Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1108 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Rene Mekkes (Zakelijk) 18-10-2022

Ik heb niet het product gekregen wat ik besteld heb.
Ik zou de lasverbinding krijgen.
Maar heb de klem verbinding gekregen

Rob 17-10-2022

Duidelijke webshop qua zoeken. Prijstechnisch in orde en achteraf gezien supersnelle levering en goede kwaliteit!

Youri 15-10-2022

Duidelijke website, nette prijs en een duidelijke snelle levering.
Product was netjes verpakt en onbeschadigd geleverd!

Adri Jongeling 13-10-2022

Een duidelijke webshop met zeer veel aantrekkelijk geprijsde artikelen. Zeer snel en goed verpakt geleverd.

4bCLASSICS 13-10-2022

Top producten, passend d.m.v. kentekencheck, nette prijs & snelle levering !

Rob 13-10-2022

Het artikel (een modderkuip voor een Espace) op de afgesproken tijd geleverd.
De enige afwijking waren een tweetal boorgaten, wat bij veel imitatie plastic producten voorkomt.

NIM 12-10-2022

Op zoek naar goede motorolie maar tegen een schappelijke prijs, zodoende bij Winparts uitgekomen, duidelijke website met veel keus, gekozen voor eigen merk motorolie, goede prijs/kwaliteit verhouding, aanrader.

Paul 11-10-2022

Op aanraden van mijn zoon bij winparts wat gekocht daar hij goede ervaringen had met deze webwinkel. Heb een paar ruitenwissers en een flesje olie gekocht en zowel bestelling als levering ging prima en vlot. Enig minpuntje dat ik heb is dat de bestelling werd afgeleverd in een enorme doos waarvan ik dan denk kan dit niet efficiënter en duurzamer.

D de goijer 11-10-2022

Normaal altijd optijd maar omdat dit om iets vloeibaars ging zij de meneer aan de telefoon dat er kans was dat er iets lek was hier kunnen jullie natuurlijk niks aan doen wij wachten het onderzoek even af vind alleen enorm slecht van dhl dat zij jullie of mij niet op de hoogte stellen maar steeds het pakket uitstellen

Henk 11-10-2022

Prima webshop met zeer uitgebreide catalogus. Via kenteken alles voor je auto meteen zichtbaar. Bestelling snel en goed verpakt geleverd.

Han 11-10-2022

Door heldere functies op de site vond ik dadelijk wat ik nodig had. Bestellen gaat eenvoudig en in no time kwam de zending binnen. Top !

Freek 10-10-2022

Duidelijke site met uitgebreide keuzemogelijkheden en alternatieven. Snelle en adequate levering. Helaas bleken de bestelde ruitenwissers toch niet te passen, maar ik kon ze zonder problemen retourneren en kreeg als "bonus" ook de gemaakte retourverzendkosten vergoed. Top! Dat is nou weer een stimulans om de volgende keer weer bij Winparts te bestellen!

GJ 10-10-2022

Snelle levering, en Winparts is met de betere/echte merken net zo duur, en soms zelfs goedkoper dan Autodoc.

MG 10-10-2022

Bestelling was gemakkelijk te vinden en werd snel verzonden. Dus waarom nog meer schrijven?

John 10-10-2022

Prima bedrijf om onderdelen te kopen bij vragen krijg je snel antwoord zowel telefonisch als via de chatbox.
Ook de levering loopt zoals aangegeven bij de bestelling.

MAYLAN 09-10-2022

geweldige service en zeer vriendelijke medewerker, bereid te helpen om een fout op te lossen

JohnJan 08-10-2022

Goede shop, goede prijs, snel geleverd. Goed verpakte onderdelen en van prima kwaliteit. Verkopen diverse bekende merken.

DanielS 08-10-2022

Begin van de avond besteld en volgende ochtend vroeg bestelling binnen. Ongekend snel. Super!

Van Es 07-10-2022

Ruim assortiment. Heel redelijke prijzen. Altijd goed verpakt. Vlotte levering.

Bert 06-10-2022

Goed product (een interieurventilator) geleverd. En vooral ook snel geleverd. Kachel in mijn camper werkt nu weer prima. Goed werk Woiparts.nl!

MAYLAN 06-10-2022

ondanks een verkeerde bestelling van mij , hebben ze het product vervangen voor de juiste en het verschil in kosten cadeau gedaan ook de verkeerde hoefde niet terug , geweldige service en zeer vriendelijke medewerker. 10 met een griffel!!!!!!

Ronald 06-10-2022

snelle levering van het product voor een goede prijs. Webwinkel is overzichtelijk. Gewenst onderdeel is makkelijk te vinden.

Vincent 06-10-2022

Onlangs alweer een bestelling keurig ontvangen. Netjes vandaag besteld, morgen geleverd.
Koppelingset van Luk scheelde aanzienlijk veel geld met de andere webshops.

jjy Dorhout 06-10-2022

snelle levering van het juiste artikel voor een redelijke prijs.Al vaker bij Winparts besteld, altijd goed

Ohshine 05-10-2022

Veel keus voor onderhoud voor je auto en voor een redelijke prijs gemakkelijke site