Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Patrick Portier 02-08-2022

Ben zeer tevreden over Winparts doe al mijn aankopen hier voor mijn auto je grijpt bijna nooit mis en de afhandeling is altijd correct en de prijzen zijn goed te doen
Prima online shop ga zo door .

Marianne 01-08-2022

Makkelijk te bestellen.Snel geleverd .Bij niet goed,prima oplossing .Zeer tevreden over.Bestel er al jaren zonder problemen.

Jouke 01-08-2022

Duidelijke website met goede informatie. Snelle levering, goed product. Ik ben een tevreden klant :-)

Jack 01-08-2022

Aan de telefoon goed geholpen, de juiste producten binnen gekregen, alles paste, snel geleverd, goede service.

RHC 01-08-2022

Uitstekende website, goede prijzen, snelle levering, uitstekende after-service. Minpuntjes zijn dat er 2 veschillende producten als toepasbaar ("met pasgarantie") op mijn auto werden gegeven en dat de levertijd op de bestelling bij 1 product niet klopte (dit was 2 dagen later)

FJP 01-08-2022

Batterij Varta Accu Pro Motive Black I18 110 Ah
Volgens de website....direct leverbaar !!!!
besteld: 18-07-2022
verwachte levering: 19-07-2022
levering: 25-07-2022
Het zou misschien interessant zijn om de logistiek van de stock en leveranciers eens onder de loep te nemen.

H.luders 01-08-2022

Bestelling geplaatst en het duurt wel even maar dan komt alles zo als afgesproken.
Dus op tijd geleverd.
Prijs kwaliteit daar kunnen we over discuseren maar allespast en werkt.

Albert 31-07-2022

Goede shop en levering was door drukte iets verlaat maar ik werd keurig op de hoogte gehouden.

Erik 31-07-2022

Het juiste product (accu's 120 Ah) is goed te vinden op de site en voor een nette prijs. De levering is snel en de accu's zijn netjes op een pallet door de transporteur aangeleverd.

108838 Wynn's Diesel plus Treatment 29-07-2022

De site is oké, evenals de levertijd per post. Wat echter tegenvalt is dat Winparts een ander product heeft geleverd dan besteld (Injector cleaner for Diesel engines i.p.v. Wynn's Diesel plus treatment). Jammer dat er geen verklaring mee kwam en dat het vakje "controle" (betreft ordernummer WP 222-389293 d.d. 21-07-2022)

ArjaanMin 29-07-2022

Via chat vlot het gezochte artikel gevonden. Levering 1 dag later dan gezegd maar dat maakte niet veel uit.

Peter 28-07-2022

Ik wilde vlak voor de vakantie nog een dakkoffer aanschaffen. Verschillende sites bekeken maar de Twinny Load dakkoffer die ik wilde was niet overal op voorraad of levertijd was te lang, maar bij Winparts op donderdag besteld en vrijdag werd de dakkoffer bezorgd. Via e-mail was ik door de bezorgdienst geïnformeerd over het tijdsblok waarin ze zouden komen en dat bleek te kloppen. Al met al dus tevreden over de aankoop.

Maikel 28-07-2022

De service van winparts is prima de levering was geheel conform afspraak en de prijs was heel netjes

Smitsie 28-07-2022

Prima shop!
Levering is volgens de omschrijving. Snelle levering zonder beschadigingen. Prijzen zijn acceptabel, soms zelfs laag! Naderhand nog even contact gehad met een vraag en dan wordt je prima te woord gestaan! Winparts? Prima!

JJG 28-07-2022

Via kenteken makkelijk het correcte onderdeel snel gevonden/besteld en supersnel goed verpakt ontvangen

Knuffel178 28-07-2022

Altijd goede service en snel geleverd, meestal artikelen op voorraad en keurig verpakt.

Kay 28-07-2022

met spoeden en nieuwe accu voor mijn auto nodig s,avonds besteld , de volgende middag geleverd. supersnelle levering.al vaker spullen besteld voor onderhoud van mijn auto. komen afgesproken levertijd altijd na. kortom perfect

Willem 28-07-2022

Je krijgt wat je besteld, het is gemakkelijk zoeken op de site, vul kenteken in en een a technische persoon kan zijn keuze maken. Het is mij heel goed bevallen, snel geleverd, soms is de netto prijs wat hoger dan dat ik betaal voor bepaalde onderdelen wanneer ik het in de buurt haal (met garage korting 40%).

Kenny 28-07-2022

Ik heb makkelijk alles voor mijn auto kunnen vinden en bestellen. Bezorging was ook snel. Helemaal top!

Wim 28-07-2022

Een set ruitenwissers besteld, vorige set deed het nog wel maar die trilden enorm tijdens het wissen. Nieuwe besteld van Bosch, erop klikken en klaar, geen trillen meer. Snel geleverd voor een concurrerende prijs. Volgende keer zal ik hier weer bestellen.

Pieter Onion 28-07-2022

Snel geleverd. Bestelde Kia Picasso onderdelen/producten met pasgarantie voldoen aan deze belofte.

Gerard 28-07-2022

Mooie wieldoppen besteld met flinke korting. Gelijk de volgende dag in huis.

K. Roehl 28-07-2022

Al jaaren klant
Nooit Probleme gehad
Alle bestellingen zo als omschreven ontvangen, meest al de volgende dag
Ook de prijzen OK
Was en ben tevreden 👍

jaap 27-07-2022

Ruim assortiment aan onderdelen en accessoires voor m`n auto`s. De levering is wisselvallig dus ik hou het altijd op een paar dagen. Het word altijd keurig afgeleverd. Nare toestanden heb ik nog niet meegemaakt.

Michael 27-07-2022

Shop levert snel. Alleen de dragers waren te kort voor mijn 308SW.
Gelukkig nog een paar dragers in de garage liggen die op de voetjes pasten.
@shop.
Dragers moeten 10cm langer zijn voor een 308SW vanaf 2014..