Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1124 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Haabi 31-12-2022

Ondanks de kerstperiode voor de deur, toch de bestelling volgende dag in huis " top.

Jan 30-12-2022

Ondanks dat er een kapot artikel was opgestuurd, waarvan ik denk dat het niet aan winparts lag, maar aan de vervoerder, is het probleem toch keurig opgelost.
Bestel de volgende keer gewoon weer bij winparts.

Dave 30-12-2022

Bestelde produkten naar tevredenheid ontvangen,goed verpakt en snel.Ook een kleine waarschuwing gekregen na de bestelling ivm remblokken op kenteken bestelling, om de maatvoering te controleren.Kortom goed bedrijf om auto onderdelen te bestellen!

Philip 30-12-2022

2 dagen voor Kerstmis besteld en de dag nadien geleverd. TOP van jullie en PostNL ook. En de verkoopprijs is ook lekker meegenomen. Thx

Binkie 30-12-2022

Heel vlot kunnen bestellen en heel snelle levering, heel erg tevreden, vond het alleen vreemd dat we geboortedatum moesten geven :)

Bert 30-12-2022

Website was duidelijk en helder om zonder problemen je bestelling te plaatsen.
Ook de levering van de bestelling vond plaats conform de planning en was conform onze wensen.

harald heuer 30-12-2022

Alles is prima en ook de Service als je even niet verder weet , bedankt top

Berry 29-12-2022

Het product paste niet maar dat is wel opgelost door nieuwe op te sturen. Helaas DHL had weer problemen dat is wel een minpunt maar kan winparts niets aan doen.

Anita 29-12-2022

Via bol.com besteld.
Bestellen en verzenden is helemaal goed en vlot verlopen

Kees 29-12-2022

Prima overzichtelijke site. Duidelijk wat je moet hebben aan de hand van kenteken. Snelle levering 1 dag

Guy 29-12-2022

Eén van de weinige leveranciers die het product in voorraad heeft en voor een redelijke prijs.
Snelle levering ook.

Bé Drent 29-12-2022

De prijs is goed ook wel keuze uit verschillende merken ,levering kwam op afgesproken tijd.

Winparts 29-12-2022

Goed product en snelle levering
Goede informatie over versturen met post nl

Nieuwendijk 28-12-2022

Gorde informatie op de website snel verwerkt en reeds 2 dagen later ontvangen.

Stanl 28-12-2022

Product op tijd ontvangen en ook zoals het was omschreven!! Heel goed met deze bedrijf in zee ge gaan!! Geen poef of paf, maar right to the point!!

Goossen Hoensbroek 28-12-2022

Goed advies via de site, en snelle levering, prijs kwaliteit verhouding goed. Via mijn zoon advies gekregen om bij jullie te kopen

Casss 28-12-2022

Ik ben erg tevreden met WinParts. In vergelijking met andere webshops zijn ze realistisch/eerlijk over de levertijden, leveren snel, doen niet moeilijk als er iets retour moet of omgeruild moet worden en de prijzen zijn ook scherp. Daarmee bieden ze alles wat ik zoek in een auto onderdelen leverancier.

Bij andere webshops zie ik toch regelmatig dat blijkt dat een onderdeel toch niet leverbaar is, of dat de levertijd veel langer is dan op de site vermeld.

Bij fysieke automaterialen zaken is het hier in de omgeving niet transparant wat ik moet gaan betalen, dat ontdek ik pas bij de kassa. Ze hebben meestal geen prijskaartjes bij de producten. Dat maakt het online shoppen voor mij extra aantrekkelijk omdat ik dan gelijk de prijzen zie.

Kortom voordelig, snel, betrouwbaar en een goed assortiment, waardoor dit altijd het eerste adres is waar ik heen ga als ik onderdelen nodig heb.

R Hans 27-12-2022

Hele goeie service. Ik had zelf een verkeerde model ruitenwisser besteld en deze kon ik kostenloos ruilen voor het juiste model. Binnen 2 dagen was het geregeld en in huis. Fantastisch

magda 27-12-2022

Duidelijke site. Er is veel keuze in onderdelen. Snelle verzending van de goederen.

Theo 27-12-2022

Ruim aanbod van onderdelen en duidelijke website. Bestelde onderdelen waren snel geleverd.

Ronald 27-12-2022

Ik kon makkelijk vinden wat ik nodig had (nieuwe ruitenwissers voor mijn SAAB 900S Cabrio uit 1993) en mijn bestelling werd binnen twee dagen geleverd tijdens de kerstperiode.

Gerard 27-12-2022

Goede service en informatie product kon niet volgende dag geleverd worden dit werd tijdig gemeld en er werd een korting
van 5% aangeboden op een volgende bestelling.

Dirk Tjalsma 27-12-2022

Duidelijke snelle website, oem nummers erbij, alternatieven erbij. Prima betalingsmogelijkheden.Supersnelle afhandeling en verzending, verpakking niet onnodig groot!

Dries 27-12-2022

Goed product en snelle levering, en houden je netjes op de hoogte hoe en wanneer wordt geleverd!

Nihad 27-12-2022

De webwinkel is goed aangemaakt overzichtelijk en en enkel je kenteken invoeren en je krijgt 100% alleen passende onderdelen te zien