Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Bob 29-03-2021

Uitstekende service! Bestellingen worden beoordeeld op juistheid waardoor het terugzenden van verkeerde onderdelen tot een minimum wordt beperkt. Zeer Goed !

Matt 29-03-2021

Snelle levering, duidelijke website, geruststellend gevoel dat als het toch niet “past” je het product kan terugsturen. Kortom👍

Len 28-03-2021

Het ging om ruitenwissers makkelijk te bestellen. Alles erg duidelijk daardoor paste ze natuurlijk prima en rijden wij veilig.

frits alie 28-03-2021

product zeer snel geleverd, bezorging de bezorgen was zeer correct,de kleur is en was zoals de belooft was

Cees 27-03-2021

Perfecte site makkelijk zoeken naar onderdelen en een snelle levering, dus als ik wat nodig heb bestel ik het zeker weer bij Winparts.

Frans Hendriks 26-03-2021

Vlotte levering. Goede kwaliteit
Jammer. Van de verzendkosten

Had beter kunnen zijn. Gratis verzendkosten boven de €50.00 Gratis

Frans 26-03-2021

De medewerkers van de klantenservice zijn zeer behulpzaam en nemen de tijd om je goed voor te lichten.

Paul uit Ede 26-03-2021

Product is prima. Bedankt. Wachttijd was wel lang ongeveer 2 weken, ik had het product ook niet meteen nodig dus geen probleem.

Carlo Heuveling 26-03-2021

Al verachillende keren heb ik gebruik mogen maken van winparts.nl en de service is telkens top. Vooral zo doorgaan.

h.prime 26-03-2021

Goede site van wat je nodig wenst en goede reminder vanproduct goede kwaliteit vanwat je nodig is voor jouw type auto

Leo 26-03-2021

Goede duidelijke omschrijving en degelijk product geleverd. Levering was ook in corona heel snel kortom helemaal tevreden!!!

Hans 26-03-2021

Door je kenteken in te vullen kom je heel snel bij het juiste onderdeel voor je auto.
Zeer overzichtelijke webside. En snelle levering.

Arjan 25-03-2021

Via Google gezocht naar de juiste wiellagers, en uitgekomen op de site van Winparts. Duidelijk, overzichtelijk en zeer nette prijzen. De onderdelen worden zeer snel verzonden en dus ook snel geleverd waardoor de auto snel kon worden goedgekeurd. Ten opzichte van andere websites worden de bestellingen bij Winparts snel geleverd en tegen zeer concurrerende prijzen.

Willem Haas 25-03-2021

Goede producten alles op voorraad snelle levering kon alles snel vinden wat ik nodig had.
Ga zo door

Cornelis Rademaker 25-03-2021

De gevraagde materialen die ik besteld heb zijn correct uitgevoerd en ook met de help tool van welk merk auto en bouwjaar enzovoort is het makkelijk zoeken en bestellen dank daarvoor.

Joey s 25-03-2021

De bestelling kwam te laat en wat ze op op de site als pas garantie omschreven (op kenteken besteld) bleek niet waar te zijn.
Tevens stond er bij dat al mijn geselecteerde onderdelen dat ze op voorraad waren, en zelfs dat bleek niet zo te zijn.
Plus schandalig als je een bestelling van 170 euro plaats je nog verzendkosten moet betalen ook!
En ondertussen je pakket vast houden met je andere onderdelen zodat ze alles later in 1 keer kunnen versturen.
In hun ogen zal het als milieuvriendelijk worden ervaren, maar in mijn ogen extra geld klopperij.

Kortom ik bestel er niet meer...

Nico wsp 25-03-2021

Al voor meerdere auto's onderdelen besteld het is super makkelijk, vul je kenteken in en de juiste onderdelen op merk en type voertuig staan voor je echt een topshop.

Ron Smits 25-03-2021

Goede beschrijving van de diverse onderdelen. Levering is goed verlopen. Alles goed aangekomen en achteraf betalen is mogelijk.

Jan 25-03-2021

Goed mee denken met bestelling en afwikkeling daar van.
Goed adres voor vervolg bestellingen.

Ingmar 25-03-2021

Bij aankomst bleek het bestelde item beschadigd/ incompleet te zijn. Na een mailwisseling is het item nogmaals gratis toegestuurd.

Zeer tevreden met klantvriendelijkheid en snelheid van reageren. TOP!

Irene 25-03-2021

Binnen 2 dagen in huis! Ik had Bosch ruitenwissers besteld. Makkelijk zelf te monteren. Door middel van kliksysteem. Scheelt een hoop geld met de autodealer. Beveel dit bedrijf aan.

Marco 25-03-2021

Doet wat een webwinkel hoort te doen.
Duidelijke communicatie en snel leveren.
Kunnen andere webwinkels een voorbeeld aan nemen.

Stef 25-03-2021

Goede prijs/kwaliteits verhouding. Snelle verzending. Altijd duidelijke communicatie via de mail. Ik ben er zeer tevreden over.

YPENBURG 24-03-2021

Duidelijke website, ruim aanbod, zoeken op kenteken, snel geleverd.
Zoals het hoort, TOP!

Tjeerd1962 24-03-2021

Duidelijke webside. Eerlijke leveringsinformatie. Perfecte leveringsafspraak.