling wel klopte omdat het om een afwijkende maat ging
van de gangbare ruiten wissers.

Edgar 14-04-2022

Pasgarantie = ook passend materiaal …echt waar!
Superfijn en compleet geleverd zoals gepland!

Rob 14-04-2022

Goed en overzichtelijk zeer veel keuze
Koop al jaren bij winparts
Snelle bezorging en goede kwaliteit
Tot dr volgende keer

Mark 14-04-2022

Heel fijne website en zeer snelle levering. Met het kenteken van mijn auto meteen de juister ruitenwissers kunnen bestellen. Volgende dag waren ze in huis

Toon van Baars 14-04-2022

De levering is snel, duidelijke communicatie en een goede prijs. Ze hadden ook een ruime keuze, ik ben heel tevreden.

Hans 14-04-2022

Duidelijke uitleg, goed ingepakte en snelle levering. Goede concurrerende prijzen.

johan 14-04-2022

netjes afgeleverd,en op verspelde dag binnen top.schijfremmen en remblokken .

jorn 14-04-2022

Goed en snel, alleen een enorme doos ,80. Liter, voor een pakking van 110 gram