Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1112 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

M. v.d. Cruijsen 05-10-2022

Prima service goed snel geholpen en bij problemen een klanten service die doorhakt en de problemen snel oplost

Henri 05-10-2022

Levering van onderdelen verliep naar volle tevredenheid. De onderdelen zijn netjes en snel geleverd.

Marcel O 05-10-2022

Duidelijke site en goede prijzen. Simpel en effectief. Ook nog eens snel geleverd

Koen 05-10-2022

Goede kwaliteit, snelle levering en gunstige prijs. Heb de blokken meteen gemonteerd, gewoon de kwaliteit die je verwacht.

Sander 05-10-2022

Duidelijke site snel besteld en goede kwaliteit snel geleverd .ik bestel al een jaar bij winparts en ben zeer tevreden over winparts

Michiel Bouma 05-10-2022

Snelle levering van een betaalbaar artikel dat met volledige zekerheid van soort en type is besteld en na levering z’n werk meteen doet.

Sjeens 05-10-2022

Weer goed en snel de spullen ontvangen,super :)
Heb alleen nog goede spullen gehad en service is heel goed.

Arthur 04-10-2022

Ruime keus, productondersteuning en alert dat er meerdere opties zijn met verschillend montagesysteem

Art 04-10-2022

Snel geleverd en product voor een goede prijs. Of het product werkt kan ik nog niet zeggen, danwel is niet te merken......

Sergio Vos 04-10-2022

Hoi, ik had mijn besteling geplaats en binnen 2 dagen was het bezorg en op tijd. Het was leterlijk wat ik bestel had en de corecte onderdeel. Bedankt voor de samenwerking dat het zosnel binnen was want ik had het echt nodig.
Mvd grt,
Sergio Vos.

Eric 04-10-2022

Goede site met uitgebreid assortiment. Makkelijk zoeken van beschikbare en juiste producten op basis van kenteken. Meerdere producten in verschillende kwaliteitsklassen, dus voor elk budget een product.

Egon 04-10-2022

Ruime keuze in artikelen. Goede prijs. Snelle en correcte levering. In mijn geval juiste artikel niet aanwezig. Zeer behulpzaam in zoeken naar alternatief. Hulpvaardig bij retourneren en snelle terugbetaling.

Scholte 04-10-2022

De site is erg gebruiksvriendelijk en bevat alle noodzakelijke informatie en ook nog aandachtspunten voor de klant. SUPER. De ondeedelen zelf gehaald in Winnewer. Super vriendelijk personeel die ook nog eens extra informatie gaf. Onderdelen passen prima.

WimM 04-10-2022

Ging allemaal vlekkeloos, veel plezier van product, dus vaste leverancier voortaan

Wilko van de vijver 03-10-2022

Correcte levering
Prima service ook van de klantenservice
Top kwaliteit en schappelijke prijzen voor prima kwaliteit producten

Wartenberg 03-10-2022

Ik vind de site duidelijk, telefonisch wordt je goed geholpen, de hulp is duidelijk en er wordt goed meegedacht over de bestelling en / of retournering
Dankjewel 🙏🤠

Stef 03-10-2022

Makkelijk gevonden wat ik zocht. Duidelijke site. Bestellen en afrekenen ook in orde. Snelle levering zoals belooft.

Jan D’r. 03-10-2022

Duidelijke site makkelijk invullen van bestelling en betaling snelle levering

Henk 03-10-2022

Goede prijs kwaliteit verhouding, ruime keuze en snelle levering wat goed verpakt is.

Jeroen 03-10-2022

Duidelijke site met handige zoekfunctie op kenteken, zodat je meteen de juiste onderdelen voor jouw auto kunt vinden. Beste prijs voor mijn ruitenwissers in vergelijking met andere websites. Levering was snel en goed verpakt.

Daphne 03-10-2022

Al veel onderdelen voor diverse auto's hier online gekocht en altijd is het passend. Ik ben erg blij dat je op deze site alle onderdelen via je kenteken kunt bestellen, dat scheelt een hoop retouren, want doordat je op kenteken zoekt is het tot nu toe altijd precies goed geweest.

H 03-10-2022

Eerste keer geen heel artikel gekregen...maar een paardagen later alsnog wel een goede gekregen

Martijn 01-10-2022

Bestellen was peanuts. Levering was binnen de aangegeven tijd. Ik vond de omverpakking wat aan de grote kant voor het bestelde product, vooral omdat de loze lucht niet was opgevuld.

Kasper 30-09-2022

Ruitenwisser en vering waren beide niet de juiste voor onze toyota yaris van 2003, terwijl de website aangaf dat het product bij de auto zou horen.

Pie 30-09-2022

Ik heb een verkeerd onderdeel (wisser achteruit) ontvangen. Ondanks dat ik het onderdeel op kenteken heb gezocht. Waardeloos.