Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Cees schutte 27-06-2022

Per ongeluk de verkeerde roldeurgeleider besteld.
Ik kon kosteloos omruilen en de juiste heb ik opgehaald in Winnewwer

kevin 27-06-2022

Goede prijs en snelle levering. De transmissie olie was goedkoper en sneller te leveren als een webshop gespecialiseerd in olie.

nvt 27-06-2022

Reeds eerder bestellingen geplaatst bij Winpars.nl en altijd goed verlopen.
De laatste bestelling is helaas niet naar wens verlopen terwijl duidelijk op de site is aangegeven dat het onderdeel op voorraad was.
De gemaakte afspraken met de"klant"kon ik niet nakomen hetgeen als zeer vervelend is ervaren.
Als je auto stuk is dan wil men het liefst zo snel mogelijk wer rijden en dat kon in dit geval niet.
vandaag besteld een werkdag later in huis bij de klant kwam niet uit in dit geval

Marga 27-06-2022

Zoals altijd, goed advies, product zoals verwacht keurig verpakt en snel geleverd. Top service.

rinus meershoek 26-06-2022

Ruime keus, leuke prijs. Helaas was de zending niet compleet, mar na een telefoontje werd dit direct hersteld en had ik de ontbrekende goederen de volgende dag in mijn bezit.

Michael 26-06-2022

Produkt was hetgene wat ik zocht. Helaas was de uiteindelijke levering heel laat. Dit was ik niet van jullie gewend. Had de accu hard nodig en heeft voor veel problemen gezorgd.
Maar nu alles goed. Weet niet of ik bij een volgende keer weer een accu bij jullie ga kopen.

Peter 26-06-2022

Snelle levering en de juiste artikelen, en een goeie verpakking voor verzending. Ruim assortiment.

Arina 23-06-2022

Prima voordelige winkel met goede service. Is echt aan te bevelen. Ik ga zeker meer bestellen

Johannis 23-06-2022

Enorm vlotte levering van elders moeilijk te vinden producten. Prima communicatie en uiterst gunstige prijs.

Winparts.nl 22-06-2022

Kon niet de juiste vinden wat ik aan het zoeken was en werd telefonische goed geholpen er werd voor mij gezocht en gevonden.

Frouke 22-06-2022

Leuk die pasgarantie maar ondanks pasgarantie paste het onderdeel niet. Rentourneren is niet kosteloos ondanks ‘pasgarantie’.

Wim van Rutten 22-06-2022

Ik moest een nieuwe ruitenwisser hebben. Schrok van de prijzen bij Karwei en ben het Internet opgegaan. Kwam ik bij Winparts uit. Eenvoudig juiste model bestellen door kenteken in te voeren. Bleek de helft te kosten voor wat ik bij Karwei zou moeten betalen. Ging over dezelfde Bosch wissers. Kwam wel verzendkosten bij maar dan toch aanzienlijk goedkoper. De andere dag had ik de wisser al binnen. Goed geregeld daar.

Frans 22-06-2022

Goede artikelen, scherpe prijs, correcte communicatie en snel in huis. Meer wens ik niet.

koos 22-06-2022

mijn onderdeel gezocht op de site en toen de telefoon gepakt ,met hulp van een medewerker het goede onderdeel besteld en twee dagen later gemonteerd. Perfect gedaan Winparts.Dank daar voor.Vr.Gr.Koos

Thomas 22-06-2022

Veel onderdelen en altijd meerdere keuzes en prijzen. Snelle leveringen en goed verpakt

de Jong 22-06-2022

Opletten met wat na 't invullen van autotype/kenteken compatible zou zijn volgens hun zoekfunctie.
Achterwisser + arm zou passen maar past absoluut niet. Om dan vervolgens aan retourneer info te komen is drama, reageren niet.

(Keuze is ruilen tegen ander artikel, wat ik niet doe omdat hun compatible info niet klopt of retouneren op eigen kosten in de door hun verzonden doos die 80x15 is, met daarin een artikel dat 24x4 is)

Het is een klein bedrag dus laat ik het maar zo verder maar hier koop ik echt nooit meer iets.

Guus 22-06-2022

Goed verpakt.
Netjes op tijd.
Het annuleren van een zending ging probleem loos.

Jo 22-06-2022

Producten zijn gemakkelijk en snel te vinden. Ruime keuze. Bovendien worden de producten snel geleverd. Goed verpakt om beschadigingen tijdens transport te voorkomen.

Rowan 21-06-2022

De enige site die de onderdelen op voorraad had en snel kunnen leveren. Voor een mooie prijs :)

U.Klei 21-06-2022

Onderdelen op kenteken besteld, pasten niet, ik wacht nog steeds op reactie vd klantenservice. Jullie hebben wel al poeslief gereageerd op mijn recensie op google, maar verder laten jullie het blijkbaar afweten. Voila, jullie vroegen om een review.

Ami 21-06-2022

Goede prijs/kwaliteit. Snelle bezorging binnen twee dagen. De inhoud van de verpakking mag steviger verpakt worden.

hubert 21-06-2022

Heb weer een product bij U gekocht en binnen 24 uur in goede orde ontvangen....Kan niet beter....Petje af....!!!!

Fred 21-06-2022

De bestelling was later dan in eerste instantie aangegeven. De bestelde accu zag er niet nieuw uit. Heel stoffig en een van de polen leek ook niet nieuw

Bart 21-06-2022

Prima aanbod, mooie prijzen en snelle verzending. Bestel regelmatig.
Indien vragen altijd goede service.

Dirk 20-06-2022

Snelle levering
En goede materialen
Pas per fekt
En ook nog een bestelling door mijn zwager laten doen