Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1097 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Wendy 11-11-2021

heldere webshop, ook voor de leek, snelle levering, goede levering, goed product

Annelies65 11-11-2021

Het onderdeel wat wij bestelden was een stukje vanaf gebroken, aan de telefoon alle begrip, en er werd oplossingsgericht meegedacht en ook direct een nieuwe bestelling aangemaakt, het retour proces was makkelijk

Wouter 11-11-2021

Ik ben een beetje teleurgesteld in de snelheid van afhandelen. Omdat ik tijdsdruk had heb ik 's ochtends gebeld of een besteld product dezelfde dag nog zou worden verzonden. Dat werd bevestigd. Bestelling gedaan en het product kwam twee dagen later aan (een dag later dan gehoopt). Het bleek dat het niet dezelfde dag maar de dag erna was verzonden. Nu heb ik het product moeten retourneren omdat ik elders een vervangend product heb moeten kopen.

Mil 10-11-2021

Goed telefonische geholpen omdat ik niet wist welke ik precies moest hebben. Snel ontvangen en door de duidelijke instructievideo heb ik (vrouw) het zelf kunnen monteren.

Eef 09-11-2021

Altijd punctuele levering, eenmaal heeft een bezorger het adres niet kunnen vinden, hebben ze het via een andere vervoerder bezorgd, hartstikke goed.

SGF 08-11-2021

de shop is zeer gebruiksvriendelijke n alles is snel en zonder beschadigingen geleverd.
ik ben zeer tevreden.

Smit 07-11-2021

De website is duidelijk en geeft een goeie productomschrijving. De levering was keurig de volgende dag en wat niet onbelangrijk is ook binnen het vermelde tijdskader.

Thomas 07-11-2021

Fijne webshop, goede afhandeling van de bestelling en snelle levering.
Wanneer ik autospullen nodig heb is dit de eerste plek waar ik op zoek ga.

Rob 07-11-2021

shop heeft een eenvoudige en snelle bestel en betaal lijn, geen enkele rede om hier niet nog een keer te bestellen.

prijs en kwaliteitverhouding is prima.

Paul 05-11-2021

Ik vindt het een fijne site,overzichtelijk en leuke kortingen, de levering is goed en bij problemen wordt je gelijk geholpen via mail en telefonisch wordt de klacht gelijk behandeld.

ja 04-11-2021

de site is overzichtelijk en de levering snel en goed.en de berijkbaarheid per telefoon is ook goed

Peter 04-11-2021

bestelling was precies zoals omschreven en snel geleverd.
prijs is goed
verpakking prima

Timmer 04-11-2021

Goed overzichtelijk,plaats je een bestelling wat niet overeen komt met je auto krijg je een mail dat het niet een goede artikel is.
Vindt dat super top

Willem 03-11-2021

Nette prijs voor mijn auto onderdeel (radiateur slang) en nog snel geleverd ook. Het was wel even zoeken voordat ik zeker wist dat het onderdeel paste op mijn auto.
Overzichtelijke website, goede prijs/kwaliteit verhouding, vlotte levering. Wat mij betreft een voorbeeld webshop!

Richard 03-11-2021

Snelle levering en service. Ik had een onderdeel besteld waarvan werd gedacht dat het niet klopte bij mijn auto en dus werd ik verzocht om toch eerst even contact op te nemen alvorens het onderdeel te versturen.

Karel 03-11-2021

Al meerdere malen hier spullen besteld en altijd tevreden geweest.
Snel en netjes geleverd.

Chino 03-11-2021

Gewoon duidelijkheid, transparant, De beschrijving klopt van t product en inderdaad vandaag besteld morgen in huis, al in de middag, t moest snel vanwege de keurig van mijn auto, moest m afmelden die dag, Dus hartstikke blij dat t pakket in de middag er al was. Top.

Job Voorintholt 02-11-2021

Duidelijk en overzichtelijke website, ik kon makkelijk de benodigde onderdelen vinden en vervolgens bestellen. Vervolgens netjes verpakt thuis bezorgd.

Peter 01-11-2021

Zeer accuraat, uitgebreide collectie, vriendelijk en snel, super! Zeer aanbevelenswaardig

Miquel 01-11-2021

Goede prijzen en snelle levering. Het artikel paste precies. Echt een aanrader!

Hans-Willem 01-11-2021

Hele goede communicatie. Je wordt telkens van iedere stap op de hoogte gehouden. En keurige levering

Jdr 29-10-2021

Perfect en snel geleverd! Al vaker besteld en alleen maar goede ervaringen en zeer tevreden!

smurfgeit 29-10-2021

Makkelijke website om onderdelen te vinden volgens jezelf opgegeven kenteken

Corné_Skyline 28-10-2021

Ik bestel altijd bij Winparts als het om auto onderdelen gaat die voor mij in Nederland te bestellen zijn. Ik vind de prijzen gunstig voor merk/kwaliteit.

De service die ik heb ervaren bij al mijn bestellingen waren altijd snel, goed en klantvriendelijk. Je hoeft niet lang te wachten op een eerlijk antwoord en als er iets niet goed is gegaan met je levering lossen ze dat netjes op 👍🏻

Ik woon zelf in Breda ik kan ook hier om de hoek gaan bij een auto materialen zaak, maar toch koop bij Winparts en dat wil toch wel wat zeggen, bedankt Winparts!

sleddens 27-10-2021

De circulatie pomp voor een vw transporter had de goede pasvorm. De levering was zeer snel en de prijs was ook goed.