Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Jos 05-09-2022

Goede levering, had bij een bestelling op maandag ochtend ook dinsdag einde dag geleverd mogen worden. Verder prefect

Henk 05-09-2022

Fietsendrager gekocht: prima product, vlotte levering, juiste info, eerlijke prijs

Willemjan Keijzer 04-09-2022

Ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen.
2 keer voor niks thuis gebleven, zonder opgaaf van reden is er niks bezorgd.
Ben hier niet blij mee, ik heb nu zelf via de z dhl app de bezorg tijd verplaatst naar aankomende dinsdag.
Als mijn pakket er dan nog niet is wil ik graag mijn geld terug, ben er wel klaar mee

Wim 03-09-2022

Goed geregeld, alleen vind ik het jammer als er een set veren afgebeeld staat, je er maar een geleverd krijgt.

Edwin 02-09-2022

Ik waarschuw iedereen als ze iets verkeerd leveren met een ingevoerd kenteken laten ze je gewoon barsten Blijven zeuren dat die verkeerde antenne universeel is nu heb ik bij een sloopbedrijf geïnformeerd dat zoiets bij een Ford Focus niet bestaat Nu weer een ander voorstel Moet ik voor een antenne er 5 bestellen en geld terug geven doen we niet aan want ik heb een universeel product besteld . Dus we ruilen alleen maar ook als het niet kan .Nog nooit z `n slecht bedrijf meegemaakt want elk stort uiteindelijk wel je geld terug als er geen oplossing meer is .
Verder nog steeds 5 dagen wachten eer je mail wordt beantwoord .

Jimmy 01-09-2022

Automat op maat besteld, volgende dag was deze al bij mij thuis afgeleverd. Kwaliteitsspul.
Ik zal vaker bij Winparts bestellen.
Altijd goede service !

Harry 01-09-2022

heb siliconenspray gekocht omdat mijn ramen lawaai begonnen te maken bij het openen en sluiten.
helaas zonder resultaat! nog steeds lawaai dus.
verzending verder prima

Norman Nortier 01-09-2022

Zeer snelle en correcte levering ! Binnen 2 dagen geleverd
Me auto rijd weer perfect .

rob 01-09-2022

Goede communicatie, vlotte levering, professioneel bedrijf. Juiste artikelen vlot ontvangen.

maarten willemsen 01-09-2022

Overzichtelijke site, zeer snelle levering. Past altijd behalve die ene keer en toen werd ik deskundig, vriendelijk en zeer coulant geholpen.

Danny van Hummel 31-08-2022

Met Winparts heb ik tot nogtoe prima ervaringen. Altijd op tijd met de juiste onderdelen. Dat je met het kenteken de juiste onderdelen kunt bestellen is een hele grote plus.

Casie 31-08-2022

Geen verdere commentaar. Winparts is de onlinewinkel, die je moet hebben. Servicegericht, kwaliteitsprijsverhoydibg prima, levering uitstekend etc. Pakweg gewoon voor mij toe de beste!

Ronald Van Someren 30-08-2022

Was een zeer snelle levering
Goed verpakt en netjes geleverd
En een zeer goed product
Goed merk ruitenwissers en doen het geweldig

Maurice 30-08-2022

Levering keurig op tijd en volgens afspraak. In professionele verpakking. Gebruiksaanwijzing lastig en met behulp van het internet ben ik eruit gekomen. Plakkertjes lieten los, maar keurig opgelost door de service.

Fried 30-08-2022

prima, goed overzicht en duidelijke documentatie erbij over het product. zeker aan te bevelen aan amderen

MTW 29-08-2022

Ik ben goed tevreden de spullen zijn goed en snel bezorgd alles wat in de doos zat is geleverd zo als besteld ik vond het ook top dat ik er een extra vloeibare pakking set er bij heb gekregen wat ook echt top is voor de volgende klus ik zou zeker vaker naar deze site gaan kijken de prijzen zijn ook echt aantrekkelijk zo kan ik mijn klanten ook goed helpen voor een betaalbare prijs want in deze tijd is iedereen blij als het wat goedkoper kan en dan hoeft de kwaliteit niet omlaag hierdoor ECHT TOP

Guy 24-08-2022

Overzichtelijke site, onderdelen meestal snel geleverd.
Laatst wel een keer gedoe gehad met de pasgarantie, hier deed de klantenservice moeilijk over.
Uiteindelijk is dit na veel mailverkeer toch nog netjes opgelost.
Over het algemeen erg tevreden.

Bert 23-08-2022

Update op 23-08-2022:
De tweede paste en is prima.
Maar op mijn vraag of ik de niet passende eerste terug kan sturen hoor ik niks.

Review van 31-07-2022:
Onderdeel paste niet omruiling was geen enkele probleem en een hele duidelijke website met zeer goede service.

Blaauw 23-08-2022

Prima service. Telefonisch contact gehad met klantenservice. Daar erg goed geholpen.
Ben erg tevreden. Volgende bestelling zal ik zeker via jullie doen

TWE 23-08-2022

Website is zeer gebruikersvriendelijk, goede foto's en beschrijvingen van het product. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Vlotte bezorging. Komt afspraken na. Vlot proces van bestellen, betalen tot en met leveren. Heel belangrijk: er is een mogelijkheid om het pakketje bij een sorteerpunt af te halen!

Marcel 23-08-2022

Goede en snelle levering en er wordt meegekeken en gedacht met de bestelling zodat het allemaal goed gaat.

Megens 22-08-2022

Betrouwbare informatie over de aangeboden producten en een ruime keuze tussen verschillende fabrikanten en prijzen.

Nico 19-08-2022

Levering de volgende dag perfect gedaan. Volgende keer bestel ik weer als ik wat nodig heb.

joost 17-08-2022

de juiste spulle en snelle levering
zeer uitgebrijden site veel keuze
en genoeg keuze uit betaal opties fijne winkel

Michael van Weert 17-08-2022

Duidelijke website, eenvoudig registratieproces.
Goede producten, nette prijzen, zeer goed verpakt en supersnel geleverd, absolute aanrader!
Bij registratie was sprake van een kortingscode die in de mail (nieuwsbrief?) zou komen, die is nooit ontvangen.
Maar dat mag de auto-was-pret niet drukken!