Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

van der Laan 19-05-2022

Zoals gewend, allemaal weer toppie en snel geleverd. Helemaal blij. Bedant Winparts :))

Jan 18-05-2022

De website is duidelijk en overzichtelijk, waardoor ik mijn artikelen snel gevonden had. En ma bestelling heb ik de artikelen snel ontvangen.

Het enige jammere voor mij is dat ze niet alles hebben voor het onderhoud mijn auto, een ram 1500.

Pim van den Berg 17-05-2022

Heel goede service. Onderdeel was defect bij ontvangst maar gelijk vervangen. Heel goed!

Frank 17-05-2022

Top. De artikel komt overeen met de beschrijving en paste keurig op mijn auto. De levering was ook prima. Ik vind het wel een beetje duur om €7 voor levering te betalen van een artikel die € 24 kost en minder dan een paar 100 gram weegt.

Rinaldo 17-05-2022

snelle bezorging, via kenteken altijd juiste passende product. geleverd met duidelijk montage uitleg

Robert 17-05-2022

Snelle accurate levering.
Zeer tevreden, zal ten alle tijden weer bij Winparts bestellen.

Mark 17-05-2022

Zeer ruime keuze in onderdelen en zeer gemakkelijke site om te gebruiken en daarbij ook nog eens snelle levering van je goederen! en geen problemen met retourneren!

Hekster 17-05-2022

In het verleden (2017) ook al perfect geholpen
Nu weer. Snel en het juiste onderdeel. Prima

Ron 16-05-2022

Snelle levering alleen jammer dat niet van alles 1 of een paar stuks kunnen besteld.

eric den hartog 16-05-2022

prima te doen,makkelijk te vinden als je op kenteken zoekt. je komt gelijk bij de juiste onderdelen terecht.

El 16-05-2022

De site is overzichtelijk, de prijzen zijn schappelijk en de levertijd is goed.

Anoniem 15-05-2022

Goede website. Met het invoeren van het kenteken meteen het goede type ruitenwissers. Llage prijzen, snelle levering! Top!!

Theo 15-05-2022

een snelle en correcte levering. Bestellen gaat zeer makkelijk en op basis van het invoeren van je kenteken zie je gelijk de juiste onderdelen.

Marco 13-05-2022

Snelle levering en keurig product.
Bezorging een dikke min maar dat is Winparts niet te verwijten en uiteindelijk netjes opgelost door Winparts

Robert 12-05-2022

Geleverde artikel was niet nieuw.
Verpakking was duidelijk eerder geopend en er zijn krassen zichtbaar op het artikel.
Gezien de geringe aankoopprijs laat ik het maar zo.

J van den Berg 12-05-2022

De site is goed overzichtelijk. Wat en pluspunt is als je de kenteken in toets kom je op de auto onderdeel die bij je auto horen TOP

Mulder 12-05-2022

De automaten waren niet uitgesneden zoals moest. Een hoek was er extra uitgehaald bij beide zijde waardoor er geen totale dekking is
Mitsubishi colt 2005

Daarbij waren de automaten later geleverd dan op de website stond aangegeven
3 dagen later

Gerrit M. 12-05-2022

Bestellen on line gaat bijzonder prettig.
De keuze van de onderdelen/accessoires is groot.
Omdat je het kenteken kunt ingeven ga je ervan uit dat de onderdelen ook daadwerkelijk passen op die auto.

Peter 11-05-2022

Snel gelevert nadat ik mail had dat pas eind mei zou komen.
Samen er uitgekomen en met 3 dagen in huis
Alles paste zoals het hoort
Helaas waren 2 nieuwe rem cillinders al kapot.
Gebelt werdt direct opgelost
Auto van de klant rijd weer na de apk
Matriaal is altijd goed wat gelevert dit was de eerste dat er iets kapot was.

Bestel hier regelmatig en de.prijzen zijn prima.

Alle medewerkers die ik bel zijn vriendelijk en oplossings gericht.

Bart 11-05-2022

Snelle levering en ontvangen wat ik had verwacht. Ook belangrijk is de prijs-kwaliteit stelli g. Gewoon goed. Bedankt

Webshop prima. Bezorging minder 10-05-2022

Het product dus ik zocht was zeer makkelijk te vinden en te bestellen via de webshop. Ik kon ook een dag en tijd uitkiezen voor de bezorging. Hij kwam echter een dag later en de bezorger heeft het pakket voor m'n deur op een onveilige plek neer gelegd..maar ik denk dat winparts hier weinig invloed op heeft.
Ik vind de bezorgkosten wat aan de dure kant. De producten zelf zijn wel goed geprijsd

Faizel 10-05-2022

Zoals beschreven heb ik mijn bestelling goed en op de juiste dag ontvangen. Ik had ook eerst gebeld voor informatie voor het te bestellen artikel en heb geduldig antwoord op gekregen. Bestelling was gemakkelijk te doen. Ook de prijs was goed vergeleken met de andere winkels.

Xray 10-05-2022

Meer dan gewoon een goede webshop. Scherpe prijzen , volledig aanbod, maar het belangrijkste , een fenomenale service ! Al meer dan 10 jaar vaste klant. Aanrader !

Johan 09-05-2022

De shop is prima en bevat een grote keuze aan producten. Bij de levering van dakdragers bleek echter het plakband aan beide kanten van de verpakking los te zijn (onvoldoende goed dicht gemaakt). Gelukkig zat alles nog in de doos, maar ik heb wel het vermoeden dat de inhoud tijdens het transport eruit is gegleden, want er zat een kleine beschadiging op het uiteinde van één van de dakdragers. Ik vond dit echter niet de moeite om over te reclameren.

Jelmer 09-05-2022

In eerste instantie een onderdeel ontvangen dat niet bleek te passen. Na contact met de klantenservice werd echter direct een nieuw, passend artikel toegezonden. Zeer tevreden over de afhandeling en service.