Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1118 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Reinold Schurink 20-09-2022

Compleet aanbod voor je auto makkelijk uitzoeken door kenteken in te vullen krijg je altijd passende spullen voor jouw auto

E 20-09-2022

Hele goede en snelle service.
Je wordt op se hoogte gehouden waar en wanneer je pakket verstuurd wordt.

Marcus 18-09-2022

Al vaker besteld, dit keer een set ruitenwissers.
Alle producten worden snel en degelijk verpakt geleverd.
Goede communicatie over de bezorging!
Jammer van de verzendkosten 🫣

S.lachman 18-09-2022

Super bedankt voor goede service en goede prijs! Wat een vlotte levering zeg ! Ik raad iedereen aan om bij winparts te bestellen! Het scheelt je enorm in je portemonnee! Super bedankt

Peter 18-09-2022

Prima webshop, goed materiaal, redelijke prijzen en zeer snelle verzending, zal zeker vaker bestellen,

Steve 18-09-2022

Alles is prima gegaan volgens afspraak! Ook het omruilen werd goed geregeld.

John 18-09-2022

Wederom perfect verlopen! - uitstekende service! - supersnelle verzending en uitstekend verpakt ook!

Kokkie50 16-09-2022

Uitgebreide keuze, met verschillen prijsniveau. Controle op kenteken voor geschikte keuze.

Leo 16-09-2022

Heb hier wel eens meer iets besteld en ging probleemloos!
Snelle levering en goede producten.

Ronald 15-09-2022

goede service, zelfs met omruilen, snel weer juiste onderdeel verzonden. Men heeft zelfs niet eens gewacht op de terugontvangst van de geretourneerde onderdelen. zelfs op zondag kreeg ik antwoord.

Ed 14-09-2022

zeer uitgebreid assortiment op voorraad en super snel verzonden en ontvangen.

Eline 14-09-2022

Bestel proces is makkelijk en super snelle levering. Savonds besteld en de volgende dag al in huis. Product is zoals omschreven en prima kwaliteit.

Meindert 14-09-2022

Ik bestel hier sinds 2016 alle onderdelen voor mijn auto. Altijd snel geleverd en de aftersales is ook erg goed. Helaas bij de laatste bestelling is er een afwijkend product geleverd en deze zou ik graag omgeruild hebben maar na bijna een week nog geen antwoord hierop gehad. Dit ben ik niet gewend van Winparts. Maar blijft een top bedrijf!

René 13-09-2022

Er is een ruime keuze, een goede service en een snelle levering maken het zeer prettig om hier een keuze te maken.

johan mud 13-09-2022

het product is makkelijk te vinden. snelle levering en goed verpakt. goede service

C.D. Woudsma 12-09-2022

Via Winparts een enkele fietsdrager en oprijgoot gekocht. Levering volgens afspraak, goede informatie en qua prijs zeer gunstig. Altijd safe bij Winparts!

Carl van Toor 12-09-2022

Prima shop al een aantal keren wat bij besteld en altijd een goede prijs,100% kwaliteit producten en een Super snelle levering

Jeroen 11-09-2022

Snel en goed geleverd product. Goed verpakt ook. Inmiddels twee keer besteld in verband met de snelle levering.

JPK Automotive 09-09-2022

Op 18-07 2 gasveren besteld, niet op voorraad, op hun alternatief ingegaan en bijbetaald. Op 09-09 bericht dat het alternatief ook niet leverbaar is. Contact opgenomen met de chat en gesproken met Angelique, ja konden hun ook niks aan doen lag aan leverancier. Geen enkel woord over oplossing of compensatie heb mijn bestelling laten annuleren. Nu maar hopen dat ik mijn geld sneller terug heb dan dit geduurd heeft. Wat een bagger bedrijf, bestel veel auto onderdelen voor mijn Youtube kanaal. Maar ik koop hier nooit meer.

Jan 09-09-2022

Heldere en overzichtelijke website. Snelle en correcte uitlevering van het product

Marten 08-09-2022

Plezierige winkel, goed kontakt, alleen verkeerde bezorgdienst (postNL), die bezorging van pakket keer op keer uitstelde.

Danny 07-09-2022

Hele duidelijke en overzichtelijk opgezette webshop. Prijzen zijn zeer concurrerend en de zoekfunctie werkt gewoon zoals het hoort, waar je naar op zoek bent klopt gewoon als je op kenteken zoekt. Het allerbelangrijkste daarentegen vind ik dat je bestelling er gewoon een dag later is in tegenstelling tot veel andere shops waar het onderdeel zomaar wekenlang onderweg is zonder dat je hiervan op de hoogte wordt gesteld. In het verleden al vaker bij Winparts spullen gekocht maar altijd tevreden. Goed verpakt en snel. Ga zo door. Cijfer 9 omdat er altijd verbeterpunten zijn.

Sed 07-09-2022

Prima service en ik ben zeker tevreden mee. Snelle levering, 1 september s'avonds besteld en volgende dag 2 september s'middags rond 12uur netjes afgeleverd . Dankuwel.
Zeker een aanrader!!!

Tom 06-09-2022

In plaats van andere bekende leveranciers, levert winparts wel snel. Kwaliteit is prima en juiste prijs.!
Aanrader!!

Jan 05-09-2022

Goede keuzehulp bij de aanschaf. Extra check of wel het juiste onderdeel voor mijn auto was.