Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Adrien Johan Verhoeven 23-12-2020

Uit vergelijkend warenonderzoek goede communicatie vlotte bezorging schappelijke prijsstelling.

Bosdijk 23-12-2020

Makkelijke site om je onderdelen te vinden. Ze hebben van elk onderdeel verschillende soorten en prijzen wat ik perfect vind. Twijfelde bij een onderdeel maar even een belletje en ze helpen je uitstekend!! Ga zo door!!

Suzan 22-12-2020

Goede shop. Goede service. Snelle levering. erg tevreden. Aanrader deze shop. Bestel meerdere malen per maand altijd goed. En ze denken ook met je mee als je een verkeerd onderdeel heb besteld wat niet passend is voor het bouwjaar van je auto. Top

E Jansen 20-12-2020

Snelle service. Goed dat ze het onderdeel nog op kenteken controleerde voordat het werd verzonden, want ik had nl. het verkeerde onderdeel besteld.

Alsnog werd de onderdeel al de volgende dag bezirgd.

B.p Lauw 20-12-2020

Snelle levering en goed ingepakt en veel goedkopere prijs dan alle andere winkel.

Schols 20-12-2020

Keuriig en duidelijke whapside op tyd geleverd en keurig verpakt zoals het hoord

Peter 19-12-2020

Al twee maal iets besteld, en alles klopt en wordt zonder problemen op tijd afgeleverd.

Adrie 18-12-2020

Prima, zonder veel toeters en bellen. Eenvoudig en netjes afgewerkt. Complimenten.

Sonny 17-12-2020

Vanwege de prijs en eerder heb ik prima ervaring gehad.
Een opmerking, mijn bestelling hadden ze beter in een bubbeltjes enveloppe kunnen doen, i.p.v. een doosje, zodat het door de brievenbus kon

Eric 15-12-2020

Gewoon eenvoudig en keurig geholpen. Zelfs nog een bericht gekregen om kenteken te checken maar dit was te nieuw. Gewoon dikke prima
Officiele reactie van Winparts.nl 16-12-2020

Hi Eric,

Bedankt voor uw leuke review en positieve beoordeling. We vinden het erg fijn te horen dat u tevreden bent over onze services. Daar doen we het voor! We wensen u veel plezier met de bestelde onderdelen en hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Bianca

Marcel Boon 13-12-2020

Heb remschijven en remblokken besteld. Bestel vaker materiaal bij Winparts omdat de website heel makkelijk werkt, altijd de goede spullen krijg en een aantrekkelijke prijs. Bovendien is het super snel geleverd.

Jan 09-12-2020

Een product besteld omdat het toch even snel en makkelijk is. Dan ontvang ik het product opgestuurd in de originele doos, met alleen wat transparante folie eromheen en daarop de adres sticker geplakt. Dat kan je niet maken als bedrijf. Je wilt je klanten tevreden houden en voornamelijk moet het product heel aankomen. Dat is gewoon hoe het hoort en niet anders. Scheelt je ook heel wat sores met retourneren mocht je het defect ontvangen. Ben zeer ontevreden hierover en geef hiervoor een 1.
Officiele reactie van Winparts.nl 14-12-2020

Goedemorgen Jan,

Bedankt voor uw review en feedback. Ik snap dat dit niet de manier is waarop u een order wenst te ontvangen. Ik noteer uw punten van kritiek zodat we onze leveringsservices kunnen blijven verbeteren. :-)
Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen, mag u ons altijd even mailen naar support@winparts.nl.

Bianca

Hans Offermans 09-12-2020

De levering door Winparts was perfect en snel.
Wij zullen indien wij weer iets nodig hebben dit zeker weer bij Winparts gaan bestellen.

Marcel 09-12-2020

duidelijke website, makkelijk om d.m.v. je kenteken de juiste ruitenwissers te kunnen kiezen. ze passen dan ook als gegoten en werken subliem. helaas liet DHL een steekje vallen waardoor ze niet de volgende dag bezorgd werden maar 2 dagen later.

Rene 09-12-2020

Assortiment is groot , levering duurt gemiddeld 4 tot 5 dagen , de bestelde motorkap was prima verpakt , winparts heeft geleerd was in het verleden anders maar, ondanks dat was de voorste rand van de motorkap omgevouwen denk dat de transporteur hier schuldig aan is , heb hier al menig onderdeel besteld soms iets vergeten en dan snel bijbesteld maar samenvoegen van deze bestellingen lukt winparts niet dus gewoon voor alles apart verzendkosten, lever maar bij een post nl punt af lukt ook niet ondanks de optie op de site, komt plots met DHL, maar goed in de regel tevreden met winparts en zal hier ongetwijfeld weer bestellen.

Sander 08-12-2020

Product goed beschreven en precies passend op mijn auto. Goede prijs / kwaliteit.

Tony 08-12-2020

De shop is heel overzichtelijk, gemakkelijk om uw bestelling te plaatsen , en simpel om te betalen en vooral een snelle levering met andere woorden TOP.

Jobus 08-12-2020

Afspraken worden nagekomen, vlotte levering ondanks de drukte bij de pakket bezorgers. En onderdelen naar verwachting.
Ook gemakkelijk onderdelen vinden op de website.

lau 07-12-2020

duidelijke verwijzing naar de juiste onderdelen per kenteken.
snelle levering.

Zelfsleutelaar 06-12-2020

Zeer goede technische ondersteuning bij de keuze van de juiste onderdelen. Men heeft de beschikikking over uitgebreide gegevens van merk, model en type. Klantvriendelijke behandeling

Henk 06-12-2020

Goede afhandeling en werd continu op de hoogte gehouden via de mail
Track en tracé klopte precies .
Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Mark 06-12-2020

Alles was naar wens .pakket is ruim op tijd aangekomen .Ik ben tevreden. Ik zal deze webshop aanbevelen.

Wilco 06-12-2020

Overzichtelijke webshop , al meerdere malen met tevredenheid besteld ,
Nette prijzen

Wim 05-12-2020

Twee keer moeten bellen ivm verkeerde levering of geen reactie. Uiteindelijk wel prima opgelost maar het vraagt wel wat geduld en eigen doorzettingsvermogen.

Gozer .... 04-12-2020

Goedkoop / Snelle en goede bezorgservice en klantvriendelijk met retouneren.