Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Edwin 27-07-2022

Artikel niet deugdelijk. De zuignap duwde zichzelf omhoog wasrdoor de ventilator nergens bleef zitten. Product echt waardeloos helaas.

Socrates 27-07-2022

Dakdragers kunnen aanschaffen met een mooie tijdelijke deal. Op tijd geleverd volgens de richtlijnen die wimpertjes zelf garandeerd.

Marc 27-07-2022

Een drama raammechanisme besteld 3 x verkeerde zijde ontvangen deze zou na 2x handmatig gecontroleerd worden!!!niet dus en 3e keer weer verkeerde gekregen de online chat is waardeloos elke keer iemand anders mijn verzend kosten hebben ze niet gecrediteerd..

Telefonisch niet bereikbaar wat ze wel aangeven!!
Voorkom 2 weken frustratie niet bestellen hier.

Harrie 27-07-2022

Prima webshop met grote sortering onderdelen van diverse fabrikanten.
Makkelijk en snel zoeken via kenteken, krijg je altijd de juiste artikelen voor jouw bolide.
Snel geleverd met goede ervaring.

Ton, Nijmegen 27-07-2022

Zoals voorgaande keren probleemloze en snelle levering. Dit keer een kapot onderdeel (frame-steun van de fietsdrager), hetgeen zonder fuzz (via de chat) per omgaande werd vervangen (letterlijk: de volgende dag).

Fijn dat het zo ook kan :-)

Beers 26-07-2022

Op tijd geleverd en snel.
Alleen de doos was aan de grote kant. Puntje voor verbetering.

Edwin 26-07-2022

Onderdelen besteld voor mijn camper alles op voorraad behalve luchtfilter door snelle info van winparts een ander luchtfilter toegevoegd en was daarom alles op tijd binnen dat wij door konden

Joep 26-07-2022

Ondanks het berichtje dat de zending vertaagd zou zijn, toch op tijd geleverd.
Goede kwaliteit en prijs.

Erwin 26-07-2022

Krijg verkeerde matten geleverd omruilen gaat moeizaam en ik ben al 2 weken aan het wachten.
Auto stond op marktplaats en is nu verkocht.
In 1 woord waardeloos

Bernard 26-07-2022

Accu besteld, website geeft aan vandaag besteld, Morgen in huis. Nu een week later nog steeds niets.. telefonisch slecht bereikbaar, per e-mail na 4 dagen een wazige reactie zonder antwoord. Uiteindelijk telefonisch contact, ze zoeken het uit beloven de zelfde dag terug te bellen, gebeurt dus niet. volgende dag opnieuw gebeld, is zoekgeraakt, weten niet wanneer een nieuw verstuurde accu geleverd kan worden dus we annuleren de opdracht. uw geld wordt teruggestort, kan wel een aantal dagen duren.
Hier dus voorlopig maar niets meer bestellen

Claus Kohlen 26-07-2022

De meeste onderdelen zijn op voorraad , en de site is duidelijk en er zijn genoeg keuze mogelijkheden. Ook wordt goed aangegeven of de onderdelen toepasbaar zijn voor de betreffende auto { op kenteken } , en mocht er twijfel zijn dan wordt dat nog eens kenbaar gemaakt door een mail te sturen. Bovendien is er altijd de mogelijkheid om te chatten met een medewerker. De levering zou misschien iets sneller kunnen.

hans 26-07-2022

Klantvriendelijk, geen problemen met retourneren en al is de keuzesite op kenteken niet altijd correct, herstellen gaat soepel.

Mart 25-07-2022

2x wat besteld en supersnel ontvangen, de leverancier opgeslagen als eerste leverancier voor mijn auto onderdelen.

Vos 25-07-2022

Levering ging snel alleen we ontvingen een doos die open was, alles had er zo uit kunnen vallen.
Ook waren de dakdragers ligt beschadigd.
Aangezien we ze meteen nodig hadden er verder geen werk van gemaakt

Ous 25-07-2022

Je krijgt pas garantie, vervolgens passen de koplampen er niet op en moet je de verzendkosten voor het retourneren ook zelf betalen. Slechte service!

Vos 24-07-2022

Site is duidelijk en overzichtelijk. Handig dat je op kenteken kan bestellen, onderdelen passen dan ook over het algemeen. Gratis ruilen is prima. Nadeel bij retour sturen: Indien iets onverhoopt niet past en er geen andere optie is, betaal je wel de retourskosten.
Daarom een 8 ipv een 9.

Willem 24-07-2022

Totaal geen reactie op mijn mail , telefoon wordt niet beantwoord . Zeer slechte ervaringen , ik ga er niet meer bestellen . Op basis van mijn kenteken plus advies van de klantenservice onderdeel besteld maar past totaal niet. Daarna dus geen gehoor , op geen enkele manier. Heb het teruggestuurd, ben benieuwd of ik mijn geld terugkrijg.

Lambertsgj 24-07-2022

Netjes op tijd geleverd, ondanks de waarschuwing dat het erg druk was en evt. zou kunnen uitlopen.

Kalid 24-07-2022

Site is zeer makkelijk om de onderdeel te vinden prijs is heel goed en snelle levering.
Top winkel .

Nooit meer 23-07-2022

Heb een bestelling geplaatst en aangegeven af leveren bij Albert Heijn in Mijn woonplaats, zij laat open en kan afhalen als ik boodschappen doe.

Dat is een post nl locatie, versturen ze het notabene zonder enig overleg pnaar mijn Huisadres met DHL!

GL, N Ben de op de dag van levering maar thuis gebleven, de bezorger heeft mij gemist? niet! is niet gekomen, 2e dag maar weer noodgewdongen thuisgebleven en is afgeleverd terwijl ik gisteren inet zo allert was voor aflevering!

Waardeloos dat er geen overleg gepleegd is en men maar doet wat goedkoper is qua verzending, ik heb voor al mijn ongemakken van 2 dagen verplicht thuis zjin 1,30 euro gehad.

Dus een gegeven welverdiende 1 is eigenlijk nog te veel.

Ik Koop hier nooit iets meer er zijn bedrijven die klanten gelukkig wel belangrijk vinden.

Jan v b 22-07-2022

Goede website snelle levering Alleen telefonische bereikbaar kan beter

alfred 22-07-2022

super snelle levering goede prijs helemaal top ga hier veel meer bestellen.

Mattijs 22-07-2022

Duidelijke produktinfo, meerdere vergelijkbare producten, zeer snelle klantvriendelijke levering.

Walda 22-07-2022

Ik heb motorolie en oliefilter besteld op donderdag en op zaterdag geleverd.
De site is overzichtelijk en ook kun je het kenteken invullen van je auto zodat je altijd het juiste product krijgt wat voor je auto is bestemd.

jordy 22-07-2022

late levering, 3 dagen later dan beloofd en niet op de hoogte gehouden. intussen elders opgelost en retourkosten zijn voor jezelf. zeer slecht