Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1097 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Boy 18-07-2022

Zeer eenvoudig bestellen, betalen en bezorgd krijgen. Communicatie is zeer sterk!

Snel en betrouwbaar 18-07-2022

Wij kiezen voor Winparts omdat zij een grote voorraad hebben en een snelle levering

johan 18-07-2022

Heb hier al vaker besteld. Goede en betaalbare produkten. Goede info aangaande het verloop van de bestelling. Kortom top.

Job 17-07-2022

Wieldoppen gekocht voor Daihatsu Cuore. Snelle levering en ze passen werkelijk perfect!
De prijs was een lachertje en dan ook nog gratis verzenden en retourneren. Chapeau!

Sjouke 17-07-2022

Ik bestel graag bij Winparts veel keus en goeie prijs kwaliteit.
Het enige wat ik erg jammer vind is dat Winparts belooft op een datum te leveren of zelfs de volgende dag mits bestelt voor een bepaalde tijd.
Maar klopt eigenlijk nooit het komt altijd een paar dagen later.
Terwijl op het moment van bestellen het product op voorraad is.
Als je hier over belt ligt het meestal aan de toeleveranciers of bezorgdienst. De klantenservice is soms gewoon uit de lucht is en dan kan je alleen nog via app of mail contact krijgen.
Daarom nu een 6 omdat sommige dingen echt beter kunnen.
Verder best tevreden met Winparts en blijf zeker bij ze kopen mits ik het snel nodig heb dan ga ik direct naar de dealer of tussenhandel met winkel in de buurt.

Piet Oomen 17-07-2022

Het bestelde artikel heb ik ontvangen.
Echter ik had opgegeven dit bij een ophaalpunt op te halen af te leveren maar tot mijn verbazing wordt het toch thuis bezorgt.
Nu had ik geluk dat ik toevallig thuis was maar de bezorging is dus niet conform opgave verlopen

Kevin verstappen 16-07-2022

Nooit geen problemen gehad met winparts, heb al aantal keren besteld altijd keurig en netjes op tijd!
Zelfs met retour zijn ze altijd op tijd met alles!
Chapeau

Cees 15-07-2022

Al 6x spullen besteld op de site levering binnen 1 dag ging al 6x mis of niet op voorraad enwegens de drukte leverings datum niet gehaald bel je zijn ze niet bereikbaar annuleer.je uiteindelijk de order komt het 5 weken later toch binnen foutje
Bestel je wat opnieuw wordt je order niet meer verwerkt omdat je bois heb gereageerd
Zo goed als het was zo slecht is het geworden klanten service reageerd niet eens bah wat een bedrijf

Fabien 15-07-2022

Niet bijzonder. Wel handig om over te stappen naar post nl. Dhl geeft een indicatie wanneer ze langs komen en een paar uur later kunnen ze voor je deur staan. Niet handig als je fulltime werkt. Bij post nl kun je beter inspelen op de planning.

Anoniem 15-07-2022

Fijne overzichtelijke site, snelle levering van onderdelen, goede prijzen en een fijne klantenservice!

Tooske 15-07-2022

Goede webshop en fijn dat je het kenteken kunt invullen heb je zeker de goede spullen voor je auto super snelle levering ik ben tevrede met mijn ruitenwissers mvg Tooske

Arie O 15-07-2022

Nieuwe Denso aircocompressor vriendelijk geprijsd en snel geleverd. Denso , hetzelfde merk en type dat van nieuws af aan op mijn Ford C-Max al was gemonteed.

Jan 15-07-2022

Duidelijke omschrijving van artikelen, levering of ruilen is ook goed geregeld.

Marcel 15-07-2022

2 x binnen een week niet de spullen optijd geleverd twee x met moeite opgehaald in winneweer

Bob Parlevliet 14-07-2022

Alles goed geregeld. Een deel van de bestelling was een dag later pas beschikbaar en daar keurig van op de hoogte gesteld. Helaas zat er in de verpakking 2 boutjes te weinig, maar dat is aan de producent (brembo) te wijten, niet aan Winparts

Robert van der Hulst 14-07-2022

Uitgebreide keuze, goede omschrijving en redelijke prijzen. Artikel op de afgesproken dag geleverd en voldoet volledig aan verwachting. Net geïnstalleerd op de auto, dus lange termijnkwaliteit kan ik weinig over zeggen, maar ziet er degelijk uit en werkt prima.

Wilfred 14-07-2022

Makkelijk, duidelijk en snel.
Foto’s kunnen iets beter, net als de beschrijving.

jules 14-07-2022

Deze winkel is uitstekend de producten die je kun kopen zijn goed en veel goedkoper dan in de autoshop of in de garage.

Vincent 14-07-2022

De meeste producten zijn goed te vinden in de webshop. Tot zover ook zeer tevreden over alle producten en de service, toen een product niet bleek te passen werd ik goed geholpen kreeg meteen de mogelijkheid om het gratis te ruilen of terug te sturen.

Bvdb 14-07-2022

Altijd goede service en maken gebruik van nette vervoerders! Ik koop hier eigenlijk alles voor mijn auto

L. ten Have 13-07-2022

Product zoals omschreven! Bestelling snel en gemakkelijk verlopen. En (iets) goedkoper dan de concurrentie. Tot zover prima dus.
Wel was de verpakking beschadigd bij aflevering maar dat wil ik Winparts niet direct aanrekenen; dit kan ook transportschade zijn. Product zelf gelukkig niet beschadigd.
Afspraak over levertijd is echter niet gehaald. Winparts gaf aan dat het product op voorraad was en de volgende dag geleverd kon worden. Dat vroegen wij niet; wij wilden zelfs 3 dagen later. Desondanks was de levering nóg een dag later. Te laat dus i.r.t. de afgesproken leverdatum. Al met al daarom geen 10, maar een dikke 9 als beoordeling.

Bart 13-07-2022

De bestelling was vlot geplaatst en zou de volgende dag geleverd worden. Op de dag van levering niets ontvangen en laat op de dag een mailtje dat leverdatum niet gehaald was. Vervolgens niets meer vernomen, een dag later alsnog pakket ontvangen maar geen communicatie van Winparts.
Dit is dus echt een verbeterpunt. Artikelen zijn wel van goede kwaliteit met goede pasvorm.

Maurits 13-07-2022

Product was onvolledig
Klantenservice slecht bereikbaar (telefonisch niet, chat niet, vanwege “drukte”)
Geen reactie via email

Eppo 13-07-2022

Even een belletje om te horen of het op voorraad is en de volgende dag al in huis. Prima service.

Joop 13-07-2022

Het bedrijf zit in Groningen vandaar snelle levering. Buiten dat zijn de prijzen in mijn geval ongeveer 50% lager dan in de gewone automaterialenzaak let wel voor precies hetzelfde merk product. Dus dan is de keuze niet zo moeilijk. Dus kies ik in de toekomst zeker weer voor Winparts