Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Dianne 07-06-2022

Goede prijs kwaliteit verhouding, de levering was ruim binnen de levertijd. Makkelijke en overzichtelijke site

Hans 07-06-2022

Heldere website en eenvoudig winkelen. De levering snel en volgens afspraak. Goed en vriendelijk geholpen bij omruilen.

Marko 07-06-2022

Naast de prijs/kwaliteitverhouding die helemaal top is, is ook de klantenservice geweldig. Ik had een fout gemaakt bij het plaatsen van mijn bestelling en de medewerkers van de klantenservice hebben mij tot twee keer toe goed geholpen, wat ik erg waardeer. Winparts houdt zich aan hun beloftes en daarom raad ik ze webshop zeker aan!

Eric 06-06-2022

Ik kwam toevallig op deze webshop.
Begon de prijzen van producten te vergelijken die ik onlangs elders (zogenaamd met korting) gekocht had.
Mijn mond viel open toen ik het verschil zag. De meeste dingen had ik hier voor de helft kunnen aanschaffen.
Ik heb nu een lijst gemaakt van onderdelen die ik binnenkort weer aanschaf, winparts heeft aan mij een vaste klant verworven.
Makkelijke webshop op kenteken en snelle levering.

Siggy 06-06-2022

Overzichtelijke website en heel veel producten voor de automotive branche.Keurig verpakt en snel en correct geleverd.

Natasja 06-06-2022

Snel en goed geleverd, makkelijk opzoeken van de juiste artikelen op kenteken

A.H.L 06-06-2022

Zending was goed verpakt , binnen 2 dagen was de levering binnen . Mooie wieldoppen tegen een hele schappelijke prijs . Helaas ben ik binnen 4 dagen 1 wieldop kwijtgeraakt tijdens de rit 😩

Sjors 06-06-2022

Dinsdag online besteld en de volgende dag geleverd, prima. Vervolgens op zaterdag een betalingsherinnering ontvangen. Heel vreemd, als je niet betaald hebt wordt het product toch niet aangemeld voor verzending?

Jee 06-06-2022

Snelle levering en prima prijs. Mooie duidelijke webshop met goede informatie

Henny 06-06-2022

netjes afgeleverd en perfecte spullen geen defecten of beschaadigingen netje s in gepakt gewoon heel goed

J. J 06-06-2022

Fijne webshop, makkelijk zoeken op kenteken, helaas paste het bestelde product niet. Na telefonisch contact, prima geholpen en kon ik het bestelde kostenloos retourneren.

ja 06-06-2022

Het vinden op het internet daarbij een overzichtelijke internet site maken het kopen eenvoudig
Daarbij nog een lage prijs betalen
Niet de laagste prijs maar wel een betrouwbare firma heeft ook zijn voordelen
Bezorging de volgende dag met postnl
Niets dan tevreden

Jan van Meurs 06-06-2022

Door een fout in mijn bestelling even een belletje gedaan en perfect geholpen en ook binnen twee dagen alles in huis, bedankt en wellicht tot een volgende keer.

John 05-06-2022

Ze bieden merkolie aan voor een nette prijs. Voordeliger dan bij de garage zelf.

R. Nobbenhuis 05-06-2022

Heb deze shop gevonden via Google, de site was duidelijk en handig in gebruik. De bestelling is optijd geleverd dus geen klachten, ga zo door, top!

Jan Jaspers 05-06-2022

Heb u gevonden door jullie reclame op internet. Het product was precies op tijd en perfect in orde. Ben tevens enorm, en zeer vriendelijk, en snel geholpen door Lily. Ik zou zeggen, ga zo door. Succes. Met vriendelijke groetjes Jan Jaspers. ( Een nieuwe tevreden klant. ) P.S. BEDANK, MAAR IK WIL ABSOLUUT NIET MEE DOEN AAN DE VERLOTING. krijg al meer dan genoeg reclame binnen.

Dennis 05-06-2022

Duidelijke webshop en ook heel netjes dat we nog een mail kregen om kenteken na te kijken zodat het juiste artikel geleverd wordt

Charles 05-06-2022

Al een paar keer iets besteld. Door de grote hoeveelheid moeilijk de juiste keuze te maken dus even bellen. Er wordt snel opgenomen en door goede uitleg aan de telefoon is de keuze snel gemaakt. Top service.

Ben 05-06-2022

Wissers bested v captur.. makkelijk monteren snellelevering
Bosch aerotwin. Wissen prima.... streep en geruisloos.

JM 05-06-2022

Na telefonisch contact te hebben gehad met een medewerkster van Winparts , heeft deze mij vakkundig en goed geadviseerd over het product dat ik wilde kopen.
De mistlamp voor mijn auto is alreeds ingebouwd , alles is perfect verlopen.

J.C.de Meulmeester 04-06-2022

De website is zeer duidelijk. De bestelling goed ontvangen evenals mijn vorige bestellingen bij Winparts.
Echter nog geen tijd gehad om de onderdelen te monteren. maar ik heb het volste vertrouwen dat het gaat lukken.
Veel auto onderdelen die door slijtage na verloop van tijd vernieuwd moeten worden zijn via de website te bestellen.
evenals de onderhoudsmiddelen.

Deenen 03-06-2022

Op zich waren de producten prima. De rest alleen slecht. Ik heb 2 paar sets automatten tegelijkertijd besteld. Ze werden apart verstuurd? De ene werd thuis afgeleverd de andere bij de supermarkt.. ik ging mijn auto verkopen en had dus snel de nieuwe matten nodig. Op de site stond voor 21.00 besteld morgen in huis. Jammer dat ik ze woensdag bestel en maandag pas in huis heb. Dat weekend heb ik mijn auto verkocht. De matten kwamen dus te laat binnen en ik moest ze terug sturen, moet ik ook nog eens 7,25 betalen om ze terug te sturen terwijl de retour niet mijn schuld was… dus de man die m’n auto kocht bood minder en ik betaal verzendkosten… geld weggooien dus.
Ik wou graag nieuwe matten voor mijn v40 hebben maar die bestel ik wel ergens anders

M van Rosmalen 03-06-2022

goede omschrijving en door op kenteken te zoeken zie je of het desbetreffende onderdeel matchend is en natuurlijk prijstechnisch prima in orde snelle levering zoals beloofd super dus

Emile 03-06-2022

Snelle service, snelle antwoorden en bij verkeerd besteld een goede afwerking

Bestelling 02-06-2022

Door mij gezochte onderdeel was makkelijk te vinden op website en prijs was redelijk. Alleen de veel te grote verpakking kan veel kleiner.