Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1097 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Shadow 04-12-2021

Shop is duidelijk en overzichtelijk, pakket arriveerde op de afgesproken tijd en product is uitstekend. Er was alleen een beetje vertraging op de status volgens mij. Volgende keer bestel ik weer bij Winparts

Christ 04-12-2021

goede uitleg door medewerker en reviews van andere klanten hebben mij over de drempel getrokken

Willem 03-12-2021

Groot assortiment aan producten, goede prijs/kwaliteit verhouding en vlotte, correcte levering

Patrick Meesters 03-12-2021

Goede klantenservice, na contact te hebben gehad over kapot knipperlicht werd er een nieuwe toegestuurd

René 03-12-2021

Uitgebreide collectie en voorraad!
's avonds mijn bestelling gedaan, volgende dag kon ik het al afhalen bij Postnl punt.
Top.

Ron 03-12-2021

Gemakkelijk te bestellen , snel geleverd en aantrekkelijke prijs. Zou zo weer wat bestellen als ik wat nodig had.

Hans Leek 03-12-2021

Zeer snelle en juiste levering van de bestelde goederen. De goederen waren ook zeer goed ingepakt tegen breuk- en schade.

johan 03-12-2021

de webshop is dik in orde alleen heeft post nl momenteel een probleem in belgie en is het pakje
drie keer verlaat om te leveren

rob 03-12-2021

Snelheid en prijs/kwaliteitsverhouding zijn prima in orde. Set ruitewisserbladen voor mijn Outlander gekocht.

Nico 03-12-2021

Zeer goede site, makkelijk shoppen via het kenteken van je auto.
Ook een goede klantenservice !
Kortom, goede zaak

Dirk 03-12-2021

Winparts heeft een duidelijke website waarop je precies kunt zien,de onderdelen welke je besteld en de diverse leveranciers

Bennie 02-12-2021

Goed en op tijd geleverd.
Had een verkeerd onderdeel besteld en ben daarmee prima geholpen!
Prima ervaringen met de prima hulp!

Cyriel 02-12-2021

Ik was op zoek naar Bosch ruitenwisserbladen. Die vond ik snel op de site van Winparts. Het afronden van de bestelling verliep snel en eenvoudig. De bezorging meteen de dag erop was een aangename verrassing. Keurig verpakt en dus onbeschadigd. Kortom: een prima service voor een goede prijs. Dank dat U er was.

Ben 02-12-2021

De prijs van de onderdelen was goed, op hetzelfde niveau de Duitse onderdelen site.
De onderdelen werden snel conform wat beloofd was geleverd en pasten prima.

Henk Klooster 02-12-2021

Ik heb al meerdere keren wat besteld bij Winparts.nl Altijd was de levering precies op tijd en keurig in orde. En als er al iets mis ging dan werd dat prima opgelost.

Marisca 02-12-2021

Snel geleverd maar echter een kapotte doos (waarschijnlijk door de bezorgdienst)

Jessy 02-12-2021

Snelle levering, goed product, de wieldoppen zijn precies zoals op de foto.

BV 02-12-2021

De online shop is makkelijk te vinden en het bestellen is prima. De bezorging is ook snel en goed verlopen.
Hoe de artikelen ingepakt worden voor verzenden is slecht. Had 2 set rubber matten besteld, deze waren opgerold en in plastic verpakt. Op zich nog niet zo slecht, echter staken de matten aan de uiteinden uit de verpakking.

Onno post 02-12-2021

Ik heb de ervaring dat de bestellingen vlot en snel afgehandeld worden , een zeer prettige website en perfecte zoek functie d.m.v kenteken invoer ik heb div. Onderdelen voor mijn auto gekocht bij winparts en alle onderdelen passen ook altijd ,nog nooit wat terug hoeven sturen , en meestal zeer snelle levering en goed verpakt gewoon top!!! M.v.g onno post

Geert 02-12-2021

Zoals eerder is de bestelling vlekkeloos verwerkt en afgeleverd. Precies zoals het hoort!

martin 02-12-2021

snelle handeling en goede spullen dus echt de moeite waard
en nu moet ik meer typen maar waarom ?

Joep 01-12-2021

Afspraken nagekomen,dit is al bijzonder,verder producten dik ok,prijzen prima,top.

JS 01-12-2021

Keurig op tijd, mooie wieldoppen en goede ruitenwissers en…..echt voordelig

ray 01-12-2021

Winparts is een fijne online shop waar je snel en de juiste auto materialen kan vinden die je nodig hebt.
Ook denken ze met je mee.
Bij retour kan je het ook brengen, vriendelijke mensen.

gerard 01-12-2021

grote keuze snelle levering en prijsbewust mooi en overzichtelijk makkelijk om je onderdelen te zoeken