Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

René 20-06-2022

Goed advies en alternatief gekregen na initiële eerste foute bestelling van mijn kant.

BertB 20-06-2022

Snelle levering en goed verpakt
De bezorging liet te wensen over . DHL zette het pakket zo voor de deur zonder aan te bellen, terwijl ik geen toestemming had verleend voor neerzetten zonder aan te bellen (Dit is een keuze die je kunt aangeven bij DHL)

jan lanser 20-06-2022

goede en snelle onderdelen site bij vragen staat iemand klaar je te woord te staan super en lage prijzen

Annie Meijer 20-06-2022

Tweede keer dat ik iets bestelde. Vorige keer netjes volgende dag bezorgd. Deze keer kreeg ik netjes een bericht dat levering iets langer op zich liet duren. Maar was maar 1 dag vertraagd. Transparant en betrouwbaar. En het lukte om zelf de ruitenwissers te vervangen (vrouw die vaak bang is teveel kracht te zetten en dingen stuk te maken.)

RJW 20-06-2022

Voor 2 nieuwe ruitenwissers vroeg garage bij de grote onderhoudsbeurt 65 euro (er was er maar 1 aan vervanging toe) plus een achterruitenwisser van 33 euro (alleen een beetje groene aanslag wat ik eraf heb gepoetst)
Zou dus bijna 100 euro kwijt geweest zijn.
Nu 3 nieuwe ruitenwissers bij Winparts besteld (voordeelpakket) voor 24,95 + verzendkosten. Volgende dag in huis en letterlijk 30 seconden werk aan gehad. Nog een beter merk ook (Bosch i.p.v. Valeo die de garage wilde aansmeren)
Heb dus nu 2 reserve :-) Echt blij met deze winkel!

YoungtimerA 20-06-2022

Compleet assortiment. Levertijd (vandaag besteld overmorgen in huis) echter niet realistisch voorgesteld bij bestellen. Via de vervoerder waarmee partij werkt (GLS vanuit Duitsland) was dit nooit haalbaar. Vanwege leverdatum wel specifiek gekozen voor dit artikel. Dit was dus een teleurstelling. Vorige week gemeld bij de klanten service maar nog geen reactie.

Niels de Loos 20-06-2022

Verkeerde spullen geleverd, verkeerde maten en afmeting. Past niet op het geselecteerde type auto, waardeloos!

Sander 20-06-2022

De site is overzichtelijk en klantvriendelijk. De scherpe prijzen en de snelle levertijd zijn prima in orde. Winparts staat bij mij bovenaan in de favorieten. Ik heb op 5 en 7 juni onderdelen besteld en alles was op 9 juni geleverd.

Bert 19-06-2022

Wij hebben raamfolie gekocht voor onze auto bij winparts.
Merk carpoint limo Black.
Deze folie is goed en goedkoop bij winparts.
Daarnaast snel verzonden en snel binnen.
Kortom een echte aanrader om bij winparts te bestellen!

bobo linssen 19-06-2022

goede service en snel geleverd heel veel keuze en nog betaalbaar zou ze nog voor garages door geven goede spullen en zoals gezegd snel

H.Vosselman 19-06-2022

Bij winparts grote keuze en mooie materialen, ze beloven perfecte pasform voor mijn automatten en dat klopt perfecte pasform en mooie afwerking.

Haye 17-06-2022

de bestelde goederen waren van zeer goede kwaliteit en waren zeer goed verpakt en zonder beschadiging aangekomen.
En ? Zeer kort na de bestelling werden deze afgeleverd

Saskia van Beers 15-06-2022

Duidelijke website, makkelijk om te bestellen, keurig verpakt en snel in huis een echte aanrader om je auto-onderdelen te bestellen bij Winparts.

Arend 15-06-2022

Makkelijke website. Goede aanbiedingen. Snelle en goede levering van passende onderdelen.

Theodoor 14-06-2022

Gemakkelijk onderdelen gevonden. Het versturen had sneller gekund, maar er was een onderdeel wat voor vertraging zorgde. Ach… wat is een dag langer wachten; als het maar goed komt!

De omschrijving van de producten was wel erg goed!

Danique 14-06-2022

apart van de levering die een dag later kwam dan gepland, vond ik dat verder alles goed en duidelijk aangegeven werd

Kenan 14-06-2022

Levering dat beloofd wordt binnen om binnen 1 dag dag te leveren heeft exact 20 dagen geduurt (terwijl het op stock was) wegens een amateurisch intern team. Heb zeker 10x moeten bellen en steeds hetzelfde antwoord gekregen ; ik zal het melden aan mijn collega. Eerste en zeker laatste keer , absoluut geen aanrader.

Rowes 14-06-2022

Snelle levering, mooi produkt voor een scherpe prijs. Bestel hier zeker weer in de toekomst.

Van de Wiel 14-06-2022

Product zoals omschreven , diamant fietsendrager
Scherpe prijs
Dinsdag besteld woensdag in huis
Helemaal top

Yannick 14-06-2022

Ruime keuze aan onderdelen en merken alsook in prijsklasse. Snelle en correcte levering!

Linko 14-06-2022

Snelle levering van de onderdelen die goed passen op mijn auto.Het is ook gemakkelijk de onderdelen te vinden op de site van Winparts.nl

Hamoen 13-06-2022

Eigenlijk een hele fijne webwinkel en normaal niks te klagen, maar puur omdat ze mijn klacht na een week nog niet hebben beantwoord krijgen ze een 2.

Setje Instaplijsten besteld met een carbon look. Nu horen er bij deze lijsten ook een set stickers meegeleverd te worden, zodat het een sportieve look krijgt ipv een normale carbon loon. Geconstateerd dat deze stickers niet in de verpakking zaten, terwijl ze bij een andere webwinkel wel netjes in de doos zaten.

Netjes aangegeven via de mail en gevraagd voor een makkelijke oplossing, want terugsturen voor zoiets kleins is de moeite niet waard. Tot op heden geen reactie en dat vind ik heel slecht. Zeker als het gaat om een incompleet product.

Frans 12-06-2022

Duidelijke site en goede zoekmachine,levering netjes op afgesproken datum/tijd.

Jacco 12-06-2022

1 ster is er nog één teveel.

Voor de derde keer op rij is mijn bestelling voor Winparts niet interessant. 29-5 besteld, alles op voorraad. Voor meerdere auto's, erbij vermeld dat ze het niet hoeven te controleren, het klopt. De dag erna: wij twijfelen erg aan de juistheid, we zetten uw bestelling op blok. Lezen blijft moeilijk.

Contact gezocht, klopt wel, doet leveren. 4 dagen na bestellen reageren ze op mijn originele opmerking met ok, we gaan de order verwerken. Blijken er diverse delen niet op voorraad die op de website wel voorradig worden getoond. Hoe dan?

7-6 gebeld, men zou een deellevering doen die dag met de spullen die er zijn. Nu ruim 2 dagen verder en er is nog NIETS verstuurd. Denken zeker dat ik voor de lol 2 weken wacht op onderdelen. Nee hoor WInparts, er staat helemaal niet iets stil nu dat niet afgemaakt kan worden omdat jullie al 1,5 week verzaken en een ongeorganiseerde bende zijn.

Nu echt de laatste keer geweest dat ik hier geld heb achtergelaten. De vorige keren was het verpakken ronduit ruk. Bougies kapot geleverd, want stel je voor dat je die niet onderin legt met 2x een 5 liter blik remvloeistof er bovenop. Komt helemaal goed.

Ik lees hieronder dat ze een jaar of wat geleden overgenomen zijn. Ik begrijp het nu wel. Voorheen prima, altijd goed geholpen. Sinds 2021 is het inderdaad waardeloos. Autodoc en Autoonderdelen24 leveren inmiddels sneller vanuit DE dan Winparts en zijn een stuk goedkoper. Winparts was altijd de juiste optie als 5 werkdagen levertijd niet paste, dat tijdperk is duidelijk klaar.

Verneem het graag als de bezem door jullie organisatie is getrokken, tot die tijd gaat de omzet elders heen. Mocht het tot die tijd iemand aan de zijde van Winparts interesseren, regel dat mijn order WP222-270688 pronto geleverd wordt. Ik zal jullie 'help'desk morgen maar weer gaan contacteren.

henk 11-06-2022

goede service snel geleverd goede foto,s van het artikel goede prijsverhouding