Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1097 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

M.karakas 11-07-2022

Goede kwaliteit en snelle levering....En top service via de telefoon of app. Top.

henk 11-07-2022

Goede info en prijs kwaliteit prima. Alleen de bestelling kwam een dag later, dit werd wel gemeld.

Robert 11-07-2022

Goed product en snelle verzending . goede site om op te winkelen. kom er zeker weer op terug.

Co de Leeuw 11-07-2022

Alles perfect. De producten zijn goedkoper dan andere website. Alleen vond ik de verzendkosten hoog.

Jan 11-07-2022

Performance is goed, de klant is koning; bij goed gedrag, koning of ........ koningin, houden zo !

Win 10-07-2022

Zoals eigenlijk bijna altijd snel geleverd. Goede kwaliteit en voor een goede prijs.
En de servicedesk werkt ook prima, zeer behulpzaam

Arnold 10-07-2022

Verkeerde bougies ontvangen
Contact gehad via mail maar ik zou hebben gekregen wat ik had besteld
Verder niks meer vernomen

Udo 10-07-2022

Pakketje snel geleverd , maar bij transport beschadigd. Werd keurig te woord gestaan en direct een retour order aangemaakt en een nieuw exemplaar verzonden, waardoor het er nog op tijd was.

Brenda 10-07-2022

Past precies, snelle service vanuit het bedrijf.
Iets minder snel door de bezorgers, waardoor vaak vertraging en het bedrijf zich niet kan binden aan de levertijd.

marcel 10-07-2022

voordelig geprijsd, ruime keuze merken (van Budget tot A-merk), snelle levering

DMSvL 09-07-2022

Onderdelen makkelijk te vinden door het invullen van het kenteken.
De bestelde onderdelen werden netjes en snel verstuurd.
Als ik weer onderdelen nodig heb, ga ik hier zeker weer bestellen.

Winparts auto onderdelen 07-07-2022

Bestel artikel sturen ze de verkeerde.nu moet ik de verzendkosten betalen en de retour kosten.totaal 14.25 euro.heb retourkosten betaald 7.25 euro.vind dit een slechte service.

Ger 07-07-2022

Gewoon een goede site. Had het één en ander besteld. Alleen de remschijven pasten niet maar netjes opgelost . Schijven gratis terug gestuurd zo als het hoort. Andere goedkopere schijven weer bestelt. Het verschil netjes terug op de bank gehad. Gewoon super goed opgelost. Ga zo door

W 07-07-2022

De beloofde levertijden worden niet nagekomen. Niet fijn wanneer je juist daarom bij hen besteld.

Henk B. 07-07-2022

Produkt ontvangen zoals omschreven. Prima kwaliteit/prijs verhouding. Snel geleverd.

ml 07-07-2022

Goede prijs. Netjes en ordelijk verzonden. De volgende dag al in huis.
Ik koop hier vaker.

Arnold Zevenhuijzen 06-07-2022

Ik kwam toevallig op deze site omdat ik dakdragers zocht, dit ging heel makkelijk kenteken invoeren en de dakdragers die op je auto passen komen te voorschijn. Alles is precies zo gelopen zoals was afgesproken, perfect heb dit wel eens anders meegemaakt. Ga zo door daar worden de mensen vrolijk van. Oja en de dakdragers passen ook goed.

Vriendelijke groet,

Mar 06-07-2022

Snelle en nette verzending. Artikelen voldoen aan mijn verwachting. Duidelijke website.

Maurice 06-07-2022

Mijn Mitsubishi Colt moet weer een beurtje krijgen. De benodigde materialen weer bij Winparts besteld. Goede kwaliteit en een prima prijs en snel geleverd.

J. 06-07-2022

Ik zocht een 3e remlicht. Ik bestelde de verkeerde. Top dat jullie belde om jet te verifiëren. Alleen de juiste hadden jullie niet. Geen probleem, geld terug zou je denken. De dame aan de telefoon heeft me overtuigd dat een "universele" wel zou passen. Ik was sceptisch maar had het onderdeel zsm nodig. Onderdeel blijkt totaal niet te passen.

coen 06-07-2022

heb voor deze shop gekozen vanwege snelle levering, maar dat is niet altijd waar

he kotzebue 06-07-2022

goeiendag !. jullie vragen mij om een beoordeling of ik tevreden ben van mijn bestelling , ik heb eerdere bestelling van jullie in goede orde ontvangen en via klarna betaald tot dan ging alles prima . maar mijn bestelling van 26 juni heb ik niet ontvangen tot heden. ik heb meerdere mail gestuurd naar jullie met de vraag wanneer ik het uiteindelijk kan berwachten maar kreeg geen respons op me mail dus heb ik mijn bestelelling maar gecanseld.

Bart Lindeboom 05-07-2022

Supersnel werd een vervangende buitenspiegel geleverd tegen een prijs waar ik versteld van stond (zo gunstig). Makkelijk te vinden ook; verkeerd bestellen kan haast niet.

Hajji 05-07-2022

Ze beloofde direct levering voor producten die op voorraad was daarom had ik voor gekozen om deze producten te bestellen ondanks de extra bezorgkosten die andere niet hebben. Helaas werden de producten pas dagen later verzonden en reageren ze ook niet op mijn e-mail die had gestuurd hierover. Ik ga nooit meer bij WinParts bestellen!

Ben 05-07-2022

Overzichtelijke site, makkelijk zoeken en bestellen, materiaal binnen 48 uur op de mat. Bestelproces wordt via de mail netjes geüpdatet, prima bedrijf.