Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Michel 11-01-2021

Heldere website met ook een prima kalnten service. Goed en eerlijk geprijsde spullen/onderdelen. Snelle afhandeling moet de juiste e-mail notificaties. Kortom Super.

Richard 10-01-2021

Lampjes snel ontvangen. Echter zijn de aansluitingen niet als op mijn motor..
Gelukkig ook dat er maar 4 verschillende versies zijn.
Wel duidelijke uitleg gekregen toen ik dat vroeg.
Kan ze dus niet gebruiken.... maar ga de moeite om niet nemen ze terug te sturen in corona tijd.
Heb al nieuwe besteld.

Peter 08-01-2021

Prima en overzichtelijke website. Vooral het aangeven van je kenteken is handig. Blijft nog wel zaak om goed te kijken naar je benodigde onderdeel. De levering is snel. Mijn onderdeel werd 2 dagen eerder bezorgd dan de aangegeven. (4 dagen)

Hans 07-01-2021

Uitstekende ervaring.
Duidelijk toegankelijk om materiaal te vinden voor mijn auto. Op auto, model etc. te vinden.
Bij het materiaal wordt zelfs aangegeven of het past.
Klantenservice werkt perfect indien je vragen hebt over het aan te schaffen materiaal.

Berend 07-01-2021

Een mooi bedrijf en goede levering zelfs als er iets retour moet word goed en correct afgehandeld

Anne 07-01-2021

Vriendelijke mensen

Kon op laatste moment nog een bestelling bij voegen

Ze hebben me nog netjes gebeld omdat ik zelf niet zo duidelijk was ☺

Goeie service

Mw Vermin 06-01-2021

Automatten besteld en de levering is heel snel aangekomen en dat in deze drukke periode! De matten hebben precies de juiste maat voor mijn auto, heel handig te vinden tijdens het zoeken en bestellen. Kortom prima website om iets te bestellen.

HvKuijen 06-01-2021

Snel bezorgd goed in gepakt, goede prijs en kwaliteit!
Alles naar tevredenheid.

Huub 06-01-2021

Je kiest een product voor je wagen en ontvangt het snel. Mocht het onderdeel niet passen dan krijg je een mailtje erover en worden alternatieven gegeven.

Al enkele malen besteld bij Winparts en uiterst tevreden.

Albert 06-01-2021

Veel keus in producten. Duidelijk zoeken op kenteken van auto. Er kan eigenlijk niks mis gaan.
Top.

Erik 06-01-2021

Omschrijvingen van sommige dingen niet altijd helder. Daardoor 1 besteld van een artikel, was geen set. Moest daarna nog weer 1 bestellen. Dus 2 keer verzendkosten.

Wout Hansman 06-01-2021

Overzichtelijke site makkelijk bestellen snelle levering, kun je de auto niet voor in stappen

Sandra 06-01-2021

Goede en snelle service, ook waneer een onderdeel niet past. regelen ze heel snel dat je toch het juiste onder deel ontvangt

lia van de paverd 06-01-2021

,kwaliteit zeer goed,snelle levering,uitgebreide website.
Voor elk merk auto de juiste onderdelen.

Arno laumen 06-01-2021

Duidelijke en goede omschrijving van producten die je zoekt en ook nog een goede prijs en kwaliteitsverhouding. Super snel geleverd. Deze site raad ik iedereen aan. Gewoon weg top service.

David 06-01-2021

Bij een reparatie had ik een paar dingen snel nodig. Ondanks de drukte bij de bezorgers toch een supersnelle levering!
Ik was er erg blij mee.

Joost 05-01-2021

Snelle en correcte levering van een autospiegel vér onder de prijs van de dealer.

louis 05-01-2021

Ik heb deze shop gekozen omdat de website overzichtelijk is, de prijs concurrerent is en (achteraf) bleek de levering ookerg snel.
Wat ik heb gekocht zijn Bosch Aerotwin ruitenwissers waarvan de rubbers kunnen worden vervangen.
Welke losse rubbers van 700 mm passen op de Bosch Aerotwin heb ik niet kunnen vinden op de website.
Officiele reactie van Winparts.nl 06-01-2021

Hi Louis,

Bedankt voor uw review. Jammer dat u de juiste rubbers niet bij ons op de website heeft kunnen vinden. Wellicht kan 1 van mijn collega's op de klantenservice u hierbij helpen? U kan altijd even een mailtje sturen naar support@winparts.nl. Dan kijken we even met u mee :-)

Bianca

Theo 05-01-2021

Prima shop. Helder, duidelijk, overzichtelijk.
Snelle levering. Keurig verpakt.

Harold 05-01-2021

Wanneer je op kenteken je producten besteld heb je altijd de passende onderdelen van goede kwaliteit tegen concurrerende prijzen en altijd zeer vlot geleverd.

En bij vragen staan ze je graag te woord

Ben al jaren een zeer tevreden klant.

Claire 05-01-2021

Netjes verpakt, snelle levering en goed product met de juiste prijs/kwaliteit verhouding.

Michael 05-01-2021

Eerlijke prijs en zeer snelle levering. Belooft binnen een dag geleverd. Product van goede kwaliteit.

JB 05-01-2021

Goede prijs, en snelle levering. Ook bij twijfel of het onderdeel het juiste is wordt je heel goed geholpen!

Bas 05-01-2021

Goede prijs kwaliteit en veel keus. Zeker een goeie service met een correcte afhandeling ondanks fouten van mijn kant.
Ik heb al meerdere keren telefonisch contact gehad en werd telkens verrast door de snelle en behulpzame respons., top.
Officiele reactie van Winparts.nl 06-01-2021

Hi Bas,

Bedankt voor uw positieve review! Een foutje maken gebeurt iedereen wel eens! Dan zijn wij er natuurlijk om u te helpen. Hopelijk zijn alle onderdelen naar wens. We hopen u nog vaak van dienst te mogen zijn in 2021!

Bianca

Jorn 05-01-2021

Alle producten staan goed omschreven op de site. Ze checken of het onderdeel daadwerkelijk past op de auto en het is zo binnen.
Ik kon 2 dagen later weer met de auto op pad. Dikke prima!!