Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1134 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

G.van Antwerpen 14-11-2022

Nauwkeurige data base, op tijd geleverd
Volgens afspraak.
Al vele malen besteld, en geen problemen.
Zowel dan wordt dit zo snel mogelijk opgelost.

winpartsnl 14-11-2022

De shop is goed door het invullen van het kenteken krijg je direct de goede pagina dan is het makkelijk zoeken naar het juiste onderdeel. De levering gaat gemakkelijk ook voor leken die niet goed weten hoe onderdelen heten is het niet moeilijk om de juiste delen te vinden. De betaling is vlot geregeld de volgende dag heb je de bestelling thuis. Ben goed tevreden en zal mijn bevindingen delen met kennissen en vrienden die ik hiermee een dienst bewijs. Gr Hans

Stefan 14-11-2022

Ruime keus aan merken. Onderdeel precies zoals verwacht. goede kwaliteit voor een mooie prijs!

Pim Went 13-11-2022

Duidelijke en zeker klantvriendelijke website en een prima snelle aflevering.
Eerste ervaring met Winparts en zeker voor herhaling vatbaar.

Mo 12-11-2022

Ik bestel hier regelmatig onderdelen! Prijs is altijd zeer concurrerend! Service is altijd top! Foutieve zendingen worden altijd correct hersteld en kosteloos herzonden!

Michel 11-11-2022

Bestelling was niet passend (gedeeltelijk). Snel en vakkundig geholpen voor vervangende onderdelen. Prima service

Zeeslak 11-11-2022

Bestelling was prima. Een 5 ltr can koelvloeistof misschien beter opsluiten met oud karton? tegen beweging in de doos. Ipv rondom ruimte. Doos was aardig gehavend. De multiriem ook hierin onbeschadigd. Het verzenden per DHL is uw keuze.
Naar de Waddeneilanden is per zeeslak versturen sneller! Verder prima voor kleine order. ( 2 stuks) .

Trienke 11-11-2022

Prima, bezorging duurde 3 werkdagen + nog een zaterdag. Ik mistte alleen een doos om het product. Het was zwaar, maar de verzendsticker stond op het product. Ik had het wel even iets netter gevonden; ook als ik het zou retourneren, dat er een doos omheen zat. Maar het is niet het allerergste ;).

Martin 11-11-2022

Echt top,prima service ,heb inmiddels meerdere bestellingen gedaan ,en tot nu toe zeer tevreden ,ik raad winparts ook aan bij mijn kennissen en collega’s

Habs 10-11-2022

Bij Winparts sneeuwkettingen gekocht. Ja, ik weet het, voorlopig nog geen sneeuw, maar toch!
Deze zien er pico bello uit en zijn van heel zware kwaliteit. Hiermee kan je elke sneeuw de baas.
Bij Winparts gekocht omdat ik hier al vaker wat autoonderdelen heb gekocht en het was altijd prima!
Laat de sneeuw maar komen!
De bezorging was ook top, nota bene op de fiets. Dat is nog eens milieuvriendelijk.
Ben zeer tevreden.

Matthijs 10-11-2022

Duidelijke site. Goede service. Ik bestel hier al heel lang. Heb ooit 1x het verkeerde binnengekregen, maar dat is toen perfect en snel hersteld.

Willem Kuilman 09-11-2022

Pakjes worden netjes bezorgt op afgesproken tijden .
Minpntje jammer dat de bezorgkosten boven de €50.00 nu ook voor de klant is verder alles okè.

Leo 09-11-2022

Winparts doet wat ze beloven en bieden goede producten aan. De producten worden goed afgebeeld en de werking er van goed uit gelegd .

Menno 08-11-2022

Snelle service! Achterklepdempers waren precies de goede, dankzij het invullen van mijn nummerbord. Erg fijn dat er pasgarantie op zit, mocht het toevallig toch niet passen.
Dus een zeer tevreden klant

Nancy Westerman 08-11-2022

Goede vriendelijke service en goede producten..
Heb 2 keer wat besteld en ben heel goed geholpen met de keuze van het product!
Word heel vriendelijk te woord gestaan en ze zoeken direct naar oplossingen..
Ik koop hier voortaan al de spullen voor mijn auto ..

M Overduin 08-11-2022

Makkelijk bestellen, ruim assortiment, op voorraad en super snelle levering tegen een uitstekende prijs,.. top!

Bas 08-11-2022

Winparts heeft een goede overzichtelijke webshop. De prijzen zijn zeer reëel. Meest belangrijke voor mij…. telefonischebereikbaarheid, goed en eerlijk advies, snel antwoord op vragen via de e-mail. Bij retourneren snelle terug betaling.
Heb nog geen minpunten kunnen vinden. Gewoon een goed bedrijf.

Rob 07-11-2022

Tankdop Porsche originele kwaliteit perfect en snelle verzending.
Prijs was alleszins redelijk.
Aanbevelenswaardig.
Alleen jammer dat Nederlandse kentekens van ingevoerde autos
niet herkend worden, maar de oem nummers kloppen wel, dus je krijgt het juiste artikel

Dion Janssen 07-11-2022

Duidelijk zoeken op kenteken van de auto, en dan zelfs nog genoeg keuze qua artikelen in verschillende prijzen. Ook de levertijd was supersnel, en keurig netjes bezorgd.

Heb al vaker bij jullie besteld, en zal ook zeker nog vaker bestellen

Jacco 04-11-2022

Een van de eerste hits in Google. Webshop ziet er prima uit. Snel mijn benodigde spiegel gevondenen geleverd gekregen.

Erik 03-11-2022

Prima geregeld. Duidelijk aangegeven op de website, ideaal ivm pasgarantie. Geen retouren, dus zeer tevreden.

Henny 03-11-2022

Eerder iets besteld met goed resultaat . Ook nu was bestelling snel en accuraat afgehandeld.

D.H. 03-11-2022

Product was makkelijk te vinden op de site en had het al de volgende dag in huis.

Bart Maasakkers 02-11-2022

‘S avonds besteld en de volgende dag keurig in huis. Alles was op voorraad en de bestelde delen waren van goede kwaliteit. Overzichtelijke website en de kentekencheck werkt goed, de onderdelen paste als gegoten! Aanrader!

TheoS 02-11-2022

Op zoek naar ruitenwissers voor mijn auto hoefde ik alleen het kenteken in te vullen om een keuze te kunnen maken uit geschikte ruitenwissers van verschillende merken met aantrekkelijke prijzen. De keuze viel op een set Bosch AeroTwins.
In de winkelwagen plaatsen, afrekenen en betalen ging vlot.
‘S avonds besteld en, echt waar, aan het einde van de volgende middag had ik ze al op de auto zitten!
Eindelijk weer streeploos wissen….