Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Bella 11-06-2022

De doos die ik heb gekregen met bestelnr WP222-281243 was open, en de toebehoren zaten er niet (meer) in, alleen de twee spoilers. Heb twee mails verstuurd en 1 keer gebeld, tot op heden niets meer gehoord. Ook heb ik een foto gestuurd van de geopende doos. Ik neem jullie dan ook niets kwalijk qua doos, maar wel DHL die ik ook heb geïnformeerd, maar geen antwoord gekregen. Ik hoop dat ik de bijbehorende spullen alsnog krijg toegestuurd.

Mbp 11-06-2022

Snelle service en mooie prijs.
Alleen jammer dat het niet op het aangegeven ophaalpunt werrd geleverd maar op het huisadres

Breedveld 10-06-2022

De allerlaatste keer dat ik heb besteld. Dode hoekspiegel dinsdag besteld. Als leverdatum stond 10 juni vermeld. Dit was voor mij acceptabel. Op donderdagavond een verzendbevestiging gehad. Vanmorgen 10 juni staat deze nog steeds op "zending nog niet ontvangen of verwerkt". Gelijk de klantenservice proberen te bellen. Na ruim 20 minuten wachten eindelijk iemand aan de lijn. Ondertussen gezocht naar de chat op de website... Niet gevonden. De zeer onvriendelijke medewerker vertelde mij dat deze offline is gehaald omdat de telefoonlijn prioriteit heeft....ik moest maar geduldig afwachten want geduld is een schone zaak. Nu ruim 24 uur geleden de bevestiging te hebben gehad is deze nog steeds niet ontvangen of verwerkt..... Ligt dit nu echt allemaal aan de DHL??? Dit was echt de allerlaatste keer.

Lammert 10-06-2022

Overzichtelijk, duidelijk, concurrerend, snelle correcte afhandeling en goed verpakte levering en bovendien prettig geprijsd

Frans 10-06-2022

Na telefonisch contact met medeweker gelijk het probleem opgelost en de volgende dag al de vervangende onderdelen in huis zeer goede service en vriendelijke en meedenkende medeweker chapo

Jan 09-06-2022

Goede artikel omschrijving en redelijk snelle levering voor een goede prijs.

jan 09-06-2022

goede spullen en een vlotte levering, minpuntje is dat de levering niet altijd via een parcel point opgehaald kan worden.

onderdeel 09-06-2022

goede shop onderdeel vrij makkelijk te vinden en een zeer goede prijs/kwaliteit ,jullie hadden het onderdeel zeer snel verstuurt zou het binnen twee dagen ontvangen maar de pakketdienst van DHL liet het af weten eerst verkeer gesorteerd toen ? wernemer ziek heb het pakket pas na 7 dagen ontvangen zeer slechte service van DHL

Harold 09-06-2022

Kwaliteit interieufilter antibacterieel van Mann gekocht voor mijn VW.
Bestelling lekker vlot in huis, en filter werkt perfect.
Ga zo door!

Remy 09-06-2022

Lekker makkelijk en volgens afspraak alles geregeld. Kan mijn auto op tijd goedgekeurd worden. Vooral dat van dat kenteken invoeren vind ik een geniale vinding.

Fj Meijer 09-06-2022

Een overzichtelijke site met de juiste prijs en kwaliteit verhouding. Goede service en aftersale service.
Een aanbeveling waard.

L Davids 08-06-2022

Prima service , makkelijk te vinden op de website , snel geleverd , netjes geleverd , product klopt precies , prijs prima . ik had al vaker iets besteld , was ook toen prima , dan bestel je weer , betrouwbaar .

super goed dus , nogmaals bedankt

wiljan 08-06-2022

Heeft alles via kenteken op n rijtje staan. Ontzettend gemakkelijk als je bepaalde zaken voor je auto nodig hebt!!

Tim 08-06-2022

Goede service, snel geleverd voor een goede prijs. Ook de kenteken check op de website werkt perfect, je bestelde producten worden zelfs nog handmatig gecontroleerd door een medewerker. Zo weet je 100% zeker dat je het juiste product hebt besteld.

Juliët 08-06-2022

Bij het repareren van onze BMW tegen wat onverwachte zaken aangelopen en aardig wat onderdelen moeten bestellen. Winparts is zeer betrouwbaar gebleken, wel zijn helaas sommige onderdelen niet uit voorraad leverbaar. Dit wordt echter duidelijk vermeld en ook de klantenservice is hierin behulpzaam en wil meedenken. De prijzen zijn ook alleszins redelijk.
Wat ook erg fijn is, is dat je je kenteken kan invoeren en dat je hierna de voor jou geschikte onderdelen te zien krijgt.

Paul 08-06-2022

Bestelling in goede orde ontvangen. Helaas gaf de zoekopdracht naar ruitenwissers een set aan die niet geschikt was voor mijn auto terwijl ik de zoekopdracht specifiek voor mijn auto had gemaakt. Mijn ervaringen met Winpart is altijd goed, nu ook ondanks het bovenstaande zullen ze mij niet verliezen als klant.

h.tock 08-06-2022

makkelij en eenvoudig zoeken op kenteken
keuze uit onderdelen per sectie van voertuig
eenvoudig en overzichtelijk

BMO 08-06-2022

Was goed verzorgd en tjdig. Winparts heeft alles voor elke auto!
Helaas plakken de universele deurstrips niet geweldig maar is opgelost.

koper 08-06-2022

Keurig verpakt, keurig op tijd bezorgd. Helaas niet op de door ons doorgegeven plaats, maar daar kan Winparts niks aan doen. DHL zou ons pakket bij de supermarkt leveren zodat wij hem daar op konden halen. Dit omdat we wisten dat we waarschijnlijk niet thuis zouden zijn. Bij thuiskomst trof ik het pakket hartstikke zichtbaar bij de voordeur aan. Ik was dus blij dat het niet gestolen was. Waar deze communicatie mis is gegaan weten we niet, maar wij vonden het wel erg vervelend. Bij DHL gaat dat hier wel vaker mis.

JaMo 08-06-2022

Dit een bedrijf waar je ook terecht kan als er een probleem is en dan doen ze er alles aan om het op te lossen, ook op de website kan ik duidelijk en eenvoudig dat vinden wat ik zoek

Nicky vdM-D 08-06-2022

Snelle service, daarnaast ook snelle oplossing en makkelijk kunnen chatten met een medewerker om een aanpassing te doen. Ik zou deze webshop zeer zeker aanraden. Ik ben erg tevreden met de snelheid en service en ga hier in de toekomst zeker nog een keer bestellen.

Jan-Willem 07-06-2022

Meerdere malen achteraan moeten bellen om geretourneerde goederen gecrediteerd te krijgen.

Judith 07-06-2022

Nadat ik een onderdeel voor mijn auto heb besteld, kreeg ik bericht van Winparts om contact op te nemen omdat er twijfel was over het correcte onderdeel. Dit vond ik erg attent. Het onderdeel heb ik daarna binnen 2 dagen ontvangen. Keurig!

Diederik 07-06-2022

De website is overzichtelijk, er is een snelle levering, en de service is goed.

Ruud Gortworst 07-06-2022

Pakket nog steeds niet ontvangen. Meerdere keren contact gehad met klantenservice maar heeft niet geleid tot ontvangen bestelling.