Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Martin 04-06-2021

Bestelling en verzending vlot en naar wens afgehandeld. Niet super tevreden over de koerier: DHL. Deze gaf eerst foutieve afleveringsinformatie (uiteindelijk 3 dagen gewacht) en vervolgens kon de chauffeur het pakket niet vinden in zijn bestelbus.
Voorheen ‘vandaag besteld, morgen in huis’ met Post.nl en dat beviel beter

A koster 03-06-2021

Ik vindt winparts een geweldige zaak . Ook het op zoeken van onder delen is geweldig en heb zelde zo'n goede saait gezien echt goed en de levering ook goed kort om ga zo door . Geweldig

Djura 03-06-2021

Duidelijke site, makkelijk zoeken, snelle levering met een woord uitstekend.

Thart 03-06-2021

Super snel geleverd, maar de verpakking,wasbelachelijk te groot voor een ruitewissertje

Lood 03-06-2021

Artikel makkelijk te vinden, besteld en heel snel binnen. Klus inmiddels geklaard

Sjoerd 03-06-2021

De shop zelf, het bestellen, de pasgarantie en de klantenservice zijn prima verzocht. Normaliter zou ik een 8 of misschien wel een 9 hebben gegeven.

Helaas verpest de koerier het cijfer: slechte communicatie met Winparts.nl en mij als klant, waardeloze track & trace, geen oplossend vermogen, etc. Kost me meer dan een week extra wachten en daarna legt hij vlak voor noodweer het pakketje in de bosjes bij de voordeur. We hadden afgesproken dat hij zou bellen. Zucht...

Tip: tijd om te wisselen voor een betrouwbare bezorger.

Ron 03-06-2021

Netjes op tijd mijn bestelling ontvangen, daarnaast heb ik alles kunnen volgen via de mail die ik kreeg. Dat ik zelf zo stom was om een fout product te bestellen, maar kon fout product retourneren en kreeg mijn geld terug. Daarnaast hebben ze met voorbeeld erbij mij laten zien welk juiste product ik moest bestellen, ook deze was weer snel en naar tevredenheid binnengekomen.

Inge 03-06-2021

Al eerder zij windschermen gekocht voor een auto maar die werd veel.later bezorgd.
Via Winparts kon je het eenvoudig bestellen en had het binnen de afgesproken dag binnen. Goed en netjes verpakt. Een goede aanrader!

Chris 02-06-2021

Had even mijn bedenkingen of het originele kagers waren. Stond namelijk made in Korea op. De SFK lagers zouden uit Zweden moeten komen. Na wat controle te hebben gedaan op produktcode en andere sites lijken ze origineel te blijken. Tenzij de andere aanbieders ook namaak verkopen. Ga daar niet van uit. Verder nette afhandeling en levering.

Hendrik 02-06-2021

Alles goed geregeld maar verzending (3dagen) zou wel sneller mogen, want vaak ligt de boel al los.

Martin 02-06-2021

99 vd 100 x is het helemaal prima bij Winparts. Een enkel keertje wat minder. De kwaliteit vd goederen is goed, de prijzen concurrerend en de verzending is meestal vlot.

T. Verheij 02-06-2021

Alles gewoon perfect in orde. Moest ff ergens over bellen, super te woord gestaan. Website is ook zeer overzichtelijk en duidelijk. Producten snel en compleet geleverd.

Kooscrafter 01-06-2021

Duidelijke website en de bestelde onderdelen komen netjes en op tijd binnen.( in tegenstelling tot bv. Autodoc.......) Prima!

Ad 01-06-2021

Winparts is een betrouwbare en eerlijke website. De producten zijn er divers je kan zelf bepalen hoe veel je uitgeeft. De prijs/kwaliteit is goed. En er is maar weinig wat ze niet hebben.

Grumpy 01-06-2021

Voor de zoveelste keer bij Winparts besteld en gewoon weer top. Goed verpakt, goed omschreven en snel verstuurd en prima communicatie. Goede webshop kom zeker weer terug.

Marc Topfer 01-06-2021

Ik bestel al geruime tijd bij winparts. Betsellingen zijn altijd snel binnen en eigenlijk nooit geen problemen. Prijzen zijn netjes en er is een ruime keus waardoor je het net zo duur kan maken als jezelf wil. Soms als leek wel lastig zoeken als je de juiste benaming niet weet maar het is mij altijd gelukt. Net als eergisteren. Kachelslang was gebroken en de ontluchtingsslang van de cilinderkop, monteur van de anwb mij de juiste benamingen gegeven. Waren volgens hem wel dure onderdelen. Na even zoeken en betsellen A: snel gevonden en B: zeer schappelijke prijzen. En het grootste pluspunt: bij zoeken op kenteken vind je altijd de juiste onderdelen voor de juiste auto. Zelfs wat er eventueel anders op past. Maar controleren moet je toch altijd. Nogmaals een hele fijne zaak met goede en snelle service

Anoniem 01-06-2021

Altijd top spul van een goeie prijs kwaliets verhouding en een top service via app

Paula 01-06-2021

Super tevreden, ontzettend fijn de snelle levering. Keurige verpakking en de mail correspondentie voor de track en trace was top.

dak drager voor de auto 01-06-2021

Bestel, ander dag binnen en gemakkelijk nadien betaald, zal nog wel weer een bestelling doen bij Winparts.

Chris 01-06-2021

Een goed bedrijf met snelle levering. De website werkt ook perfect. Als je, je kenteken invult voordat je onderdelen zoekt kom je bij het juiste product dat ook past en werkt

Leo Erberveld 31-05-2021

Gekozen voor de snelle afhandeling. Ook de prijs van het aangeschafte is super te noemen. Daardoor een vette 10 verdiend.

Paul 31-05-2021

Goedkoopste spullen, en ook nog een merk. Dus geen kippemerk.
Snelle levering, zoals belooft.

Johan 31-05-2021

Ik vind het een zeer professioneel en behulpzaam bedrijf, die zelfs met je meedenken.

Richard 31-05-2021

Snel geleverd en goede informatie zodat je het onderdeel snel en makkelijk kunt. bestellen

ingrid 31-05-2021

Ik was al bekend met winparts, fijne site , snel geleverd, en zeer goedkoop en hele goede kwaliteit ten opzichte van andere onderdelen sites voor auto's.