Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1108 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

PP 30-09-2022

Toegankelijke website, Voordelig in prijs, Kwaliteitsproducten en Snel bezorgd

Feestje 29-09-2022

Bij bestelling op Zondag, beloven dat het pakket er op Dinsdag is, Maandag avond blijkt echter dat het er pas Woensdag is. Dit is geen 24 uur leverservice

C. Meus 29-09-2022

Fantastisch dat Winparts voor mij uitzocht wat ik moest hebben, door dat op mijn kenteken, en daarmee mijn merk en type auto, uit te zoeken. Zelf ben ik een leek, dan weet je toch niet wat je hebben moet. Het product is ook precies het goede!
ook nog snelle en perfecte levering, en goedkoop!

R. de Ruiter 28-09-2022

Ondanks klein foutje, toch super opgelost door het team van Winparts! Bij de volgende keer, ben ik weer van de partij😉.

Marlon 28-09-2022

Snelle levering en ook precies wat ik besteld had, ook een erg gemakkelijke website om iets te zoeken en te bestellen

Ciska 28-09-2022

Ik had al eerder op de site gekeken voor de achterruitwisser voor mijn fiat 500. Na rondsurfen op internet., waren ze. Voor mij de beste webe-site om te bestellen. Tijdens het bestellen had ik het automerk niet ingevuld. Ik wist immers al welke ik moets hebben. Kreeg netjes mail, dat ik dat niet had gedaan. Kon ik als nog doen, gingen ze kijken of het daadwerkelijk de goede ruitenwisser was. Kan ik zeer waarderen. Behalve dat ook een snelle , correcte levering.

RS 28-09-2022

Groot assortiment en artikelen zijn behoorlijk goed omschreven waarbij ook de maten vermeld worden. Levering is ook snel.
Toen een artikel ontbrak in een levering werd dit zonder problemen direkt nageleverd.

MAYLAN 28-09-2022

SNELE LEVERING VOOR EEN DEGELIJK PRODUCT EN EEN REDELIJK BEDRAG. NOG NIET GEMONTEERD

Jack vg 28-09-2022

Al vaker spullen besteld, en deze altijd snel in huis. De laatste bestelling bleek helaas niet helemaal te kloppen, maar deze zonder problemen kunnen terug sturen. Alles was snel afgehandeld. Dank hiervoor!

D-white 27-09-2022

Goede en goedkope shop. Ook de levering was goed, ik werd goed op de hoogte gehouden via mail en track and trace link over de status van de bestelling/levering, zelfs terwijl de levering maar 1 dag was. (Ik had een accu besteld)

Jan 27-09-2022

Top kwaliteit en beste Prijs, Snel Bezorgen en vertrouwbaar! ik kopen regelmatig.

Willem Post 27-09-2022

Snelle verzending
Veel op voorraad
Er zijn plaatsen waar het soms iets goedkoper is
Maar dan duurt het vaak langer of is niet op voorraad

Clement 27-09-2022

Makkelijk en overzichtelijke website , kenteken invullen en je hebt het juiste item.
Snelle levering , de dag erop had ik het al binnen.

Frans uit Zwiggelte 27-09-2022

Stelletje koekenbakkers! Tot op heden heb ik nog steeds NIETS ontvangen! Nee natuurlijk niet bevel ik Winparts aan. Wat een stel PRUTSERS

Chris 26-09-2022

Via het kenteken naar onderdelen gezocht maar helaas heb ik een niet passend onderdeel ontvangen wat als passend bij de resultaten tevoorschijn kwam.
Het betreft een carterplug dus is de wereld niet maar wel jammer.
Productprijs is niet hoog genoeg om retour te zenden.

Arend 25-09-2022

Al vaker wat bij winparts besteld,goede website ,no nonsense,en snelle levering kortom prima.

Anita 25-09-2022

Winparts super service super kwaliteit prijs verhouding! Helaas was de bezorging door Post.nl super slecht...

Privé 25-09-2022

Snelle en keurige levering.Eerste bestelling bij deze Firma,goed bevallen.👍

Esther 23-09-2022

Snel gevonden wat ik nodig had. Bestelling was snel verzonden en compleet. Prima service dus!

Yvonne 22-09-2022

Duidelijke site, bestelling was snel binnen , Olie inmiddels in de bus gedaan.

werkman 22-09-2022

Ik had een ruitenwisser besteld, bleek niet te passen, gebeld, gelijk kreeg ik een nieuwe opgestuurd, vriendelijk personeel aan de lijn, denken met je mee, al met al zeer goede service.

Ruud 21-09-2022

De prijs is concurerend voor het merk dat ik bestelt heb , het product is goed en netjes verpact . de levering was snel en volgens afspraak. Het bestelde voldeed helemaal aan mijn verwachting.

Jim 21-09-2022

Had een artikel geleverd gekregen wat niet werkte, na een mailtje richting klantenservice is dit perfect opgelost. Dank je wel voor de goeie service, daar kunnen veel webshops nog iets van leren.

Pierre 21-09-2022

Ik kon het product makkelijk vinden op de site en de levering was volgens afspraak. Heel snel!

LJ 20-09-2022

Makkelijk om een bestelling te plaatsen en de bestelling is perfect en precies wat je verwacht.