Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Ron Rijkens 21-07-2022

Geweldige service bij winparts na inkompleet setje meteen n nieuwe opgestuurd gekregen, snelle levering. Zeker n aanrader voor iedereen

Max 21-07-2022

Super snelle levering dat had niet verwacht .
Mijn ervaring is het zo dat als ik iets op donderdag bestel het vaak de week erop pas krijg.
Bij jullie al meteen de dag erop (super)

Robert Van Beusekom 21-07-2022

Ik had niet verwacht dat ik binnen 3 dagen mijn bestelling binnen zou komen, perfect ingepakt allemaal goed werkende apparatuur 👍🏻

Roy 21-07-2022

Had een set koplamp glazen besteld met kenteken check deze zouden moeten passen op mijn auto, maar helaas de vorm was net iets anders waardoor ze niet pasden.
Kan natuurlijk gebeuren met alle verschillende types en bouwjaren

Maar wat ik erg jammer vond is dat ik zelf de kosten van het retourneren moest betalen terwijl het niet mijn fout was dat de boel niet past

JMN 21-07-2022

Na een zoektocht op internet deze website gevonden. Op basis van ingevoerde kenmerken en ons kenteken en het feit dat de bestelde dakdragers voor zowel gesloten als open rails geschikt waren deze rails besteld. Dus op basis van informatie die ik van de website kreeg bestelde ik een product. In de bijgeleverde handleiding staat ook dat ze op onze auto moeten passen. Dus dat moest wel goed zijn.

Wat blijkt nu? De dragers passen niet. Een retouraanvraag werd niet gehonoreerd en telefonisch was dit bedrijf niet bereikbaar.

Uiteindelijk via de chat een retouradres achterhaald. Ik mag zelf voor de retourkosten opdraaien. In principe is dat in orde, en gecommuniceerd op de website. Maar in dit geval betaal ik dus zo’n beetje vijftig euro om een product waarvan ik dacht dat het zou passen op basis van informatie door dit bedrijf verschaft, terug te sturen. Duur grapje.

En tot overmaat van ramp doet dit bedrijf net alsof hun neus bloedt. Gauw even de gegevens bij dit product aanpassen en ook de uitkomst van de kentekenchecker is nu aangepast. Ik heb gelukkig bewijs in de vorm van screenshots dat ik dit niet uit mijn duim zuig. Helaas geeft het bedrijf niet toe: service van lik m’n vestje. Mij zijn ze kwijt als klant.

Sacha 21-07-2022

redelijke prijzen, overzichtelijke site, levering op tijd en duurzaam verpakt

Kevin 21-07-2022

Zoals altijd snel geleverd (ondanks drukte). En prima prijs/kwaliteit verhouding .

Wim 21-07-2022

Bestel vaker bij winparts,altijd keurig netjes op tijd.
En de juiste goederen

remo 21-07-2022

snelle en correcte levering.
ook de prijs is zeer aantrekkelijk.
ik beveel deze winkel aan.

M. Benjamins 20-07-2022

Bestellen ging goed maar over de levering ben ik minder tevreden. Had verwacht alles in 1x te ontvangen, informatie omtrent leveren was ook summier. Eerst dakdragers ontvangen en geen dakkoffer. Bezorger wist van niets en zei dat dakkoffer dan misschien een dag later kwam. Volgens de leveringsinfo zou hij 8 juli bezorgd worden tussen 14:00 en 17:00. Niets geleverd die dag en ineens stond de levering weer ergens op depot?! Uiteindelijk toch ontvangen met flink beschadigde kartonnen doos. Dakkoffer zelf was wel intact. Zou niet snel weer via deze website iets bestellen. Ben wel vriendelijk via mail geinformeerd.

Anton 20-07-2022

De site is goed, vier wieldoppen besteld. Snel geleverd. Bij het installeren ging de de vierde wieldop kapot, hoogstwaarschijnlijk
door een fout van mij. Maandag 18-07 klantenservice proberen te bellen om een nieuw wieldop te bestellen. Lukte niet omdat men niet bereikbaar was. Vervolgens een mail gestuurd, binnen 48 uur zou men reageren volgens de site, maar helaas geen reactie.
Wel kreeg ik vandaag woensdag 20-07 om 19.56 uur een mail dat ik bij de volgende aankoop 5% zou krijgen. Heel slechte klantenservice. Ik zal mij twee keer bedenken om weer iets te bestellen.

marco habekotte 20-07-2022

Graag bestel ik bij Winparts in eerste instantie van wege de snelheid van leveren ten tweede de communicatie van bv vertraging en dergelijke en weet je wanneer je pakket aankomt Verder is hun web side overzichtelijk en duidelijk en krijg je wat je besteld.

Jur 20-07-2022

Artikelen niet ontvangen (wel betaald uiteraard)
Win parts gaat eerst het onderzoek afwachten.
Wat een slechte service!
Hier over gechat.
Gaat erg moeizaam.
Uiteindelijk er uit gegooid
Ben dus wel klaar met dit bedrijf zeg maar

Jos 20-07-2022

Keurig verpakt. Product uitstekend. Goeie communicatie via mail. Bezorging overgegeven aan Postnl. Helaas (daardoor) een dag later geleverd.

Laning 19-07-2022

goede producten, duidelijk site, chat functie goed als je hulp nodig.
spullen goed verpakt
duidelijke communicatie

Peter S 19-07-2022

Goede weergave in de shop en je krijgt precies wat je besteld en op tijd!
Volgende keer weer!

Sofie 19-07-2022

De voldoende moet nog komen…tot nu toe wacht ik al een week op mijn bestelling. Vermoedelijk blijven steken bij de vervoerder, maar ik krijg geen helderheid tot nu toe. Telefonisch onbereikbaar en alleen via de chat wat contact. Klinkt veelbelovend….maar het blijft verder stil.

Brinck 19-07-2022

Mijn ervaring is dat men bij Winparts meedenkend en zeer klant vriendelijk is!

Frans Sep 19-07-2022

De prijs-kwaliteit verhouding gaf de doorslag om de Pro-User Diamant fietsendrager bij Winparts.nl aan te schaffen.

Roy Klasens 18-07-2022

Dakdrager die ik bestelde pasten de plastic kappen niet. Via de Chat gesproken met een medewerker en foto gestuurd. Zij kon het ook zien maar moest navraag doen bij magazijn. Die zeiden dat ik het nogmaals moest proberen. Na 10x proberen past de 11e keer zekers niet.

Verder netjes geld terug gekregen en nu super lokaal geholpen door een top bedrijf.

Dennis 18-07-2022

Na super snelle levering van mijn bestelling bleek een onderdeeltje niet helemaal in orde. Vervolgens ging het zelfs kapot. Via de chat is de klantenservice makkelijk te bereiken, ben ik prima geholpen en was er snel een gratis vervanger geleverd. Super service!

18-07-2022 18-07-2022

Helaas kon Winparts de levering op de afgesproken tijd niet waar maken. Met als slecht excuus, het wijzen naar een derde partij vind ik laf. Het is een leverings uitspraak van Winparts, dus neem dan een andere vervowrder of claim het niet dat je dan levert.

Het product is verder naar verwachting en voldoet prima.

Martin 18-07-2022

Preccies wat ik nodig had en netjes verpakt afgeleverd. Helaas wel een dag later anders was het een 10 geweest.

M.Hoogenkamp 18-07-2022

Snelle levering ondanks drukte.
Geleverde achterlicht unit past perfect en oogt hetzelfde als het origineel.

Erwin 18-07-2022

Website van Winparts.nl adviseert de juiste artikelen voor een gegeven kenteken. Artikelen zijn van goede kwaliteit en prijs. Ook bij uitgebreidere bestellingen ontbreekt er niets. De chat mogelijkheid op de website beantwoordt direct vragen. In één woord: "betrouwbaar".