Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

r ten haaf 10-05-2021

alles wat ik bestel word netjes afgeleverd. een keer was iets niet op voorraad . maar na 2 telefoontjes werd het netjes opgelost .

Jisdis 10-05-2021

Foutje tijdens de bezorging door DHL keurig rechtgetrokken, perfecte service, complimenten

Erik-Jan 09-05-2021

Goed duidelijk omschreven, je kan je kenteken invoeren dan krijg je de onderdelen te zien voor je auto maar wel even zelf opletten niet alle onderdelen past op je auto gelukkig staan orginele nummers erbij en type auto waar het op past.
Levering is snel en goed.

Gerard 07-05-2021

De bestelling was mooi op tijd en mijn vragen zijn naar tevredenheid beantwoord.

DanLo 07-05-2021

De bestellingen die ik bij Winparts plaats worden snel in behandeling genomen, een bijkomend voordeel is dat wanneer je het kenteken van je auto gebruikt de onderdelen die voor jou auto beschikbaar zijn worden weergegeven. Mocht Winparts van mening zijn dat je iets besteld dat mogelijk niet voor jou auto bedoeld is dan nemen zij hierover contact met je op, een geweldige service natuurlijk. Voor het onderhoud van mijn auto bestel ik dan ook jaarlijks bij Winparts.

Simon Eiloz 06-05-2021

Goed onderbouwd en makkelijk site en diskundig medewerker van de help desk.

Henk 06-05-2021

Duidelijke website, je weet wat je koopt. Snelle levering, produkt voldoet aan de verwachtingen.

Richard 06-05-2021

Ik heb voorafgaand aan de aankoop goed advies gehad.
De trekhaak met kabelset blijkt goed te passen.
De prijs/kwaliteitverhouding is prima.

Guus 06-05-2021

Goede en overzichtelijke shop. Aan te bevelen óók qua prijs/kwaliteits verhouding. Levering zoals afgesproken TOP!

Collie 06-05-2021

Duidelijke website om te bestellen, makkelijk proces en op tijd afgeleverd.

Heine 06-05-2021

Overzichtelijke duidelijke site met zeer scherpe prijzen.
Goede service en snelle verzending.

Henk 05-05-2021

Prima webshop, zeer ruim assortiment en goede prijzen. Snelle en correcte levering.

Frank 05-05-2021

Keurig netjes en volgen afspraak geleverd Zeer nette prijs voor de koplampen voor mijn Fiat Ducato uit 1992

max 05-05-2021

Ruime keus en een vlotte bezorging. Ik had al eerder wat gekocht en dat verliep ook vlot.

Bram 03-05-2021

Deze webwinkel is de beste ooit
Deze webwinkel is de beste ooit, omdat nog nooit iets zo soepel is gelopen als deze aankoop. ik heb een heel lang verhaal maar zal het zo kort mogelijk houden.
1 Heel groot assortiment/overzichtelijk/goede prijs kwaliteit verhouding
2 de aankoop spullen werden binnen 3 dagen geleverd met Track&Trace.
3 Top kwaliteit van het gehele remsysteem wat besteld is voor achter. remschijven /klauwen /remblokken .en achter remschoenen. alles is geleverd wat besteld is.
4 De Klanten Service. Ik heb zeker in totaal hun 6X gesproken voor tijdens en met afhandeling. Dit heb ik ook nog nooit meegemaakt. Super vriendelijk en beleefd en vakkundig allemaal super niks op aan te merken. en wat ze beloven doen ze ook echt.
Dus geen vaag Internet bedrijf ergens op een zolderkamer. Maar een Fysiek bedrijf. Met een echt adres en een echte Klanten Service die 12 uur per dag bereikbaar zijn .
Per Telefoon/E-Mail /Live chat.
5 Mijn monteur had mijn iets te veel spullen laten bestellen. Dat is ook geen probleem bij hun, gewoon retour gestuurd ook met behulp van de klanten service .En ja dit is ook super soepel verlopen. Binnen een paar dagen kreeg ik het geld netjes terug gestort op mijn rekening.. Ja dit is een zeer eerlijk transparant bedrijf tussen de bomen in het bos.
Ik ga noot meer ergens anders bestellen dan bij Winpart.nl Nogmaals alle medewerkers van de klanten service bedankt want jullie hebben het eerlijke en goede gezicht laten zien van dit bedrijf. ik geef het liefst 10 sterren.
En ik raad echt ieder een dit bedrijf aan. je zal geen spijt krijgen.

De bakker aan huis Dordrecht 03-05-2021

Prettige site en korte en snelle communicatie.
Snelle levering en eerlijke prijzen.

Erik Toonen 02-05-2021

Groot assortiment, goede kwaliteit en passende onderdelen en snelle verzending in stevige verpakking. Ook goede omruilservice. Perfect!

Martin 02-05-2021

Winparts heeft ruim assortiment, bestelling was snel binnen en alle producten waren geschikt voor mijn auto. Geen problemen en prima prijs met verzending.

Oktay 02-05-2021

Goede kwaliteit onderdelen,voor een goede algemeen lage prijs.En verzending is ook snel.

Erik 01-05-2021

Verkeerd onderdeel geleverd maar op een zeer aangename manier opgelost en het juiste onderdeel is snel nageleverd.
Zonder gezeur en goed meegedacht om het juiste onderdeel te vinden.

Ingridm 30-04-2021

prima geregeld nu het achterlicht niet goed paste. Klantvriendelijk! Bedankt

Gerald 30-04-2021

Prijs was goed en de pasvorm ook en was zeer blij dat het bestelde voorscherm zonder deuken werd geleverd! 👍

Seakoala 30-04-2021

Super ruime keuze. Alles wordt in het werk gesteld om het juiste product te leveren. Scherpe prijzen en top service

Ger Elders Eindhoven 29-04-2021

De levering was heel snel en het product is precies wat ik nodig heb toppie netjes en goed geleverd mvrgr Ger

Patrick Rellum 29-04-2021

Hele mooie en overzichtelijke site. Vooral heel handig: het zoeken op kenteken. Zeer snelle bezorging! TOP!! Tot de volgende keer.