Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Paul 27-05-2022

Prima klantenservice, er ontbrak iets aan een pakket en er werd een compleet nieuwe set opgestuurd. Prijzen zijn ook zeer gunstig. Zeer tevreden over winparts.

Esme 27-05-2022

voor mij de eerste keer dat ik hier een onderdeel voor mijn auto heb besteld, binnen 2 werkdagen had ik mijn onderdeel al, hartstikke bedankt voor de snelle service!

Sebastiaan 27-05-2022

Producten waren netjes verpakt geleverd. Had alleen remblokken erbij zitten die niet volledig was. De remblokken zaten erin de overige artikelen zoals nieuwe bouten die bosch altijd standaard meeleverd waren niet aanwezig (de verpakking is aangebroken geleverd) . Dit was mijn enige kritische puntje.

J.Fokkens 27-05-2022

Is een betrouwbare webshop wat ze beloven word ook daadwerkrlijk uitgevoerd. vrijdags besteld en ja zaterdag ontvangen
dus zeer snelle levering.

N. Klei 27-05-2022

Zinspiegel besteld voor auto, kreeg netjes een mail dat dit waarschijnlijk een ander moest zijn. Snelle levering en spiegel past perfect.

Sjoerd 26-05-2022

Levering zoals beschreven, zo'n 2 a 3 dagen. Goede prijs met daarnaast een ruim aanbod van onderdelen. In principe alles wat andere concurrenten ook aan bieden

Wilmar 26-05-2022

Zeer goed advies gekregen ivm mijn nieuwe auto en de olie die voorgeschreven wordt.

Marcel 26-05-2022

snel en goedkoop. kwaliteitsproducten. ken het van internet. betrouwbare verkoper

geweldig spul 26-05-2022

de levering was volgens afspraak . het product is geweldig , het Interieur is heel mooi geworden . ik ben heel erg tevreden .

Gerrit de lange 26-05-2022

Prijs en levertijd van de bestelde artikelen met een kwaliteit die aan verwachting voldoet

Marco 26-05-2022

Zoeken op kenteken en trefwoord werkt prima op de site.
Dag 1 besteld, dag 2 in huis, voor de helft van de prijs van een originele set wisserbladen bij de dealer. Uit eerdere ervaringen weet ik dat de kwaliteit net zo goed is als origineel.
Net als de vroige keren dat ik een bestelling deed bij Winparts is er niks fout gegaan bij het zoeken, bestellen en leveren, dus daarom de aankoop beoordeeld met een 10.

Anders Ooms 26-05-2022

Handig dat je op kenteken kan zoeken en dat alle onderdelen in verschillende groepen zijn ingedeeld.

Poldner 25-05-2022

Zeer eenvoudig in de webshop de juiste onderdelen te vinden. Ook bij telefonisch contact word je snel en correct geholpen. Onderdelen worden snel geleverd tegen een zeer scherpe prijs.

Saskia 25-05-2022

Duidelijke website, fijne keuzehulp op basis van kenteken en snelle verzending!

Top!

Ton 25-05-2022

Winpart heeft een groot aanbod en een overzichtelijke site.
Alleen het zoeken naar de juiste v snaar duurde even omdat ze er erg veel hebben.
Eenmaal gevonden had ik hm na een dag in huis, erg fijn.

Sander 25-05-2022

Snelle levering, keurig verpakt en onderdeel vervangen en alles werkt weer perfect

Hank 24-05-2022

Lekker geprijsd, goed assortiment, vlot geleverd. Eigenlijk zag ik nog graag gratis verzending boven een bepaald bedrag maar het zij zo.

Jos 24-05-2022

Overzichtelijke website. Producten zijn goed te vinden. Ze doen wat ze beloven. De dag mijn bestelling had ik mijn product thuis.

Verhoeks 24-05-2022

Gewoon weer top , mooi op tijd geleverd en in uitstekende staat
Vaker hier iets besteld en volgende keer weer
Kan vast ergens anders iets voordeliger maar zeker niet zo goed verzorgd, dus ik ben vaste klant

Ruud R 24-05-2022

Een duidelijke webshop, makkelijk je bestelling plaatsen. Snelle levering en een goede kwaliteit prijsverhouding.

Daan 24-05-2022

Het is een goede shop, altijd vriendelijk en de bestelling komt altijd op de datum die ze aangeven.

pietpet 24-05-2022

Prima winkel, sommige dingen zijn de volgende dag in huis , sommige iets later, ligt soms natuurlijk ook aan de bezorgdiensten. Verder goede prijs en kwaliteit verhouding.

Germ 24-05-2022

materiaal goed over te spreken, past goed. Verzending is echter waardeloos. Op de site wordt gesproken over levering 1e werkdag na bestellen, bij mij duurde het uiteindelijk meer dan een week voordat de bestelling binnenkwam. Artikel was volgens de site op voorraad.

Aart 24-05-2022

Het betreft de levering van een dakkoffer. Het gekozen product werd niet geleverd, maar een ander product. Foutje.... maar binnen 3 dagen was én het juiste product geleverd en het andere product weer opgehaald. De producten werden keurig op datum en tijd zoals beloofd uitgeleverd dan wel opgehaald. Vriendelijk en respectvol behandeld.

Jantje 24-05-2022

Goede zoekfunctie op kenteken. Je ziet meteen of het gezochte onderdeel op jouw auto past. Zelf vind ik dat fijn.