Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1138 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

JHT WEIJN 02-11-2022

Snelle service, en alles naar wens, goed overzicht op de website.
Jullie krijgen geen 10 omdat niemand perfect is.😊

Edwin Dokter 01-11-2022

Goede prijs/kwaliteit van de onderdelen. En bij vragen helpen ze je goed. Zeer tevreden.
Helaas minder tevreden over DHL maar daar kan Winparts niks aan doen.

Krskim 31-10-2022

Omdat ik de verkeerde artikel hebt gekregen moest het weer terug waarvan ik de verzendkosten moet betalen terwijl het een artikel was met pasgarantie.
Daarom een slechte beoordeling.

Tonny 31-10-2022

Ik bestel meestal hier goede prijzen, en bij mij altijd de juiste onderdelen gekregen als ze daar twijfelen bellen ze top volgende keer weer

Nicos Westerop 31-10-2022

Was prima, tot ik betaald had. Terwijl ik aan het betalen was kreeg ik de bevestiging via mail al binnen, maar ik kreeg een boodschap van de site dat het niet gelukt was. Mijn winkelwagentje was leeg. Vreemd, maar de bestelling was wel geplaatst en werd na een dag bezorgd. Prima verder!

John 30-10-2022

Duidelijke site goed product en nette prijs en niet te vergeten snelle levering

rob 27-10-2022

prima zoekgegevens, fijn dat er nog volop te koop is terwijl het bij de officiële kanalen niet meer te verkrijgen is . top

Arjan 27-10-2022

Door een fout uwer zijd heb ik de bestelling nog niet ontvangen , eerst verkeerde levering na telefonisch over leg zou het de zelfde dag nog verzonden worden dus niet ! Na driedagen nog niet ontvangen , zeer slechte service niet voor herhaling vatbaar

Rob 27-10-2022

Prima site. Spullen in goede orde ontvangen, maar DHL blijft problematisch. Liever Postnl.

Gerben 26-10-2022

Bestel al jaren hier mijn spullen voor onderhoud aan mijn auto. Zeer tevreden! Van opzoeken van onderdelen en bestellen tot aan betalen is eenvoudig te doen.
IJkema 22-11-2022

Wordt nog erger: ondanks dat bij bestellen kenteken genoemd wordt met opmerking " dit produkt past op uw voertuig" wordt bij reclameren portokosten doodleuk gesteld: verantwoordelijkheid ligt bij koper als mat voor 2015 voertuig is terwijl de mijne 2016 is. Laat dan in hemelsnaam niet zien dat ie wel geschikt is.

Mark 26-10-2022

Levering op tijd en duidelijk
Bougie doosjes waren wat geplet onder de olie dat zou iets sterker mogen

Roel Verhoef 24-10-2022

Grote voorraad artikelen, veel keuze tussen verschillende merken. Nette prijzen. Snelle verzending. Overzichtelijke site.

Mark Citroen 24-10-2022

De juiste ruitenwisser voor een goede prijs. Ook al stond mijn autotype niet op de verpakking, wist Winparts toch dat het de goede ruitenwisser was.

Ruud 24-10-2022

Komt zijn afspraken na
Onderdeel was niet goed voor mijn auto
Geld binnen paar dagen terug

Cyrille Peree 24-10-2022

Makkelijk toegankelijke webwinkel. Je wordt netjes per mail op de hoogte gehouden van de leveringsdatum. Leveringsdatum is perfect nageleefd en het artikel werd goed verpakt geleverd.

Jansteen 24-10-2022

Ik bestel commandant wax en dat staat ook in de beschrijving.
Maar er staat ook eek klein fotootje met een commandant blik nr 5 polish
Dus u raad het al ik krijg het product op de foto maar niet uit de beschrijving
Ze houden vol dat ze in hun recht staan en dat polish en wax hetzelfde product is, dat zal wel maar ik geloof dat niet, ik ga naar een site die duidelijker is en krijg wat ik bestel uit de beschrijving

Johan 23-10-2022

Het is eenvoudig om door het menu te zoeken naar wat je nodig hebt. Levertijd komt overeen met de aangegeven levertijd. En de prijs kwaliteit verhouding is goed.

Eric 20-10-2022

Snelle levering en een goede keuze en prijs. Goede service als product niet goed blijkt te zijn.

Herman 20-10-2022

correcte prijs/kwaliteit verhouding, correcte afhandeling van de order, snelle levering.

Piotr 19-10-2022

Super vriendelijke en behulpzame klantenservice . Alles makelijk te vinden, verkeerde aankopen worden snel geretourneerd, uitgebreide assortiment, snele verzending en goede prijzen .

Fred Overduin 18-10-2022

Zoals gebruikelijk een snelle levering van de wieldoppen voor onze winterbanden.
Deze komen goed overeen met de plaatjes op de website EN staan prachtig op onze auto.

Tim 18-10-2022

De levering is netjes verlopen, pakket goed verpakt.
Minpunt: bestelling op kenteken gedaan. Hierdoor spiegel gekocht welke naar voren komt. Bij ontvangst blijkt de spiegel zonder de aansluiting voor spiegelverwarming te zijn.

Patrik 18-10-2022

Prima, alles zoals het hoort niets op aan te merkenen nog wat woordjes om aan 75 karakters te komen

Henriette 18-10-2022

Duidelijke site en goede prijs. En door kenteken in te voeren het juiste product besteld. Volgende werkdag in huis zoals beloofd.

Hans 18-10-2022

Makkelijke keuze van juiste accu door opgave kenteken.
Goede communicatie over iets te late leverdatum.
Kortom prima bedrijf.