Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1108 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Al 01-12-2022

Snelle verzending, de automat was snel verzonden en kwaliteit is voldoende.

Musters 01-12-2022

snelle afhandeling en vertrouwd en goeie service.
Onderdeel dag later al ontvangen
gewoon Top👍

Carrie 01-12-2022

Duidelijke site.
Bijna direct gevonden wat ik zocht.
Via 'kenteken-check' precies passende accessoire gevonden welke ik nodig had. Top! Pakket tijdens 'vervoersprocess' goed kunnen volgen.

Paul 01-12-2022

Makkelijk je keuze kunnen maken dmv je kenteken in te vullen, daarnaast is de levering ook nog eens supersnel. Volgende dag geleverd.

Roy 01-12-2022

Goed duidelijke website makkelijk zoeken en prijs is laag wat ook heel belangrijk is natuurlijk

c.a. de Blaeij 30-11-2022

duidelijke site makkelijk en snel op te zoeken naar het juiste onderdeel,snelle levering correcte prijzen.

Eddy S. 30-11-2022

Goede uitgebreide shop met vele keuzemogelijkheden.
Soms wel verwarrend door verschillende merken voor hetzelfde onderdeel.
Toch was eerste geleverde buitenspiegel verkeerd niettegenstaande de juiste gegevens van auto doorgegeven.
Daarna andere spiegel voorgesteld en werd opgestuurd. Verkeerde diende niet te worden teruggestuurd en nieuw geleverde past perfect. Enkel een opleg moeten betalen.
Top service 👍😀

Johan 30-11-2022

Heel makkelijke en overzichtelijke site. Snelle levering en goede materialen. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Dik tevreden en ga hier zeker nog meer bestellen.

hans 30-11-2022

duidelijke site met kenteken herkenning, persoonlijke vragen snel en duidelijk beantwoord, onderdeel in twee dagen ontvangen. onderdeel makkelijk te monteren met goede pasvorm

JC 30-11-2022

Veel goede artikelen, snel geleverd en makkelijk contact, zeer aan te bevelen!

H Hoes 30-11-2022

Fijne duidelijk webshop, makkelijk om je onderdeel te vinden.
Artikelen altijd na vooraf aangegeven termijn netjes verpakt ontvangen.

Marcellus 30-11-2022

Goede levering van het bestelde artikel. Op mijn verzoek heeft chauffeur artikel in mijn schuur gelegd ivm mijn plotselinge afwezigheid.
Pasvorm van het artikel is perfect en tussentijdse
Informatie over het verloop van de bestelling ook helemaal prima.

Wim K 30-11-2022

Prima service en snelle levering. Jammer dat de kortingscode na de bestelling komt. Autolampen besteld van 4200 k maar 4000k geleverd! 4200 k stond wel op de bon, maar lampjes waren intussen al geplaatst, dus is niet netjes om ze dan terug te sturen.

B. Meintema 30-11-2022

Duidelijk , betrouwbaar, toegankelijk en makkelijk te gebruiken.
Zeer tevreden.

Swen 30-11-2022

Goede bestelling snel binnen gekomen zeer tevreden Met Vriendelijke Groet

Arie Vogelaar 29-11-2022

Uit veel aanbiedingen op internet was deze shop de voordeligste, het bestellen ging zeer eenvoudig en de levering van het artikel vond op tijd plaats

C. 29-11-2022

Duidelijke website en handig op kenteken producten zoeken. Goede service met prima producten!

Eddie 29-11-2022

Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Snel bezorgd zoals werd aangegeven bij het bestellen. Op dinsdag besteld de volgende dag al in huis.

Martin 29-11-2022

Vlotte service. Ik kon zowaar de bestelling nog via chat aanpassen. Heel goed.
Daarna werd de order snel verstuurd.

Evert 29-11-2022

Snelle correcte levering, over de kwaliteit van de onderdelen ben ik ook zeer tevreden is zeker aan te bevelen !!!!

Dennis Dwars 28-11-2022

Via internet kwam ik op deze site ..1 ste bestelling was niet goed maar fijne en goede service het juiste artikel paar dagen thuis gekregen ..
Zeer tevreden en blij met de communicatie,service en klant vriendelijkheid..

Henk 28-11-2022

Tijd gezocht naar de juiste deurbeschermers bij toeval op deze site gekomen,en daar waren ze opeens voor billijke prijs,jammer dat deze zaak niet in Amsterdam is want bijna 6 euro verzendkosten is prijzig…

Ed 28-11-2022

Zo eenvoudig om te beslissen nadat je je kenteken hebt ingegeven kies je gemakkelijk je items

Marcel Kroon 28-11-2022

Ik had een accu en een ruitenwisser besteld. Deze werden netjes op de afgesproken datum geleverd.
Onderdelen passen perfect. Communicatie was goed te noemen.

Zoast 27-11-2022

Ik heb een product gekocht en was niet in de actie, volgende dag was er korting op, ok heb winpart een bericht gestuurd of ik het verschil kon terug krijgen omdat het letterlijk volgende dag in de actie ging. Ik kreeg te horen dat ze nieks aan konden doen en dat ik het product dan kon terug brengen, hele slechte service dit had wel meer verwacht van deze grote slechte bedrijf.