Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1097 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Wim 08-02-2021

Voldeed volledig aan de verwachting. Ondanks de coronatoestanden netjes op tijd geleverd.

Thomas 08-02-2021

Snelle en goeie levering van kwaliteit spullen. aanrader als je spullen nodig bent voor de auto. ook erg makkelijke zoekfunctie op de site.

Jh 08-02-2021

Accu besteld en 5 litr olie. Verpakt in een dunne doos. Nog geluk dat het aangekomen is. Bezorgen stond met kapotte doos e n accu in de hand voor de deur

Sjonnie vb 07-02-2021

Het pakket is de volgende dag al thuisbezorgd en was netjes verpakt ook zag het eruit als op de foto

j.d.mulder 07-02-2021

Levering zoals vorige keer volgens afspraak, product werkte volgens opgave ben zeer tevreden zal de volgende keer zeker voor WINPART kiezen.
07-01-2021

Reinder 07-02-2021

Altijd goed en snel geleverd.
Ook wanneer ikzelf iets verkeerds besteld heb, is retourneren geen probleem.

Theo V. 07-02-2021

De service medewerker was bezorgd of the door mij geselecteerde ruitenwissers wel zouden passen op mijn auto. Na mijn verificatie op de door de fabrikant gegeven specificaties bleek dat de geselecteerde ruiterwissers goed waren. Na ontvangst de dag na de bestelling bleken de ruitenwissers direct te passen.

Eric 06-02-2021

Gevonden wat ik zocht en telefonisch navraag gedaan of het zou kunnen passen in combinatie met kap van originele zijspiegel. Men was niet helemaal zeker omdat het geen origineel artikel was, maar ik kon het altijd retourneren. Zo gezegd zo gedaan, besteld en helaas paste het toch niet. Retour sturen geen probleem, goed en snel afgewikkeld en Paypal heeft me de retour kosten vergoed.

Rob 05-02-2021

Ik vond jullie bedrijf op internet. De website was uitermate eenvoudig te raadplegen, het gegeven advies klopte prima en de bezorging was werkelijk perfect. Alles precies zoals aangegeven. Daarom een 10.

JPOuwehand 05-02-2021

Alles volgens afspraak en op tijd afgeleverd! Prijs ook prima. Aan te bevelen.

Luc Kneepkens 04-02-2021

Mooie overzichtelijke site, groot aanbod, goede prijzen, zoeken naar juiste onderdelen op kenteken mogenlijk.
Helaas ging het laatst mis, de achterruitenwisser van mijn Toyota past niet.
Ben benieuwd hoe dit gaat worden opgelost.

KOPLAMP 04-02-2021

SNEL GELEVERD, HELAAS PAST HET ONDERDEEL NIET IN DE AUTO WAAR IK HET VOOR BESTELD HEEFT, OMDAT VOOR DIT TYPE AUTO DE KOPLAMPSTELMOTOR NIET TE VERVANGEN IS, OMDAT DE STELMOTOR IN DE KOPLAMP ZIT!
MAAR TOCH WORDEN ER WEL STELMOTOREN AANGEBODEN OP DE SITE, WAT DUS WAARSCHIJNLIJK ALLEEN OP HET OUDERE MODEL PAST.
Officiele reactie van Winparts.nl 05-02-2021

Goedemorgen,

De kentekencheck is een handige tool om te kijken of een product op een auto past. Helaas zijn er van sommige auto's in hetzelfde jaartal verschillende types uitgebracht. Hierdoor komt het af en toe voor dat een product toch niet past. Ons advies is dus om voor het bestellen even naar het onderdeel te kijken.

Als er toch een product is besteld dat niet past, dan mag deze natuurlijk kosteloos omgeruild worden! Heeft u hierover al contact gehad met onze klantenservice? U kunt ons bereiken op support@winparts.nl

Bianca

Ton 04-02-2021

Goede en duidelijke site , redelijke prijzen en goede producten en super snelle levering, voor herhaling vatbaar !!

Henk 04-02-2021

Gebruikersvriendelijke website. Snelle levering. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

annette 04-02-2021

ik kwam er zelf bij een onderdeel niet helemaal uit . de klantenservice hiervoor benaderd en prima advies gekregen. Top!

Cindy 04-02-2021

Snelle en goede service, goede producten en ook nog eens goedkoop! Makkelijk zoeken op kenteken, zo weet je altijd of het product geschikt is voor jouw auto.
Heb al regelmatig auto onderdelen hier besteld en altijd naar grote tevredenheid alles ontvangen. Ook al eens producten afgehaald, dat kan ook gewoon 👍
Winparts is wat mij betreft nr 1. om te bestellen als het om auto onderdelen gaat!

Jsn 03-02-2021

Ik bestel regel matig gelukkig kan ik op de service van wimparts rekenen ook als er eens een verkeerd onderdeel geleverd wordt .
Lost wimparts dit op hun fout kosteloos retour en snel geld terug .
Ga zo door

RF 03-02-2021

Goede winkel, correct en netjes als er problemen zijn wordt het na contact altijd opgelost of de fout nou bij jezelf ligt of bij hun.

dennis fook 03-02-2021

100 percent deal, with winparts winkel, good service and good offer with good products

Peter 02-02-2021

Uitstekende website, informatie is duidelijk en begrijpelijk, krijg feedback of alles correct is besteld.

Gerard 02-02-2021

Winparts was de meest voordelige plek waar ik mijn product (ruitenwissers) kon kopen. De site is best ok en ik zag geen rare reviews. Qua bezorgtijden zijn we gemiddeld verwend tegenwoordig. Winparts is zeker niet de snelste maar de bezorgtijd klopte wel. Dinsdag besteld, donderdag in huis.
Ik kreeg nog een mail dat er meerdere maten waren en ik nog even moest controleren of ik de juiste had. Beetje vreemd omdat ik het kenteken had ingevoerd. Maar al met al zou ik zeggen een prima webshop.

Anoniem 02-02-2021

Goed geholpen bij het oplossen van een probleem met de automatten, en alles snel en netjes geleverd

Eddy 02-02-2021

Product op kenteken besteld toch verkeerd gekregen geen probleem gratis omruilen moest eerst wachten dat het ander product binnen en dan de verkeerde op sturen een pdf bestand uit printen bestand niet gekregen had toch niet gekunt heb geen printer alles op papier geschreven en versturen en dan toch nog 6.95 verzendkosten betalen (niet gedaan) .. Het omruil product passte ook niet. retour aan gevraagd alletwee in doos en op gestuurd 1 maal verzendkosten.. dit is niet de eerste keer
Officiele reactie van Winparts.nl 04-02-2021

Hi Eddy,

Wat vervelend dat het zo is gelopen. We zien dat er inmiddels al contact is geweest met de retourafdeling, we hopen dat alles inmiddels naar wens is opgelost. U hoeft uiteraard niet voor deze kosten op te draaien.

We hopen u weer eens terug te zien, zodat we het beter kunnen doen!

Bianca

Jemaine Smith 02-02-2021

Bestelling was goed, de voor morgen besteld is nu niet van pas.
maar ondanks dat 2 dagen en toen was die er al. Goede pas form. Vond alleen nadeel dat je zo duur besteld en het dan gewoon voor je deur word gezet zonder dat je er was....

Iedereen had het mee kunnen nemen ook in een flat enige min puntje. Voor de rest prima servies van Winparts

Mvg,
Jay

Rense 02-02-2021

Goede shop en een bijzonder snelle levering! Winparts is wat mij betreft echt een aanrader.