Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1097 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

barth 09-05-2022

Had helaas de verkeerde ruitenwisser besteld, maar het was geen probleem deze te retourneren en om te ruilen voor de wel passende...snel geregeld en via postNL gratis retour. Kreeg vandaag bericht dat de vervanging zo snel mogelijk wordt opgestuurd.

Blull 08-05-2022

Prijs kwaliteit is prima netjes op tijd geleverd wel een beetje jammer dat er zo'n enorme doos omheen was gedaan denk dat dat voor de pakketdiensten best heel lastig is.

Geert 08-05-2022

Goede overzichtelijke site. Ik had een niet passend onderdeel besteld. Daarover gebeld en overlegd. Na bijbetaling het passende onderdeel ontvangen. Prima service.

Denoollander 07-05-2022

Altijd duidelijk over producten en goede prijzen.
Ook een pluspunt is dat je tussentijds gewaarschuwd wordt of je wel voor het juiste product hebt gekozen.
Ik heb goede ervaringen met Winparts.nl
Ik vind wél, dat je bij een bestelling van een bepaald bedrag die hoger uitkomt dan bijvoorbeeld €150,- of zo, dat de verzendkosten dan komen te vervallen ;-)

John 07-05-2022

Product, wieldoppen, waren met een goed uiterlijk maar helaas met een slechte pasvorm. Ze gaan onder het rijden los van de velgen. Helaas. Ik vraag me af welke kwaliteit ik moet bestellen om wel een goede pasvorm te ontvangen?

Wim uit Almere 06-05-2022

Een kabel set voor mijn Ford Fiesta besteld, allereerst was deze kabel set bij een ander bedrijf veel duurder, en niet op voorrraad en bij Winparts was de zelfde kabel set vele euro's goedloper en had ik de set de andere dag in huis, perfecte service dus.

Peer 06-05-2022

duidelijke site, eenvoudig kiezen en bestellen, HEEL voordelig. en dan ook nog supersnel!

Arie Gerrits 05-05-2022

Goede service,snel geleverd.

Alleen boven de € 50 euro graag gratis verzending.

Maar bovenal top😀👍👍👍

Andreas 05-05-2022

the best place to buy parts for my car, i am always buy from this place, everything on time and everything right, if i want to change something also possible.

S 04-05-2022

De bestelling was heel goed gegaan en snel, ik kreeg al de spullen die ik had besteld voor een goed prijs top*******sterren

Eric 04-05-2022

Nette en snelle levering. En kwaliteit product: nieuwe achterruitwisser van Bosch voor een Kia Niro en Cockpitspray High

Jack 04-05-2022

Duidelijke informatie, snelle levering,Telefonisch vriendelijk geholpen.Zeer tevreden over de snelle aflevering.

Jorian de Jager 03-05-2022

Prima webshop, veel aanbod en goede producten. Enkel klopte de levertijd niet, en bij de bestelling daarvoor ook niet. Beste gewoon zeggen dat het max 3 werkdagen is i.p.v. morgen in huis.

geert 03-05-2022

Jullie webshop is goed overzichtelijk.
De prijs - kwaliteit verhouding is prima.
Dit zijn voor mij belangrijke dingen en daarom bestel ik auto-onderdelen bij jullie

Tom 03-05-2022

snel, simpel en juiste producten voor een goede prijs. Goede ervaringen uit het verleden

Paul snijders 02-05-2022

Iets moeten ruilen super en vriendelijk geholpen meerdere malen iets besteld ook toen was alles naar wens

Michel 02-05-2022

Duidelijke website, snel en eenvoudig bestelling kunnen plaatsen en snel het gewenste produkt netjes geleverd.

Dick 01-05-2022

Ik kom kin eenvoudig vinden wat ik nodig had een ontving dus ook de ruitenwissers die ik nodig had voor mijn auto. De levering was snel en ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

Jan 01-05-2022

Keurig geleverd en snel en past prima (ruitenwissers). Sie was makkelijk door kenteken in te vullen, dus gelijk bij de juiste maten

Manolito van Onna 29-04-2022

mijn auto mat moest ik vervangen ivm dat hij kapot was gegaan , de dag erop zou ik op vakantie gaan (1400km rijden ) dacht laat ik de gok nemen en werd aangenaam verrast, de site was super makkelijk en met invoeren van kenteken was het een zekere zaak, meteen maar nieuwe ruitenwissers besteld. Nu maar duimen dat het ook binnen zou komen op tijd, natuurlijk afhankelijk van een derde partij maar alles ging helemaal goed en ik moet zeggen dat het mij aangenaam verrast heeft. keurig verpakt en alles helemaal naar wens. Ga zeker vaker bestellen bij jullie . dank je wel en de km veilig afgelegd met een hele auto mat en super fijne ruitenwissers ( toch nog wel even heel hard nodig gehad met een paar stort buien onderweg.). dank je wel

DuGrande 29-04-2022

2e keer, dat ik Wieldoppen bestel, geen enkele aanmerking, volgende dag in huis, zeer tevreden. Ook nog eens waar voor je geld, goede prijs (ongelofelijk eigenlijk 15,- euro voor 4 wieldoppen). Goed bezig.

Schoen 28-04-2022

Erg fijne website met correcte producten voor mijn auto op kenteken. Snelle levering en goed verpakt.

fred stuc 26-04-2022

Heb in de chat overlegd welke remschijven ik nodig had, werd perfect geholpen.
Heb meteen besteld en binnen 2 dagen geleverd. Weekendje sleutelen en top.
Tip voor de sleutelaars kijk bij contact voor adres, bijna alle auto onderdelen sites zijn buitenlands .
top service

René 25-04-2022

Mooie website, en zeer goede service.
een artikel omruilen was geen probleem en snel geregeld

Michel 23-04-2022

Onderdelen besteld voor een Kia, alles paste perfect geen problemen.
Qua prijs kon ik geen betere vinden.
Puntje van aandacht is nog wel de bezorging die werd niet waar gemaakt "op voorraad" betekend niet op voorraad bij Winparts maar ergens anders.