Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1108 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Mike 12-01-2023

Ik heb gekozen voor de winkel
Dat ze goede service hebben en zijn ook niet te duur
Ten opzichte van andere webshops
En veel op voorraad dit is echt aan iedereen aan te raden deze webshop
Zal zeer zeker goede reclame maken.

Noah 12-01-2023

Bestel hier al meerdere jaren goeiie service. Ook als er wat mis gaat wordt het netjes opgelost

Harretje 12-01-2023

Eenvoudig auto artikelen te bestellen a.d.h.v. je kenteken, kan niet fout gaan!
Bestellen en leveren verlopen soepel.

Frans 12-01-2023

Gebruiksvriendelijke site met brede keuze. Autobatterij vlot gekozen, besteld en betaald op 03/12/2022. Batterij zou sindsdien ergens in hun logistieke traject zitten, bij een vervoerder waar ze geen feedback van krijgen en die verwacht dat klanten overdag doordeweeks thuis zijn, zonder op voorhand een leverdatum of -moment aan te geven. Geen levering mogelijk zonder handtekening of bij buren, zelfs niet na expliciete toestemming.
Vandaag 11/01/2023 nog altijd niets geleverd, ondanks zeer vele e-mails van minstens 4 medewerkers van de "klantenservice" met (waardeloze) beloftes en een hele massa "begrip" voor mijn ongenoegen.
Mijn allerslechtste ervaring ooit met een internetbestelling.

dano 12-01-2023

snelle levering en goedkoop in prijs. dag na de bestelling had ik de onderdelen in huis.

Michel 12-01-2023

Lekker makkelijk onderdelen bestellen op kenteken en ook binnen korte tijd in huis

Ed 11-01-2023

Prima alles goed en netjes verpakt en de volgende dag in huis.
Aantal bestellingen gedaan nu en tot nu toe allemaal prima verzorgd

Andre 11-01-2023

Keurige webshop, bestellingen worden goed op tijd geleverd. Materialen kloppen altijd, door middel van kenteken herkenning kunnen voertuig specificaties achterhaald worden.

Yolanda Harteveld 11-01-2023

Zeer overzichtelijke website, alles gemakkelijk te vinden.
Zeer zeker niet duur. En snelle verzending.
Echt aan te bevelen.

Arjan 11-01-2023

Tankdop aangeschaft op de website van winparts, duidelijke uitleg op hun site en het zou passend zijn voor mijn bmw 1 serie. Dit was ook het geval en zeer snelle levering. S avonds besteld volgende ochtend al bezorgd bij het afhaalpunt waar ik het ging weghalen. Blijf hier zeker vaker bestellen.

Gert 10-01-2023

Bestellen, betalen en leveren gingen snel en gemakkelijk. Overzichtelijke webshop. De bestelling was goed verpakt.

Donny 10-01-2023

Goede onderdelen voor een zeer goede prijs, telefonisch contact gehad en zeer netjes en vakkundig geholpen met een retour, de retourzending ook snel verwerkt en mijn nieuwe onderdeel de volgende dag nog binnen gekregen.
Al met al een top shop

Albert 10-01-2023

S'avonds mijn bestelling geplaatst en de volgende dag geleverd in een stevige verpakking.
Het enige probleempje was dat de bestelling niet lukte via mijn chromebook
Maar dat kan aan mij liggen.
Met de telefoon 2 minuten werk.
Een aanrader dus.

Ronnie 10-01-2023

De shop is makkelijk en goed te overzien. De verzending was snel. Wel vond ik het echt raar dat 1 pedaalrubbertje verzonden werd in 1 grote doos met daar in een wat kleinere doos met daar in het rubbertje . Dit had ook in een envelop gekund. Over een beter milieu gesproken.

TdB 10-01-2023

Alle bestellingen snel en goed afgeleverd.
Op mijn extra vraag aan de service afdeling is adequaat gereageerd.
Niets dan lof.

J van Dongen 10-01-2023

Goede kwaliteit snel geleverd en goed op de hoogte gehouden waar het pakket is. Deze webwinkel raad ik zeker aan en niet vergeten de gunstige prijzen

Hans Beernink 10-01-2023

Het bestelde paste niet. Kon gewoon retour gestuurd worden. Werd telefonisch heel netjes en deskundig te woord gestaan. Zal er zeker vaker bestellen.

Willem 09-01-2023

Zeer snelle levering omruilen geen probleem en wederom onderdeel super snel in huis.

Wim Udo 08-01-2023

Uitstekende webwinkel, overzichtelijk en duidelijk. De bestelling is vlot geleverd, conform de afspraken.

Thomas 08-01-2023

De levering was erg snel, ik heb in de avond besteld en de volgende dag was het binnen. Het pakketje verkeerde in goede staat zowel de inhoud als de buitkant (het kartonnen pakje). Daarnaast was ik erg tevreden van de filtermogelijkheden van de zoekopdracht.

Daan 08-01-2023

Overzichtelijke site met duidelijke beschrijvingen van producten. Veel aanbod en alles is makkelijk te vinden. Ook de levering is altijd stipt.

J.M 07-01-2023

Niet tevreden over de levertijd van 1 dag waarmee wordt geadverteerd bij producten die op voorraad zijn en voor 21 uur zijn besteld. Meteen na de mail dat de bestelling morgen zou worden bezorgd kwam al de vertragingsmail met een kortingscode voor de volgende bestelling . Via de app kon men zeggen dat er iets fout was gegaan maar niet wanneer wel wordt geleverd. Door die onduidelijkheid elders sneeuwkettingen gehaald vanwege as vakantie. Toen ik het geleverde terug wilde sturen, moest ik wel de verzendkosten betalen. Als argument werd verwezen naar de algemene voorwaarden waar een maximale leveringsperiode van meerdere weken staat benoemd. Ik vind als je zo adverteert, aangeeft dat er iets fout is gegaan, die 5 % korting mag houden en een retourbon mag verstrekken aan de klant die door slechte communicatie en onduidelijke berichtgeving gedwongen wordt elders het gewenste product aan te schaffen.

Lesley 07-01-2023

Alles is makkelijk te vinden, als je hulp nodig hebt wordt je altijd vriendelijk en goed geholpen!

Dick 07-01-2023

Website zeer duidelijk, goede prijzen èn een snelle levering! Wat wil je nog meer....

Dicksolex 06-01-2023

Het is een heel prettige shop, de artikelen zijn duidelijk omschreven met alle belangrijke maatvoeringen erbij. Dit versnelt de beslissing enorm. De betaling is bliksemsnel, vervolgens de follow up en de verzend status is optimaal. Ook de verzending was volgens afspraak. Heel knap allemaal!