Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1142 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

M. 27-12-2022

Zeker niet altijd de goedkoopste, maar wel snelle levering en tot nu toe betrouwbaar. De snelle levering gaf bij mij de doorslag.

Jelmer 26-12-2022

Onderhand nog steeds niks binnen. Opzich begrijpelijk omdat het kerst is, en het zal druk zijn. Maar wij hebben al 4x een mail gehad dat het pakket VANDAAG komt tussen 10:00 en 15:00…. Ben er 3x voor thuis gebleven. Beloof dan niet dat het komt. Nu staat er dat het om 21:30 bij de lidl aan komt, maar dan is de winkel dicht 🤷🏻 Begrip voor drukte is er, maar voor dit niet. Weet niet of de fout bij jullie of bij DHL ligt, maar het is wel irritant.

JH 26-12-2022

Prima snelle levering van de juiste producten, past perfect.
Zeer aan te bevelen!!

Robert 26-12-2022

Was op zoek naar 1 vervangende (bestuurders)mat voor in mijn Renault Clio. Via googelen terecht gekomen bij Winparts, waar ik voor slechts 15,99 deze ene, op de juiste maat, kon bestellen i.p.v. een hele set. Binnen 3 dagen thuisbezorgd! Had al eerder voordelige en snel geleverde (snor)fiets onderdelen bij Winparts aangeschaft. Dit was wederom een prettige ervaring.

Fred 25-12-2022

Perfecte webshop. De accu was gemakkelijk te vinden op het kenteken van de auto. Levering binnen 24 uur! Top.
Beter kan niet.

Marcom 24-12-2022

Winparts is een Waardeloos bedrijf denk totaal niet aan…
Waardeloos bedrijf denk totaal niet aan zijn klanten
Bestelling wordt niet op tijd geleverd dus vervolgens gebeld en gemaild dat ik de bestelling niet meer hoef te hebben geen reactie daarop vervolgens kom ik thuis staat de bestelling gewoon in de regen dus weer gebeld dat ik het niet hoef te hebben en mijn geld terug wil vervolgens heeft heeft het transportbedrijf steeds een ander smoeje om maar niet de bestelling te komen ophalen dus vervolgens schuilen ze zich achter het feit dat de bestelling eerst retour meteoor er gecrediteerd kan worden de klantenservice is ook woordeloos denk totaal nietaan de klant dus niks daar kopen zeer slecht bedrijf

Mvb 24-12-2022

Duidelijke site, snelle verzending en goed verpakt
Ik ga hier vaker bestellen

Annie 23-12-2022

UITSTEKEND!!!! Zoals elke keer als ik wat nodig heb voor de auto slaag ik voor 99% bij WINPARTS.
En snel geleverd en keurig verzorgd verpakt .
Zeer tevreden .

Reinold Schurink 23-12-2022

Bestellingen op het kenteken van je auto! Past altijd en je krijgt de juiste en passende spullen. Top gewoon

Sam Bal 23-12-2022

Gasveer besteld omdat de kofferbak steeds op mn hoofd dicht viel. Voorraad en was top en de website was veel beter ten opzichte van andere online aanbieders en ik had het direct de volgende dag in huis. Aanrader!

Fred 23-12-2022

Set ruitenwissers gekocht, scherpe prijs, ruim assortiment, duidelijke omschrijving en ook de extra montage omschrijving is handig! Verder snel geleverd en netjes verpakt in een stevige doos. Kortom aanrader.

Hein van Heek 22-12-2022

Ik had goede ervaringen met winparts en zo ook nu weer. Besteld en de volgende dag al geleverd!

van der Zee 22-12-2022

Buitengewoon Kwaliteit en kwantiteit op 1 site.
Kenteken invoeren duidelijk overzichtelijk site, Top!

Nordin 22-12-2022

Geen aanrader om bij dit bedrijf wat te bestellen ze leveren geen complete onderdeel en nemen ook niet retour terug!!’

Erik 22-12-2022

Goede prijs voor mijn rubber Dacia Dokker matten en snel en netjes geleverd

Claudia 22-12-2022

Bestelling was niet compleet afgeleverd.
Na aflevering van pakket direct contact gehad met een medewerker en na nog geen 5 minuten werd er gezegd dat het ontbrekende artikel z.s.m. verzonden zou worden.
En inderdaad de volgende dag het artikel ontvangen!

Top service en snel contact met klantenservice.

Edwin van den Brekel 22-12-2022

op de site een bestelling gedaan, direct een mail ontvangen met leveringsbevestiging.
De levering ging snel en het pakketje was goed verpakt.
Het product voldoet 100% aan de verwachting.
De omschrijving op de site was duidelijk , ook wat de inhoud was van het pakket.

Harry Jens 21-12-2022

Alles kunnen vinden op de website het gemak van bestellen en het kunnen vinden van de onderdelen maakt het leuk.alleen een klein puntje van kritiek verzenden / leveren kan sneller dan een week.

Henk 21-12-2022

Snel, correct en bij een niet passend onderdeel werd kosteloos een andere opgestuurd, top

Argus1910 21-12-2022

Snelle levering tegen redelijke prijzen. Kwalitatief goede producten. Nooit enig probleem mee gehad.

Francis 21-12-2022

Snelle levering.....
Goede telefonische hulpdienst....
Gewoon goede service zoals het hoort.

chris 21-12-2022

heel veel soorten onderdelen en de super snel geleverd en heel goede kwaliteit

B 21-12-2022

Snelle en correcte levering.
Onderdeel voldoet aan de verwachting.
Prijs / kwaliteit is goed.

Minpunt:
Online vragen stellen laat te wensen over.

Angelo 21-12-2022

Ik had een lager nodig en liefst een kwaliteits product even zoeken op de site bestellen en de volgende dag in huis, dus ik ben tevreden

BM 21-12-2022

De ruitenwissers waren de dag na bestelling bezorgt, zoals belooft! Prima overzichtelijk zoeken en vinden.