Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1116 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Opel & VW bezitters 27-11-2022

Middels invullen van mijn kenteken, direct gevonden wat ik nodig had voor mijn type auto!
En daarnaast ook nog eens razendsnel geleverd, waardoor ik weer veilig de weg op kon.

E39 Filters 24-11-2022

Zoals altijd snelle service en snel verzonden. Wel kan er iets beter, bij mijn E39 pasten de via kenteken bestelde interieurfilters niet. Te breed. Dit is de eerste keer dat me iets soortgelijks overkwam. Helaas, met wat proppen zitten ze erin, de werking zal twijfelachtig zijn.

Gino 23-11-2022

Goede spullen geleverd en netjes verpakt (alleen post nl die de spulllen leverd heeft er een puinhoop van gemaakt )

André 23-11-2022

Snelle levering
Was een wieldop verloren onderweg, gebeld of ze los verkrijgbaar waren dit was het geval alles geregeld en volgende dag in huis👌🏻

Aloys 23-11-2022

De bestelling kwam maar niet aan. Ik bleek een letter in mijn e-mail fout te hebben getypt. Inmiddels was het wel aangekomen bij Karwei waar ik de bestelling had laten afleveren en vanwege de verstreken tijd weer was teruggestuurd. Heel netjes te woord gestaan. Direct is alles hersteld en 2 dagen daarna had ik mijn bestelling binnen.

Felix 23-11-2022

Winparts heeft een groot assortiment. Bij vorige bestellingen was alles volgens afspraak geleverd. Dus daarom deze keer niet verder gezocht en meteen weer bij Winparts besteld.

Huib 23-11-2022

Ruitenwissers bij Winparts besteld. Deze voldeden aan de beschrijving. Goede prijs kwaliteit verhouding en keurig volgens afspraak de volgende dag al in huis.
Ik bestel vaker artikel bij Winparts en ben een tevreden klant. Als er zaken niet in orde zijn dan wordt het keurig opgelost.

Harry 22-11-2022

Veel onderdelen van diverse merken op voorraad voor een scherpe prijs en snel bezorgd. Ook after sales service is top: Nadat vlak na bestelling bleek dat ik een besteld onderdeel toch niet nodig had, was een kort en snel chatgesprek voldoende om de bestelling aan te passen en het teveel betaalde bedrag binnen één dag te crediteren.

Annieke Verbeek 22-11-2022

Bestellen van onderdelen is nog nooit zo makkelijk geweest. Ik had een account aangemaakt en daarbij mijn kenteken doorgegeven. In een mun van tijd had ik de juiste materialen binnen na een snelle verzending. Echt een aanrader want prijstechnisch kun je ook niet beter zitten! Toppie.....

gabi 22-11-2022

De bezorging van de gekochte producten zijn heel snel in huis. De website is uitstekend bedacht, je hoeft alleen je kenteken in te voeren en alles wat in jou auto past komt naar voren, scheelt als consument uitzoek werk. Geniaal!

IJkema 22-11-2022

Bestel automat voor bestuurderskant via kenteken. Past echter voor geen meter, kan andere krijgen, 4 st, tegen meerprijs natuurlijk of retourneren en dat kost me €7,25. Heftig teleurgesteld in deze service.
IJkema 22-11-2022

Heb ze een screenshot gestuurd met daarop dat deze mat geschikt zou zijn voor dit kenteken. Nee, zeggen zij: mat is voor 2015 en ik heb een Fiat uit 2016

IJkema 23-11-2022

Het tegen meerprijs omruilmogelijkgeid was voor Fiat Panda 2012...pff 2015 was niet voor 2016, maar wel de 2012 zou passen..u snapt t nog? Ondertussen voor deze ongein €7,25 kwijt.

Radj 22-11-2022

Ja wat valt er meer te zeggen bij al jaren klant van jullie alles is gewoon goed geregeld hier mankeert helemaal niks .
Gewoon zo verder gaan duimpje voor jullie

Steven 21-11-2022

Snelle levering. Helaas pasten de automatten niet, maar de terugneming door Winparts werd snel geregeld.

Nezreen 21-11-2022

netjes bezorgd!!!
goede serviceee!!!!!!
snelle levering!!!!

I Luvvv Winnnnpartss!!!!

Wim 20-11-2022

Ik koop graag bij Winparts omdat ik het volste vertrouwen heb in dit bedrijf. Hier wordt je nog echt als "klant is koning" behandeld. Ik heb doordat, ik tot 2 keer toe een verkeerd artikel had besteld , op een probleemloze manier deze artikelen terug kunnen sturen, de ene keer stond na een paar dagen het geld al weer op mijn rekening bijgeschreven en het andere artikel kon worden geruild, ook in slechts enkele dagen . Winparts ga zo door.

Wil 20-11-2022

Bestellen en levering prima. Echter kwaliteit automatten matig. De matten zijn relatief slap en zitten daardoor niet stevig in de ogen van de mat.

Jo 20-11-2022

Snel kunnen vinden wat ik nodig had . En was ook snel geleverd en netjes verpakt .

Cootje 20-11-2022

Goede prijs, makkelijk de juiste onderdelen te vinden voor je auto. Goede uitgebreide uitleg van de producten ipv het standaard etiket erbij zetten van de leverancier.
Zodat je ook weet waarom je voor een bepaald type profijt moet kiezen.
Snel geleverd ook.

A.Kant 20-11-2022

Hele fijne en overzichtelijke website bestelgemak heel simpel, ook snel geleverd en ook nog eens goed verpakt. Zeker een aanrader. Had er een set h7 all season lampen besteld. Zeer tevreden over Winparts

Eus 16-11-2022

Duidelijke website en zeer snelle service, Prijs en kwaliteit is een uitstekend

Jordy 16-11-2022

Onderdelen waren op voorraad op de site.
Bij ontvangst waren de onderdelen gebruikt, zegels verbroken en de doosjes stuk

Via het kenteken de onderdelen besteld. Blijkbaar is dit GEEN pas garantie. Onderdelen passen niet.
Retouren zijn op eigen kosten… vreemde gang van zaken.

Volgende keer bestel ik bij een ander. Dan maar wat langer wachten…

JAN 16-11-2022

Deze shop is een hele goede. Heb deze shop uitgekozen omdat er op de site alles duidelijk wordt verwoord en uitgelegd. Het onderdeel was perfect geleverd...op tijd...en no nonsens. Kortom mijn vlgd bestelling zal wederom Winparts zijn.

Johan 16-11-2022

Goed beschreven en snel geleverd was op voorraad en volgende dag geleverd. Ben benieuwd of dat bij mijn volgende bestelling ook zo snel gaat zo als gezegd word.

Henk Celi 15-11-2022

Goede service en snelle levering!! Wij bestellen regelmatig bij deze winkel om de reden dat zij snel leveren en hun afspraken dan ook altijd nakomen en als er een keer iets niet goed gaat doen zij er alles aan om het probleem direct op te lossen. Dus onze reden dat wij altijd bij Winparts onze spullen bestellen is dat het een betrouwbare winkel is die hun afspraken nakomen.

Rene 15-11-2022

Ik had bij Winparts nieuwe ruitenwissers besteld voor mijn auto. Ik bestel vaker onderdelen daar vanwege de goede service die ze leveren en natuurlijk de goede prijs. Het enige nadeel is dat Winparts via DHL verstuurd en dat gaat niet altijd goed, deze stoppen voor de deur en omdat tijd geld is rijden ze dan weer snel door zonder ook maar even aan te bellen. Je krijgt dan een mailtje met "we hebben U gemist". Ik vind dit een kwalijke zaak. Als ze nu een betere bezorger konden vinden kregen ze van mij een dikke 10.