Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1121 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Fred van Kranen 07-12-2022

prima shop ,kwaliteit en vriendelijkheid zijn top , service is super , de artikelen zijn van goede merken en dus goede kwaliteit.
En de prijs ,ik heb het nergens anders goedkoper gezien. dus ik ben super tevreden, dus van mij komen jullie niet meer af.

Guido 06-12-2022

Goede onderdelen en goede pasvorm. Snelle levering en goed verpakt. Ben er blij mee.

Jeannette braakman 05-12-2022

Levering was perfect het vinden van onderdelen is ook zeer makkelijk op kenteken

UNEM 05-12-2022

We hebben steeds van een zeer goede service kunnen genieten en steeds een levering mogen ontvangen zoals het werd opgegeven waardoor we als garage een planning konden maken en ook rekenen op de levering, als het een dag later was werden we meteen verwittigd. Maar de huidige leveringen gebeurden via DHL en in België dus verder overgenomen door de post waardoor ik drie dagen later mijn onderdelen ontving zonder enig bericht dat het later zou aankomen . Waarom veranderen van bezorger als je met de huidige bezorgers goede service kan leveren ? Ik ben niet te spreken over deze service en hoop dat ik in de toekomst wel weer kan rekenen op PostNL want zij leveren zoals gepland en goed op tijd ! Dus in dit geval heeft winparts echt wel gefaald ! Ik betaal liever een tikkeltje meer om op tijd mijn goederen te mogen ontvangen !

Peter 05-12-2022

Ik bestelde voor 2 verschillende auto's verschillende artikelen. Door het invullen van het kentekennummer en het doorlopen van het keuzemenu ben je snel bij de artikelen die je wilt bestellen. De betaling verloopt soepel en de bevestiging via de email volgt direct met daarin een trackcode i.v.m. de bezorging. De artikelen werden keurig verpakt ( altijd te veel karton ) afgeleverd op het door mij gewenste Post NL punt. In de afgelopen jaren al verschillende bestellingen bij Winparts gedaan. De artikelen voldoen altijd aan de omschrijving zoals die op de website vermeld staan. Ik ben dik tevreden.

Al 05-12-2022

Gemakkelijk bestellen uit een ruim assortiment. Product voldoet volledig aan de beschrijving en is op tijd geleverd.

Ronald 04-12-2022

Makkelijk te vinden wat je nodig hebt door het kenteken van je auto in te vullen

Leo 04-12-2022

Mooie overzichtelijke shop.
Ik was op zoek naar een setje ruitenwissers voor mijn Skoda Karoq.
Even het kenteken invullen...en kreeg gelijk te zien wat ik nodig had. Maandag besteld en woensdag op een door mij gekozen afhaalpunt. Goed en snel geleverd. Tot de volgende keer!

Tjeerd 04-12-2022

Duidelijke en goed toegankelijke site met een hoop materialen en informatie over de artikelen.

Inan Sahin 04-12-2022

Goede service (ook als er iets mis gaat, adequaat en snel handelen) . Snel geleverd. Alles duidelijk. Kortom: uitstekend.

casper 03-12-2022

Snelle Wel vond iklevering

Het potje rimwax voor 35 euro aan de prijs, gezien de volgende weken het dubbele volume beschikbaar was voor de zelfde prijs.

Ruitewisser details waren duidelijk genoeg om de juiste te selecteren.

Guus S 03-12-2022

Keurige afhandeling van bestelde wieldoppen. Er was van 1 exemplaar een plastic steun afgebroken tijdens vervoer. Foto ingezonden na telefonisch contact en 3 dagen later had ik het vervangend exemplaar kosteloos in huis. Dit wil ik als consument!

PBO 02-12-2022

1e: Overzichtelijke Website.
2e: De juiste info van het te bestellen produkt.
3e: Ophaal lokatie is dichtbij.
4e: Zeer korte levertijd.
5e: Ga zo door mensen toppie!!!!!!!!!

Miloe 02-12-2022

Hier heb ik vaker onderdelen gekocht. Dit bedrijf heeft goede producten, prijzen en service. De levering ging ook heel snel. Binnen een paar dagen werd het bezorgd. Producten zelf zijn precies zoals omschreven en bevatten juiste kwaliteit!

Tonny 02-12-2022

Een zeer duidelijke website
Alles makelijk te vinden door kenteken check.
Zij windscherm en mijn wieldoppen netjes en op tijd geleverd die ze aan gaven.
Voor auto onderdelen raad ik iedereen deze website aan. Goed en betrouwbare site

Edigna Been 02-12-2022

Makkelijk zoeken door kentekenherkenning en geleverde materialen zijn en werken al beschreven. Prima webshop

Peter 02-12-2022

Zeer goede kwaliteit netjes ingepakt en heel snel geleverd.
Zeker een aanrader voor iedereen

Ze doen wat ze zeggen! 02-12-2022

De bestelde vloermat voor mijn auto eind van de middag besteld en de volgende dag bezorgd. Keurig verpakt en precies passend. Prima kwaliteit, stevig. Uitstekende service. Ze doen en hebben wat ze zeggen.

Han 02-12-2022

Heldere website. Gebruiksvriendelijk. Bestelling kwam helaas een dag later, maar dit werd keurig op tijd gemeld en kwam door Cyber Monday. Als compensatie korting bij volgende bestelling. Prima allemaal!

Han 02-12-2022

Accu booster gekocht
Eerst via chat info opgevraagd
Meteen antwoorden duidelijke antwoorden gekregen
Daarna product besteld en binnen 1 dag thuis
Gewoon perfect

Motorolie levering. 01-12-2022

Snelle levering zoals deze keer niet eerder meegemaakt. Nog geen dag!
Vind overigens de levering via dhl beter dan post.nl
Accuraat dus geen halve dag thuis zitten wachten.

Frits 01-12-2022

Goede producten tegen scherpe prijs
De opgegeven levertijd blijft wel een dingetje.
Krijg wel weer een e-mail met sorry we halen geplande levertijd niet. Daarom ontvangt u 5% korting op volgende order.
Zou toch graag zien dat ze de opgeven levertijd halen

cees 01-12-2022

de bestellingen worden gecontroleerd of die akkoord zijn en advies wordt gegeven bij niet passend en een ander artikel geadviseerd, klasse!!

Joh van Wijk 01-12-2022

Ik ben zeer tevreden over de leveringen
Echter bij het bestellen ging 2 maal iets mis
Vulde netjes in wat ik wilde en betaalde
Echter ik zou de black friday korting krijgen
Hier ging het mis

Hein Sius 01-12-2022

Goede service, de volgende dag product al geleverd zoals beloofd op de side, welke overzichtelijk is en de producten makkelijk te vinden zijn