Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1097 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Jacqueline Lubben 15-04-2021

Winparts.nl geef ik een 9, omdat de website goed uit legt over de spullen die ze hebben. Ze hebben veel en de levering is top. Ze laten je weten wanneer het pakket aan komt en ben je niet thuis dan wordt het gebracht naar een DHL punt. Erg goede service 👍🏻

A. Zomer 14-04-2021

Gekocht Osram Original 12V W2.3W doosje 10 stuks mooie prijs en zeer snelle levering.

Vogelezang 14-04-2021

Prima en betrouwbare webwinkel. Niet alles is direct leverbaar, ze geven wel aan wanneer. Levering is geheel volgens afspraak

Jan Brandsma 14-04-2021

Goede prijs kwaliteit. Snelle levering. En dat zeg ik op basis van inmiddels jarenlange ervaring die ik heb met Winparts.

Flo 14-04-2021

Fijne website, goede klantenservice.
Kostenloos vervangend product ontvangen.

Sjierk 13-04-2021

Al meerdere keren besteld bij Winparts. Iedere keer zijn de artikelen naar volle tevredenheid geleverd. Ook deze keer was het snel in huis en van goede kwaliteit.
Dank, groet en tot de volgende keer, Sjierk.

Arthur 13-04-2021

Ondanks een foutieve order vanuit mijn kant, is dit netjes opgelost door winparts.nl. Zeer tevreden over de service en de snelheid van het leveren, top!

Geertsema 11-04-2021

Vlotte levering, track and trace zodat ik het pakket kon volgen. Verpakking oke, en bestelde voldeed aan verwachting

Lar 10-04-2021

Sommige onderdelen pasten niet en dat is jammer. Maar er zijn erg veel modellen, jaargangen modificaties etc. Wat ik belangrijk vind is dat je zonder gezeur de onderdelen kunt retourneren en je geld snel terugkrijgt. Zo herken je een goed bedrijf. Daarnaast snelle levering en goede prijzen.

Rene 10-04-2021

Top ken niet anders zeggen, van bestellen tot levering. Zeker de volgende keer weer bij winparts.

Kees 10-04-2021

Makkelijk, duidelijk te zoeken en bestellen, prima prijzen en snelle levering.

robert 10-04-2021

Alles keurig geregeld en tegen een goede prijs .Ook het begeleiden van de zending was prima geregeld !!

Good oil store 09-04-2021

Ruime keuze, snelle levering, goede prijsverhouding. Kortom erg tevreden met de geboden mogelijkheden en service.

Ter Mar 09-04-2021

Ik had een niet passend onderdeel besteld en na retouraanvraag kreeg ik snel antwoord.En kreeg het juiste onderdeel binnen een paar dagen toegestuurd.(Pasen zat ertussen) Heel netjes en duidelijk gecommuniceerd door Winparts. Ben er dik tevreden over !

Rein 09-04-2021

Goede shop en goede service, snelle levering.
Goederen waren beschadigd tijdens transport
Na foto’s en mailtje naar Winparts binnen een week
alles opgelost.

Martijn 08-04-2021

Makkelijk bestellen, goede prijs en pro actief toen ik iets bestelde dat niet op de auto zou gaan passen.

Leliveld 08-04-2021

Gebeld welke autowissers ik moest hebben, goed geholpen en de volgende dag bezorgd. Laat de regen maar komen.

Turken 08-04-2021

Geweldige service de volgende dag al bezorgd. Voor 16.00 uur besteld volgende dag in huis. En heerlijk goedkoop

Kees van der Welle 07-04-2021

Overzichtelijke site, nette prijzen en een vrij snelle levering.
Toch wel verwarrend dat de prijzen ex btw zijn, andere sites hebben dat niet dus vergelijken is wel wat lastig.

Ralph 07-04-2021

Prima bedrijf. Via kenteken snel gevonden wat ik zzocht. Volgende dag in huis.

Eddie 07-04-2021

Alles op de site was overzichtelijk. Meerdere betaalopties supersnelle levering.
Ga zeker nog meer spullen aanschaffen op de site.

Mvb 07-04-2021

Onderdelen zijn vaak niet in stock ook al staat er op hun website “ in voorraad “

m.loohuis 07-04-2021

goede en snelle service , en ze denken nog mee ook, kreeg nl een mailtje of ik wel de goede had besteld i.v.m. meerdere mogelijkheden. top dus

Peter 07-04-2021

Prima service,foute bestelling snel aangepast.zonder problemen retourneren.

M.lokhorst 07-04-2021

Netjes en keurig te woord.gestaan en verstand van zaken goed geïnformeerd vlotte levering en aan te bevelen .