Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1097 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Robert 07-08-2022

Erg tevreden met Winparts, maar zou toch echt overstapoen op een ander bezorgingsbedrijf dan DHL, hun tijdvakken zijn zwaar overdreven en komen of precies aan het eind van de dag of verlengen het nog met een uur. Ook hebben ze vaker het pakket gewoon bij een pickup point afgegeven en "niet thuis" als opmerking gegeven, terwijl er iemand thuis was. Vervelend voor winparts, maar blijf wel hier bestellen.

daniel 07-08-2022

Als leek handig dat je via een kenteken de juiste onderdelen kan bestellen. En snelle levering👍

Rogier 06-08-2022

Makkelijk op kenteken te zoek naar de onderdelen.
Bestelde in de winkelwagen en afrekenen .
Goede en snelle levering.
Zeer tevreden

zijruit 06-08-2022

Deze beoordeling geldt alleen voor de dakdragers, deze werden snel geleverd en waren eenvoudig te monteren. Er zijn ook artikelen waar aanspraak gemaakt wordt op ge geduld en dat is wel jammer.

Dennis van Kortenhof 06-08-2022

A.d.h.v. ingegeven kenteken altijd met een ruime keus de juiste onderdelen voor mijn auto weergegeven. Zeer goede prijs en altijd een snelle levering binnen 1 tot 3 dagen. Voor mij het vaste adres voor het bestellen van auto onderdelen.

Reco 05-08-2022

Vriendelijke personeel die je gelijk te woord staat als je ze nodig bent. Onderdelen/artikelen komen altijd overeen met de gedemonteerde onderdelen.
Informatie is altijd netjes en duidelijk omschreven!

Snelle levering van onderdelen, mochten ze het aangegeven bezorg datum niet redden dan wordt dat netjes op tijd vermeld.

“Ik” heb tot nu toe gelukkig goede ervaring met winparts, en blijf mijn onderdelen hier bestellen.

Eric 04-08-2022

ook zij kunnen hun belofte niet na komen van voor 12:00 morgen in huis
het licht niet aan winparts maar de vervoerder

Henk 04-08-2022

Simpel en eenvoudig en altijd het juiste product bestellen middels kenteken van de auto
Snel en correct geleverd

Jennifer 04-08-2022

De website is prettig in gebruik, onderdelen voor jouw auto zijn gemakkelijk te vinden. Helaas bleek het door mij bestelde onderdeel niet hoogglans, zoals de foto wel deed vermoeden. Uit de omschrijving werd ook niet duidelijk dat het onderdeel mat zou zijn. Nu moet ik zelf betalen voor het retourneren van het onderdeel, terwijl in mijn ogen de informatievoorziening op de website te wensen over liet. Jammer, daardoor zal ik niet snel weer voor winparts kiezen.

Lion 04-08-2022

De webshop is goed, alleen ik voel me belazerd. Ik heb een overdoos een ernstig beschadigde doos met een kapotte lamp gekregen (wel functioneel, te monteren, maar kapot). Dat betekent dat hiernaar is gekeken en willens wetens een kapotte lamp is opgestuurd. Ik heb uiteindelijk 30% korting toegezegd gekregen voor de kapotte lamp. Nu blijkt dat ik Depo lampen heb gehad maar Van Wezel had besteld. De Depo lampen zijn € 14,12 per stuk goedkoper in de webshop. Ik voel me belazerd door Winparts!

John van Haeften 04-08-2022

Goede en snelle levering van zijraamwindschermen. Kwaliteit goed, look ook goed, zelfs geweldig.Er zat echter een plakker op die niet met water te verwijderen was waardoor een beschermingslaag beschadigd werd en één scherm nu ontsierd is dóór die beschadiging. Anders was een 10 gegeven. Dringend advies aan verkoper: niet van die rotplakkers gebruiken! Dringend advies aan koper: kijk uit met het verwijderen van de plakker!

Vicindepolder 04-08-2022

Een artikel dat op voorraad zou moeten zijn, heeft ineens zes dagen levertijd. Voorraadbeheer niet op orde. Irritant wanneer je iets dringend nodig hebt voor een apk. Eerste slecht ervaring trouwens met winparts na jarenlang uitstekend te hebben gepresteerd, sometimes things don’t go as they should 🤷‍♂️

J.H 04-08-2022

Netjes en correct!
Zeer duidelijke webshop. Bij vertraging(2 dagen) van het bestelde onderdeel kreeg ik een mail met uitleg en een kortingscode voor een volgende bestelling.

De volgende bestelling was snel geleverd.
Beide keren met de juiste onderdelen en netjes verpakt.

daniel 04-08-2022

Bert 03-08-2022

Zag er keurig en verzorgd uit. Alleen op de site staat oude verpakking nog op.
Verder prima geregeld en netjes thuisbezorgt. Niets op aan te merken.

Sanders 03-08-2022

Juiste onderdelen gevonden en besteld voor mijn Boxster, alles paste zonder problemen voor een goede prijs.

Thesis 03-08-2022

Zou een 10 zijn geweest wanneer het geleverde Bosch oliefilter de standaard originele grijze versie was geweest. Nu is de zwarte versie (Made in Tunesia) geleverd met een iets ander filtergedeelte dat in het filterhuis steekt. Ongetwijfeld volgens Bosch dezelfde kwaliteit, maar toch liever de "echte".

Roel 03-08-2022

Artikelen kwamen vlot en voor een fractie van de prijs van de “winkel”. De kwaliteit is zoals gewoonlijk prima. 👍🏻

Gert 03-08-2022

Trekhaak besteld bij Winparts voor een hele schappelijke prijs.
Alles snel en correct geleverd.
Top service, top bedrijf ,aanrader

Florent Mahieu 03-08-2022

Goede prijzen, duidelijke site. Wat ze zeggen komen ze na. Een minpuntje is dat ik voor mijn motor niet op kenteken kan zoeken naar olie. Zijn meer gespecialiseerd in auto onderdelen.

Ron 03-08-2022

Alle bestelde materialen netjes door/via Winparts volgens opgegeven uitleverdatum geleverd.
Bij mijn vorige bestelling was een product iets vertraagd, hetgeen netjes werd gecommuniceerd en vervolgens precies op het nieuwe levertijdstip uitgeleverd.
Ik heb toen voor het ongemak 5% korting gekregen op mijn volgende bestelling.
Ik heb reeds diverse keren bij Winparts gekocht en zal dit ook in de toekomst blijven doen !

Menno 03-08-2022

Snelle service en levering. Correct en goed verpakt. Product klopt zoals omschreven. Enig minpunt: In de leveringsvoorwaarden wordt er van de klant verwacht dat men de aangeschafte product(en) onder toeziend oog van bezorger controleert op mankementen. Dit vergt kostbare van de bezorger, voelt niet goed.

Willem 03-08-2022

Bestelde vloermat volgende dag al binnen. Zeer tevreden. Check van kenteken voor juiste type auto en bouwjaar ook handig. Vlotte actie. Een volgende keer bestel ik mijn automatten weer bij deze firma.

Patricia 02-08-2022

Expansievat van de koelvloeistof was gescheurd. 2e hands was net zo duur als een nieuwe bij Winparts, dan is de keuze snel gemaakt! Duidelijke info over het product, ook of het geschikt is voor op jou auto icm je kenteken, snel en makkelijk te bestellen, snelle en duidelijke afhandeling en snelle levering! Goed, netjes en verpakt, niet overdreven.

Bij het plaatsen zag ik alleen dat er een stukje schuim in het buisje zat, dat is wel even een dingetje om even na te kijken.

tonnie nijveld 02-08-2022

Als een zending vertraging oploopt om dan ook even het ordernummer te vermelden in de mail