Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1037 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

chris 21-12-2022

heel veel soorten onderdelen en de super snel geleverd en heel goede kwaliteit

B 21-12-2022

Snelle en correcte levering.
Onderdeel voldoet aan de verwachting.
Prijs / kwaliteit is goed.

Minpunt:
Online vragen stellen laat te wensen over.

Angelo 21-12-2022

Ik had een lager nodig en liefst een kwaliteits product even zoeken op de site bestellen en de volgende dag in huis, dus ik ben tevreden

BM 21-12-2022

De ruitenwissers waren de dag na bestelling bezorgt, zoals belooft! Prima overzichtelijk zoeken en vinden.

Willem 21-12-2022

Ik was snel een accu nodig en op de site staat dat hij er de volgende dag is. 's nachts een mail gehad dat hij een dag vertraging heeft. Kan gebeuren, wel snel het adres aangepast omdat de dag erna niemand thuis was. Dit kon wel gelukkig. Het bezorgmoment bleef opschuiven met als gevolg dat de accu nog een dag later kwam. Dit was helaas te laat waardoor ik een andere oplossing moest zoeken.
Ondanks dat dit erg lastig en vervelend was is hij wel geleverd en was de klantenservice goed bereikbaar.

Gerrie 20-12-2022

Cf afspraak en binnen 24 uur via track en trace met 1 minuut !!! vertraging geleverd

Breedijk 20-12-2022

Na kontact over het bestellen van 2 kompleete spiegels werden deze volgens afgesproken tijd in Spanje afgeleverd op 5 december 2022.
Helaas; beide spiegels laagen los in dedoos.
Van de linker spiegel waren de bevestigings-nokken afgebroken.
Dit probleem gemeld via WhatsApp.

Men heeft alles in het werkgesteld om het defecte spiegeldeel als los onderdeel na te zenden naar Spanje.
Maar helaas kwam het bewuste onderdeel aan op ons thuisadres in Nederland.

Na reclamatie is het bewuste onderdeel alsnog in Spanje aangekomen op 19 dec 2022

Bos 20-12-2022

Goeie shop, nette prijzen, goeie verzending, Jammer dat het met Trans Mission verzonden wordt, want dan ben je verplicht om thuis te zijn, want hun ophaalpunt is alleen open tijdens kantoor uren, en voor mensen die 60uur per week werken is dat vervelend. Het zou voor mij beter uitkomen met Postnl. Wat jullie verder allemaal aanbieden op de shop ben ik zeer tevreden over, ik zou zeggen: Ga zo door!

Frenk 20-12-2022

2 ijsdekens besteld. In 1 zat een fabrieksfout. Klantenservice gebeld en uitgelegd en de volgende dag reeds een nieuwe ontvangen. Prima service!

gerd 20-12-2022

Snel geleverd en merkte direct na toevoegen aan de olie dat de auto stiller stationair liep. Goed product

Fabian 20-12-2022

De website is erg duidelijk kenteken invoeren en bestellen maar ook nog snel geleverd

FF van der Geest 19-12-2022

De shop is een goede omdat ze via het kenteken controleren of je de goede onderdelen besteld. Snelle levering.

Richard 19-12-2022

Bijna altijd het goede onderdeel en precies wat je zoekt. Het loont om zelf eerst te controleren welk onderdeel je precies nodig bent, met name de verschillende versies.
De winkel zelf doet goed zijn best en heeft goede klantenservice. Mocht het onverhoopt de verkeerde zijn of niet naar wens zijn, kan het kosteloos en zonder moeite retour.

B en W 19-12-2022

Makkelijk met kenteken te zoeken welke accu ik nodig had.
werkt perfect en snelle levering

Nico Jager 19-12-2022

Overzichtelijke site en vlot besteld. Keurig verpakt verzonden binnen de toegezegde tijd

Marita 19-12-2022

Ondanks de pasgarantie op kenteken paste de autohoes voor geen meter. Veel te kort en kon zo weer retour. Werd wel snel geleverd en retourproces ging ook redelijk vlot. Moet alleen nog geld terugkrijgen

Vincent 19-12-2022

Er ontbraken wat onderdelen bij de bestelling. Telefonisch kreeg ik geen contact en als antwoord op mijn mail krijg ik deze mail met de vraag een beoordeling te schrijven. Wanneer de mail gewoon beantwoord werd en de ontbrekende onderdelen na gestuurd werden, zou ik een 9 hebben gegeven.

Douwe 19-12-2022

Zeer duidelijke webshop. Eenvoudig zoeken op naam merk e.d. met duidelijke foto,s. Prijzen zijn erg concurrrerend en ondersteuning via WhatsApp snel en vakkundig.

Hoe kun je een 2de kans verknoeien!! 19-12-2022

Na lang gesteggel en zelfs dreigen met Thuiswinkel.org en de Geschillencommissie, heb ik begin maart uiteindelijk de kosten van retourzending van foutief geleverde vloermatten en kofferbakmat (ondanks de pasgarantie bij opgegeven kenteken) terugontvangen.
Omdat iedereen een tweede kans verdient, heb ik vorige week wieldoppen besteld en ontvangen en bij opening van het pakket bleken wieldoppen kapot te zijn (gescheurd en afgebroken klemmen) en omdat geen afgebroken delen in de verpakking terug waren te vinden, moet de conclusie zijn, dat ze reeds kapot zijn ingepakt. Op mijn klacht hierover, kreeg ik bericht, dat de kapotte wieldoppen zouden worden vervangen en inderdaad ontving ik de volgende dag een pakket. Hierin zat een volledige set wieldoppen en dat was maar goed ook, want van 2 doppen waren meerdere klemmen afgebroken (zaten nu wel in de verpakking). Kortom: totaal 8 wieldoppen ontvangen, waarvan 4 kapot.
Winparts gaat van mij geen 3de kans krijgen!!

H. Kramer Rijnsburg 19-12-2022

Bestelling en levering verliepen perfekt en is uitermate aan te raden.
Mvg, H Kramer

Gerrit 17-12-2022

Goedkoop,snelle bezorging en goede service ,ben zeer tevreden met de onderdelen,goede prijs/kwaliteit verhouding

ED TOLSMA 17-12-2022

Op kenteken gezocht, besteld en de volgende dag binnen. Heel tevreden, een aanrader.

Jeffrey 17-12-2022

Ik vonden site erg duidelijk. De prijzen zijn leuk.
Wat mij opviel was een mailtje dat ik het kenteken niet had ingevuld en of de onderdelen dan wel goed waren. Nou had ik deze delen nodig en wist dat het voor de geselecteerde auto was. Maar erg goede service.

Thomas 16-12-2022

Foutloze weergave op de website, betaling en levering. Kentekencheck op de website is erg behulpzaam

P. Bertelkamp 16-12-2022

Ik had ruitenwissers besteld maar de verkeerde, mijn fout, maar omruilen was geen probleem binnen een dag geregeld.