Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Casper 24-05-2022

Bosch ruitenwissers besteld bij Winparts. Ik kreeg kort erna een persoonlijke email waar ze me verzochten goed na te kijken of de ruitenwissers passen op mijn voertuig, een Toyota Landcruiser uit 2003. Dat had ik tevoren al gedaan, maar ik waardeer het dat ze met je meedenken en alert zijn. De ruitenwissers werden een dag later afgeleverd. Snelle en correcte service.

winparts 24-05-2022

goede vermelding voertuig type op kenteken zelfs op bon vermeld prima houden zo!

Mario Bennes 24-05-2022

Duidelijk en overzichtelijke site.
Goede zoekfunctionaliteit en genoeg keuze.
Verder scherpe prijs

ron 24-05-2022

Goede klantenservice ,die helpt bij vragen
Website makkelijk te bedienen
snelle & goede afhandeling bestelling

A.S. Pashtoun 24-05-2022

Ik vind een hele mooie webshop ,wat ik heel belangrijk vind van deze webshop de kwaliteit ,prijs , en de levering tijd vandaag bestellen morgen binnen top ga zo door !!!!!!!

Willem 23-05-2022

Er wordt duidelijk aangegeven waar nodig of de onderdelen geschikt zijn voor mijn bus. Verder leveren ze snel. Goede kwaliteit.

Peter 23-05-2022

Prima en snel. Alleen de levering door DHL was erg teleurstellend. Ze geven aan dat het pakket de volgende dag bezorgd wordt maar pas na dat de bezorgtijd verlopen is krijg ik een berichtje dat het de volgende dag komt. Daar zit je dan voor niks de hele dag op te wachten.

Eduard 23-05-2022

Snelle verzending, ook nadat mijn pakket was kwijt geraakt door toedoen van DHL, (misschien de logo’s en naam winparts van de doos verwijderen, ik heb het idee dat bij DHL mannetjes rondlopen die dol zijn op auto onderdelen of schoonmaakmiddelen) Maar Winparts loste dit prima op door een nieuwe verzending te versturen binnen een paar dagen, prima communicatie ook, en netjes opgelost.

Han Vis 23-05-2022

Op zoek naar een nieuwe fietsendrager kwam ik op de (zeer gebruikersvriendelijke) site van Winparts terecht. Binnen een dag werd de fietsendrager geleverd. Helaas bleek na uitpakken dat een onderdeel niet bruikbaar was. Kennelijk een productiefout. Dit onderdeel werd in no time door Winparts nageleverd. Al met al een aanrader, zowel de fietsendrager als Winparts.

L 23-05-2022

Duidelijke omschrijving en foto's, zoekfunctie op kenteken, pasgarantie, snel geleverd.

Tilly 22-05-2022

Wieldoppen besteld. Ideaal dat het op kenteken wordt geselecteerd zodat je weet dat het past. Mooie wieldoppen voor echt goede prijs. Snel geleverd en het staat erg mooi!

Roel 22-05-2022

Mail contact gehad om de bestelling aan te passen voor het juiste onderdeel voor verschillende type uitvoeringen

Danielle 22-05-2022

Klarna deed het niet bij ze en mijn order moest geannuleerd, maar ik werd goed en snel geholpen op de chat en de bestelling was er evengoed de volgende dag. Top!

Bas 22-05-2022

Perfect geleverd op tijd volgens afspraak en ook nog het juiste materiaal complimenten 👍👍

Hans 22-05-2022

Na n bestelling de verkeerde ruitewisser gekregen (of besteld)?
Online gemeld voor hun omruil actie naar de goede.
Dat is netjes afgehandelt.
Enig nadeel vind ik de (te) grote verpakking waar bestelling in verpakt zit.

Wilco 22-05-2022

Goede site duidelijk met invullen kenteken.
Ook extra zekerheid via de zekerheidscheck .

Bertil 22-05-2022

Passend bij de auto.
Via kenteken altijd het juiste product.

Goede kwaliteit en voor een nette prijs

Jac de Hoon 22-05-2022

Duidelijke website, goede en vriendelijke mondelinge service aan telefoon.
Heb al eens eerder naar tevredenheid aankopen gedaan bij winparts.

Paz 22-05-2022

Vlotte bezorging, goede prijs, uitgebreid assortiment. Bestel hier al enkele jaren div onderdelen voor div modellen.

Edeaze 22-05-2022

Lekker gemakkelijke site, geen lastige vragen. Gewoon oliedop volkswagen ingevuld. En daar kwam ie meteen in beeld. Goeie prijs ook nog, wat willen we nog meer.
Nou..... snel verzenden☺️, en ook dat gaat allemaal super. De volgende dag zat ie al bij mij onder de motorkap.
Als ik in de toekomst weer eens mijn oliedop vergeet terug te plaatsen na het bijvullen.
Weet ik waar ik moet zijn🙂

Richard 20-05-2022

Het onderdeel is goed, maar de bezorging een drama.

Op de website wordt geadverteerd met op werkdagen voor 21.00 uur besteld, de volgende dag geleverd, ik deed mijn bestelling op vrijdag om 20.30 uur, brievenbuspakje werd notabene pas woensdag om 17.00 uur bezorgd...dit was een zware tegenvaller want ik ha de de bougie snel nodig!

Mark frenken 19-05-2022

Netjes geleverd.....telefonisch contact omdat wij verkeerd besteld hadden en door jullie opgemerkt.
Toppie

Jurgen 19-05-2022

Artikel niet ontvangen.
“Niet thuis kaart” in de bus gehad en noeuwe bezorgdatum gekozen, Transmission niet geweest op die datum en vervolgens retour afzender gegaan. Ik bestel het wel elders en zou graag mijn geld terug willen.

Elles 19-05-2022

Er was een fout gemaakt met bestelling, maar daar is zo goed op gereageerd en snel en meteen het goede onderdeel gekregen. Heel netjes opgelost en dus zeer klantvriendelijk

Peter Schalken 19-05-2022

Super snelle levering van een product dat echt werkt. No sratch . Die is weg. Zelfs op de auto van de buren( dubbele dank daarom)