Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1097 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Hartevelt 02-06-2022

Snelle en correcte levering.
Dmv invullen op de website van het kenteken is eenvoudig het juiste item besteld en geleverd.

Jan 02-06-2022

Duidlijke presentatie. Ruime keuzes, redelijke prijzen. Zeer overzichtelijk.
. Vlot en deskundig advies bij telefonisch contact..

Ben Veldman 01-06-2022

Het eerst bezorgde artikel was helaas niet passend op mijn voertuig. Na één telefoontje werd dit op kundige en vriendelijke wijze hersteld en kon het artikel, zonder kosten, per post worden omgeruild.

R.snijders 01-06-2022

Bestelling zou vandaag geleverd worden tussen 10.00 -15.00 nu 20.15 nog steeds niet geleverd DHL is geen hele beste bezorgservice mijn voorkeur beter kiezen en laten bezorgen door Post.nl

Patrick B 01-06-2022

Omdat jullie beide artikelen op voorraad hadden. Snelle levering en goede kwaliteit

Yvonne 01-06-2022

Makkelijke en snel bestellen en snel in huis, helemaal top. Door simpel je kenteken in tevoeren precies de goede autoonderdelen.

Mario K 31-05-2022

Prima website, reeds vaker besteld. Helaas was het advies o.b.v. kenteken voor motorolie en de carterstopring helaas onjuist deze keer. Ik zie dat het advies voor de olie inmiddels is bijgewerkt en nu correct is.

Wim 31-05-2022

Prijs is goed, pasvorm perfect en bestelling keurig volgens afspraak op tijd geleverd.

J.R. 31-05-2022

Winparts heeft scherp geprijsde artikelen en ook nog eens een snelle levering

jeroen 31-05-2022

snelle en goed levering. artikel oogt wel een beetje minder stevig dan het originele artikel wat bij de auto zat

Jan 30-05-2022

Had ruitenwissers besteld maar dat ik de verkeerde maat had doorgegeven.
Krëeg een vriedelijk verzoek om de juiste maat en de kenteken door tegeven .
Heel attent van het bedrijf .
Toen zijn de ruitenwissers en de juiste maat goed en correct bezorgd.
Alleen maar lof voor het bedrijf.
Met Vriendelijke Groet

Bob 30-05-2022

Duidelijke en overzichtelijke site, waar je snel de juiste onderdelen vind en nog scherp geprijsd ook. Snelle levering en goed verpakt.

Pgmm 30-05-2022

Goede prijzen, snelle levering. Correcte afhandeling voor (snelle) vervanging van een handremkabel (nieuw) die APK-remmentest niet overleefde.

familie 30-05-2022

We kwamen er niet helemaal uit, daardoor het verkeerde artikel besteld. Na contact met klantenservice mochten we het juiste artikel bestellen tegen een gereduceerde prijs. Krijgt een vlot en eerlijk en helder antwoord op de gestelde vragen.

Michael de graaf 30-05-2022

Bestelling netjes en snel geleverd. Zelfs toen ik contakt opnam omdat ik dacht dat de bestelling incompleet was werd dit netjes opgepakt . Gelukkig bleek de bestelling te kloppen en zat ik er naast . Toch bedankt voor de reactie en service.

bayram 30-05-2022

Winparts Bestelling nr: WP222-245303

Ik heb hier bij Winparts besteld, wegens de prijs.
Andere hadden ook de gelijke prijs Autodoc maar hadden een artikel niet op voorraad.

Ik heb meerdere artikelen besteld, waaronder een Turbo montagekit, en dit laatste
was niet in de staat zoals het uit de fabriek hoorde te komen.

Mbt Montage kit AJUSA:
Ik heb ervaren dat je een eerder geopend (opengescheurd), her-geplakt en incompleet beschamend product krijgt.
De turbo montage kit was eerder opengemaakt (opengescheurd), en ook met een AJUSA sticker weer dichtgeplakt.
Kortom ik kreeg dus open gemaakte retour product op mijn mat. Deze had men niet mogen versturen naar een koper,
dit had men gewoon moeten afschrijven.

Immers je heb met rubberen zegels te maken, deze drogen uit voor de niet kenners.
Daarnaast is er over het AJUSA sticker, nog eens met een doorzichtig plakband er overheen geplakt.
Dit betreft geen nieuw product waar een fabrieksfout is gemaakt!

Ik ben van mening over de restant van het product die in het pakket zat,
van het merk AJUSA ivm de ontvangen status het originaliteit ter discussie gesteld kan worden.

Ik heb ook ervaren dat Winparts heel graag de beschamende product terug wil hebben,
en daar willen ze een retourticket voor sturen en als tegemoetkoming.

Inmiddels de fabriek aangeschreven en antwoord gekregen. Ik ben benieuwd.

Nico 30-05-2022

Mijn eerdere ervaringen met Winparts waren goed totdat ik deze Pro user Diamant fietsdrager kocht bij Winparts. Montage op de auto en een fiets erop vervoeren ging goed. Een week na ontvangst wilde ik een tweede fiets erop bevestigen echter de draaiknop om de achterste fiets vast te zetten met de arm draaide zéér stroef en was niet te gebruiken. Na dit gemeld te hebben bij de klantenservice ontving ik binnen twee weken een nieuwe armsteun. Volgens Winparts was dit vaker voorkomende klacht door een productiefout (lijkt mij een verkeerde moer op de schroefstang). Na ontvangst van de nieuwe steun heb ik deze eerst uitgeprobeerd echter deze had dezelfde fout. Winparts gebeld en het geluid van de ‘kreunende’ zwaar draaiende knop laten horen. Zij vroegen of ik er een videoboodschap van kon maken. Dat heb ik gedaan en doorgestuurd. Deze hebben ze geopend. Daarna bleef het stil. Na een week nog een reminder gestuurd en de status van de afhandeling gevraagd. Een volle week later nog niets gehoord. Zometeen maar weer bellen 😢. Vind dit erg jammer. Dus na anderhalve maand kan ik nog steeds geen tweede fiets vervoeren. Had meer verwacht van Winparts.

Edwin K. 30-05-2022

Bestellen en betalen is makkelijk en ook de levering gaat snel. Redelijke prijs! Niets op aan te merken.

Arjan 30-05-2022

Duidelijke site en goed vindbare producten. Ik kijk meestal niet primair naar prijs maar tegenwoordig wat meer naar de algehele indruk van een webwinkel. Dat is echt prima.
Enige, echt klein, puntje van kritiek is dat de producten los in het doosje waren gelegd waardoor de boel kon schuiven en rollen. Dat gaf in dit geval niks, geen om spuitbussen, maar een stukje papieren vulling was netjes geweest.

Hans 29-05-2022

Bestelling werd vlot en conform afspraak bezorgd. Product voldeed aan alles en de prijs was prima. Ben zeer tevreden en ga daar vaker bestellen

H. Visser 29-05-2022

Helemaal correct. Verrassing: de website gebruikt kenteken herkenning.. Dus nooit een verkeerde bestelling.

Berry 29-05-2022

Snel antwoord op mijn mail voor het retourneren van mij producten om anderen te kunnen bestellen.
Top geregeld met het retour label en de hulp hierbij.

E.g. 29-05-2022

Goede verkoper en snel service,ben heel blij met jullie,de volgende keer koop ik zeker bij jullie

Bram Siertsea 28-05-2022

Ik koop een fietsendrager, moet daar verzendkosten voor betalen, 6, 95 euro. Ze zeggen de volgende dag te leveren. Dit zou dan op zaterdag zijn, maar krijg nu bericht dat ze maandag komen. Jammer, kan ik deze niet uit proberen.

richard v oeffelen 28-05-2022

ze hebben een groot assortiment met kwaliteitsprodukten en snelle levering mits op voorraad