Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Marcel 11-03-2021

De webshop is duidelijk en overzichtelijk.
Zodra je op kenteken onderdelen zoekt worden deze netjes weergegeven.
Er wordt duidelijk vermeld wat de levertje is per product en op de verwachte datum stond de bezorger voor de deur.
De producten zijn netjes verpakt in het pakket.
Ik zou deze webshop zeker aanbevelen.

Pascal 11-03-2021

Zeer netjes geholpen doormiddel van de chat functie van Winparts. Verkeerde olie filters voor mijn auto besteld, en er werden kostenloos de juiste filters naar mij toegezonden. Klasse!

Aart 11-03-2021

Deze keer was kwam mijn bestelling zeer snel en dat is meestal het geval bij winparts.
Maar er zijn ook uitzonderingen en dat was bij mijn vorige bestelling het geval, ik had toen meerdere artikelen besteld, waarvan er 1 niet leverbaar was.
i.p.v. mij hierover in te lichten werd mij gemaild, dat vanwege de drukte de levertijd vertraagt was.
totdat ik zelf na 10 dagen maar ging bellen, pas toen werd alles helder. dit kan dus beter vind ik, verder prima shop! groet. Aart

Paolo Mascia 11-03-2021

Top Service en snel aangekomen... Ik verheug mij om vaker bij Winparts te bestellen.

Van den Eijs 10-03-2021

Duidelijke communicatie en snelle levering. De geleverde automaten passen perfect!

Elise 10-03-2021

Snel en goed geleverd. Daarbij een juiste prijs-kwaliteit verhouding. Zeer tevreden.

Hans Brandsma 10-03-2021

Ik heb al vaker wat gekocht bij Winparts en nooit problemen gehad, de laatste keer duurde het wat langer en heb contact gezocht met Winparts en zij kwamen er achter dat het probleem lag bij DHL en dat zij het pakket weer retour zouden zenden naar de afzender. Dit zou dus nog langer gaan duren voor mij, maar zonder problemen en kosten stuurde zij toch een nieuwe bestelling zonder te wachten op de retourzending naar mij op.
En dat noem ik nu service ...

Epirote 10-03-2021

Winparts heeft een goed assortiment voor de auto en bijbehorende zaken. Tot voor kort kon je de bestelling nog bij de vestiging ophalen maar dat is nu even niet mogelijk.

Bremmie 10-03-2021

Door middel van het kenteken kon ik snel zoeken welk onderdeel het beste voor mijn voertuig was.
Breed assortiment en een snelle levering.

Henk 10-03-2021

Goed assortiment, veel keuze, scherpe prijzen.
Zeker de moeite waard om hier online te kopen.
Snelle levering.

Ginsan 10-03-2021

Alles prima inorde en op een behoorlijk snelle tijd geleverd . De bestelde producten zijn dan ook ok aande hand vande prijs .

Paul 09-03-2021

Duidelijke site. Vlotte afhandeling. Goede verpakking.Kortom, weer een reden om bij Winparts onderdelen te bestellen

Michel 09-03-2021

Prima kunnen vinden wat past op je auto. Aanbod in diverse prijsklassen. Dus keuze te over voor het in goede conditie houden van je stalen ros.

Nooit Winparts meer 08-03-2021

Ondanks. Pasgarantie op kenteken controle draai je zelf voor de Retour kosten op, terwijl Winparts een niet passend onderdeel opstuurt. Kan je ze elf voor hun fouten betalen. Slechte service hoor. Nooit meer Winparts.
Officiele reactie van Winparts.nl 16-03-2021

Goedemorgen,

Dank voor uw beoordeling. De kentekencheck is een handige tool om te kijken of een product op een auto past. Helaas zijn er van sommige auto's in hetzelfde jaartal verschillende types uitgebracht. Hierdoor komt het af en toe voor dat een product toch niet past. Ons advies is dus om voor het bestellen even naar het onderdeel te kijken.

Als er toch een product is besteld dat niet past, dan mag deze natuurlijk kosteloos omgeruild worden! Heeft u hierover contact gezocht met onze klantenservice? U kunt ons altijd bereiken via support@winparts.nl. Mijn collega's kijken graag mee welk product wel passend zou moeten zijn op uw voertuig!

Bianca

AnonyMous 08-03-2021

Webshop is duidelijk en overzichtelijk, ik heb juist gekozen voor Winparts , omdat ik met spoed een onderdeel nodig had. Op de site stond dat ik de volgende dag het onderdeel zou krijgen. HELAAS kreeg ik het pas na 2 dagen.
Officiele reactie van Winparts.nl 16-03-2021

Goedemorgen,

Dank voor uw beoordeling. Onze excuses voor het afgeven voor de verkeerde tijdsindicatie! Dat is altijd vervelend wanneer u op een pakketje zit te wachten.

Wij adviseren u ook met spoed een ruimere tijdsplanning aan te houden. Het kan helaas voorkomen dat ondanks dat wij het product op tijd aan de transporteur meegeven, dat het niet op tijd afgeleverd wordt. Zo kan een pakket net aansluiting missen bij de transporteur en dan vertraagt een pakket zo een dag. Dit proberen we natuurlijk te voorkomen door een zorgvuldige selectie van onze transporteurs en leveranciers, maar is nooit helemaal te voorkomen.

Dit is ook voor ons overmacht en wanneer er ruim gepland wordt, stelt ons dit in staat om tijdig te servicen. Zo kunnen we zorgen dat we bij problemen op tijd nieuwe of vervangende producten bij je kunnen afleveren!

Hopelijk zijn alle producten naar wens en kunnen we u de volgende keer van snellere levering voorzien!

Bianca

H.M.Roozemond 08-03-2021

Ruime keus aan onderdelen en accessoires. Snelle toezending. Vriendelijk te woord gestaan via de telefoon.

Hoek 08-03-2021

Ik ben erg tevreden met mijn bestelling. Snelle levering en een duidelijke webshop! Enig verbeterpuntje is dat ik op mijn kenteken geen juiste of onvolledig advies kreeg voor mogelijke accu's.

Roy 08-03-2021

Duidelijke omschrijving en onderdelen in normaal nederlands en niet in slecht vertaald Nederlands zoals bij sommige concurrenten

Dick.Folkers 07-03-2021

Artikel zoals omschreven snelle levering en een mooie prijs kwaliteit verhouding

C. Pouwels 07-03-2021

Bestelling werd niet compleet bezorgd. Na één telefoontje werd het ontbrekende artikel alsnog de volgende dag geleverd.
Vandaar mijn review.

Frank weel 07-03-2021

Snelle levering
Nog nooit een verkeerd onderdeel gehad
Ruime keuze
Voor mij de nr.1 voor het bestellen van spullen voor het onderhouden van mijn vervoer

Wim 07-03-2021

Accu besteld voor mijn Mazda MX5. Het is handig dat je na het invullen van het kenteken direct een overzicht krijgt van passende accu’s. De accu werd vlot geleverd. Geen tien maar een negen omdat bij de beschrijving stond dat de accu direct gebruiksklaar zou zijn. Hij deed het inderdaad direct, maar was niet volgeladen. De acculader gaf aan dat hij halfvol was.

Van der Mark 07-03-2021

Product voldoet aan de omschrijving , en werkt zoals omschreven .
Werd snel en correct afgeleverd .

gerard 07-03-2021

Duidelijke en goed overzichtelijke website waardoor de te bestellen delen makkelijk zijn te vinden.
Correcte en snelle levering !!!

jan van der velden 06-03-2021

makkelijk bestellen met kenteken goed verpakt en snel in huis goede spullen als je belt word je netjes te word gestaan.