Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Kees willemen 11-10-2021

Na regelmatig bellen ,kleine reactie ,lakse service.2 jaar garantie betekent geen twee jaar ,ze trekken de maanden dat je artikel hebt eraf . Dit keer een fietsendrager ,3 x gebruikt vorige zomer ,en je moet meer bijbetalen dan hij gekost heeft
BAR En BOOS deze service

Ruitenwissers 11-10-2021

Overzichtelijk aan de hand van kenteken goed te beoordelen. Prijzen zijn concurrerend. vlotte afhandeling en bezorging.
Kortom allemaal prima verlopen

Gertt 10-10-2021

Goed geholpen netjes bericht gekregen omdat ze twijfelden of wat ik besteld had wel zou passen

Frank Wirth 10-10-2021

Duidelijke uitleg van product en keurig verpakt . Kom zeker terug voor andere
Onderdelen.

Marco 10-10-2021

Snel geleverd en extra check of ik voor mijn model auto het juiste onderdeel had besteld. Super fijn en alles zonder vertraging.

Eric 10-10-2021

Top online winkel ,met heel veel keus qua automaterialen.En ook voor een nette aantrekkelijke prijs

Henriette 10-10-2021

Nieuwe beugel voor de fietsen drager gekocht.
Top service. Alleen jammer dat ik geen slot er van kon kiezen. Nu heb ik 2 verschillende sleutels.

Michael 10-10-2021

Voor 21.00uur besteld, volgende dag geleverd is helaas niet waargemaakt. Duurde uiteindelijk 3 dagen (excl zondag).
Product verder zoals het moet zijn, goed functionerend.

Rinus 10-10-2021

Website gaf goede informatie over welk onderdeel voor mijn auto nodig was. Bestelling is volgens belofte snel geleverd. Onderdeel paste goed op de auto

Louis 10-10-2021

Van te voren al bepaald, dat ik deze wissers van Bosch het beste vind!!
Waarom moet ik dit veld nog vol zien te krijgen, zodat het 71 karakters bevat????
Ik ben tevreden met mijn antwoord van de eerste regel.

Wim Hoofs 08-10-2021

Snelle en korrekte levering. Tevens prima kwaliteit van het product. Betrouwbare leverancier.

Pi 08-10-2021

Vakkundige hulp en afhandeling, snelle verwerking van de bestelling en zeer zorgvuldige controle van de gedane order

Jacq 08-10-2021

Prima snelle levering,geleverde artikelen zijn ook altijd in orde .het bestellen is voor een leek nog gemakkelijk.

Juan 08-10-2021

Top service en goed contact ruilen was ook goed geregeld duidelijk een aanrader

bartstan 07-10-2021

Prima snelle . levering overzichtelijke site . voldoende keuze , vele diverse merken

Bert, Kerkrade 07-10-2021

Webshop is uitgebreid en duidelijk. Werkt snel. Levering is snel en accuraat. Winparts is een aanrader!

Matthijs 07-10-2021

Jullie als shop hebben het goed gedaan.
Het product zelf was verschrikkelijk, dit ging om een einddemper.
Hier zat geen pakking bij ingegrepen (ook al heb je die altijd nodig bij het plaatsen van het onderdeel) en er zaten stickers op die in duizend stukken scheurde en er niet af te halen was. Mijn auto stinkt nog steeds van het smeulen van die sticker met misschien zelfs brandgevaar.

Dominion 07-10-2021

Medewerker behulpzaam met advies van de bestelling. Op tijd verzending en ontvangen.

Wout 07-10-2021

Ik heb voor winparts gekozen voor de snelle en makkelijke manier van bestellen.Het grootste pluspunt voor mij is het invullen van je kenteken en winparts zorgt voor het juiste onderdeel.Klasse!!!Ik heb meerdere keren wat besteld en altijd prima verzorgd.
Dus van mij krijgt het team een 10!!!!!

Bimboboxman 07-10-2021

Top Shop ! Snelle levering en absoluut goede service, vriendelijke medewerkers, zeer aan te bevelen!!!

Paul 07-10-2021

Ik had laatst een auto onderdeel besteld bij Winparts.nl en alles van bestellen tot levering was alles perfect verlopen.
Ik raad Winparts.nl dan ook bij iedereen aan die een product zoekt voor de auto.

Dorien 07-10-2021

Hun beloofde Pasgarantie klopt niet.
Ondanks kenteken en model/bouwjaar check is de geleverde Oliepeilstok 17,5 cm te lang….. en is Winparts niet in staat n goede lengte toe te sturen.

V.menger 07-10-2021

prima service, snelle levering. goede voorlichting. artikelen makkelijk te vinden op kenteken.

Fred 07-10-2021

Ik bestel 8 artikelen.. 1 daarvan niet op voorraad en duurd een maand dus wil alleen die cancelen.
Cancelen me hele order waarop ik de volgende dag weer een nieuwe order met 7artikelen bestel. Krijg ik weer een mail dat ze iets niet op voorraad hebben... ?? Toen moest ik weer contact leggen ok te horen dat het snel binnen moest komen en dat duurde idd maar 2 dagen omdat het laatste artikel wat niet op voorraad was de volgorde dag bij hun zou binnen komen... raar verhaal!

Anthonie V… 06-10-2021

De foto’s van het product kwamen niet overeen met de werkelijkheid. Retourneren is onvriendelijk. Je betaald zelf de verzendkosten. Voortaan bestellen via bol.com