Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Ray 24-06-2021

Gewoon een shop die mee denkt. Ik krijg mijn onderdelen altijd op tijd, en altijd exact passend. Uitstekende service . Voor mij geen ander meer

AP 24-06-2021

Snelle service, goed verpakt, snel verzonden met track en trace. Geweldig, tot de volgende keer.

Chris 24-06-2021

Eerste ervaring met deze webshop en dat was een goede ervaring. Snel bezorgd en netjes verpakt.

Erwin Hellings 23-06-2021

Eerst gebeld voor info waarbij voor mij de duidelijke uitleg en telefonisch contact tot een bestelling kwam.
De bestelde ondedelen netjes ontvangen en in gebruik genomen.
Zeker wat vaker bestellen als ik iets nodig heb.

Erik 23-06-2021

Bestelde stekkers werden snel geleverd en pasten. Gemakkelijk te bestellen met behulp van de tools op de site. Prima dus!

Pieter 23-06-2021

Goede website/webshop , makkelijk zoeken, veel producten op voorraad. Snel verzonden, en hele goede klantenservice.

allema 23-06-2021

Al vaker wat besteld, kan altijd vinden wat ik nodig heb voor mijn auto.
Het wordt ook snel en netjes verpakt geleverd.

Nico 23-06-2021

Band 20 x 1.75 besteld.
Geleverd wordt 24 x 1,75. Past dus niet.
Retoursticker van DHL om het terug te sturen kwam ook niet.
20 x 1.75 Kan in het geheel niet geleverd worden. Staat wel op website.
Al met al een week bezig om weer aan een andere band te komen. Niet echt iets om blij van te worden!

J. Langius 23-06-2021

prima, makkelijke site en snelle service en precies was ik ervan verwachtte

Henriëtte Boelens 23-06-2021

Wij hebben voor winparts gekozen omdat deze winkel een prima website heeft. Wat wij ook fijn vinden is, dat ze direct met je bestelling aan de slag gaan. Bij afhalen kun je het dezelfde dag nog ophalen.
Wij zijn uitermate tevreden.

Daniël 23-06-2021

Was allang opzoek naar bepaalde gasveren en middels telefonisch contact kon Winparts ze wel leveren. Waren alleen aardig aan de prijs. Heb ze nu geïnstalleerd en ben er heel blij mee. Levering was vlot zoals afgesproken.

bob 23-06-2021

snel en het goede artikel geleverd voor een goede prijs. Nog nooit problemen gehad. Meerdere keren iets besteld

K.Schurgers 23-06-2021

Het opzoeken van het gewenste product was eenvoudig via kenteken.
Bestelling verliep vlekkeloos.
Als de levertijd korter was dan twee dagen had ik een tien als beoordeling gegeven.

Johan 22-06-2021

ruime keuze onderdelen op merk en type gericht. De bestelde onderdelen waren exact de bestelde en waren keurig verpakt.
Echt aan te bevelen internetshop.

jan 22-06-2021

Zeer gebruiksvriendelijke site, vlotte levering en goede kwaliteit van de geleverde spullen.

Arno 22-06-2021

goede service en goede prijs / kwaliteitverhouding. snelle reactie bij vragen of opmerkingen

Nicole 22-06-2021

De site/winkel is zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Bestelling gaat gemakkelijk en snel. Correcte en snelle levering. En natuurlijk super prijzen. Een echte aanrader

Marilu 22-06-2021

Duidelijke site, door middel van invullen kenteken weet je precies wat je nodig hebt. Enige min puntje vind ik de betaalde bezorging, ongeacht het bestel bedrag. Verder super en snel in huis

Jacco 22-06-2021

Wij hebben nog geen negatieve dingen meegemaakt dat is dus positief, over het algemeen is de levering snel, de laatste keer zelfs een dag eerder dan verwacht, het is niet moeilijk om de gewenste onderdelen te vinden ook is er keuze uit diverse merken.

Brunj 22-06-2021

Artikel snel te vinden en te bestellen, overzichtelijke site, alles goed verlopen.

G. De jong 22-06-2021

Zelf verkeerde bestelling geplaatst. Snel en netjes geholpen om te ruilen voor goede bestelling. Eenvoudig via de site op te lossen.
Goede en snelle service.

P valk 22-06-2021

Gewoon goed, goedkoop, no nonsens, snel verstuurd, goed verpakt en snel geleverd.

De Graaf 22-06-2021

Duidelijke en overzichtelijke site. Makkelijk doorzoekbaar door kenteken in te voeren en handig filter. Concurrerende prijzen. Fijn dat ze het snel verzenden.

Frans 20-06-2021

Ik had bij bij hun een Turtle Wax Color Magic Jet Zwart besteld , heb het nog niet geprobeerd, maar de bestelling was snel geleverd

Minime 19-06-2021

Goed assortiment en dito prijzen, op kenteken bestellen gaat niet altijd goed dus zelf checken bij de toepasbaarheid van het artikel.
Verzending duurt mij te lang eerlijk gezegd, duurt dagen en als het dan weekend wordt dan bezorgt DHL niet en duurt het nog langer. Dus als er iets defect is aan je auto en je hebt het snel nodig....kijk ik zelf even verder.