Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

M.Huguenin 30-06-2020

Innovatieve producten, op voorraad en snel geleverd. Goede informatie op de website.

Bonneke 30-06-2020

Goede beschrijving, extra check of de onderdelen wel op mijn auto paste. Snel verstuurd.
Officiele reactie van Winparts.nl 30-06-2020

Leuk om te horen! Veel plezier van uw aankoop :-)

Gea 30-06-2020

Een erg gebruiksvriendelijke website, onderdelen makkelijk te vinden. En snelle levering.

Michelle Jongen 29-06-2020

Heldere website, goede en voldoende producten met goede prijs/kwaliteit-verhouding.
Fijne zoekfunctie. En ideaal om (bij twijfel) te zoeken/toetsen met kenteken.
Levering was snel en netjes.
No nonsense.

T 29-06-2020

Duidelijke site. Automatten waren helemaal goed en pasten erg goed. Jammer van de levering. Ik had gekozen voor avondlevering omdat ik zeker thuis zou zijn en daar ook extra voor betaald, en vervolgens kwamen ze een dag later toen ik niet thuis was.
Officiele reactie van Winparts.nl 30-06-2020

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat het de bezorger niet gelukt is om in de avond te leveren. Als u hiervoor extra betaald heeft, dan willen wij dit teveel betaalde bedrag terug betalen.

Aan de hand van uw naam op Kieskeurig kan ik helaas geen order terug vinden. Kunt u ons hier een e-mail over sturen naar support@winparts.nl? Wij horen graag van u.

Fred 28-06-2020

Heldere site. Gemakkelijk om de onderdelen te zoeken en te bestellen. Levering gaat snel.
Officiele reactie van Winparts.nl 29-06-2020

Leuk om te horen Fred! Veel plezier van uw aankoop :-)

Rinke 28-06-2020

Artikel wat in de webshop stond, kon gewoon besteld worden, maar bleek niet te leveren. Werd vrij snel een goedkoper alternatief geboden. Geld was snel terug geboekt.
Goederen wel iets later bezorgd daardoor.
Maar goede afhandeling.

Dennis 27-06-2020

Raamechanischme voor mijn oide skoda besteld. Gesmeert en voorzien van alle bouten geleverd. Mijn complimenten. Plaatsing was redelijk makkelijk.
Officiele reactie van Winparts.nl 29-06-2020

Leuk om te horen Dennis! Fijn om te horen dat het monteren gelukt is :-)

w 27-06-2020

Bij een foute bestelling alles heel makkelijk en snel om kunnen ruilen, super

Jan van Dijk 27-06-2020

Vind het geweldig dat Winparts onderdelen voor mijn klassieke Mercedes zo snel kan leveren! SUPER!

Ton D. 27-06-2020

De bestelling werd correct op de, door mij, aangegeven datum afgeleverd.
Ook de prijs was voordeliger dan bij de door mij benaderde webshops en winkels in mijn woonplaats.

Lee 26-06-2020

duidelijk webshop met leuke nuttige items voor een goeie prijs , snel en goed verpakt afgeleverd kom hier vaker terug .

Motormuis 26-06-2020

Zeer snelle levering! compleet en netjes verpakt. Vrijdag besteld, zaterdag in huis.

Kees 26-06-2020

Correcte snelle levering. Goede kwaliteit producten. Zeer goede aftersales service.

Fulga Valeriu 26-06-2020

My first package was lost by DHL. In order to start an investigation Winparts must contact DHL! However you don’t answer already second week and don’t pick up the phone! Horrible customer service! If I would have to wait for it my car would be broken forever!
Officiele reactie van Winparts.nl 02-07-2020

Dear Fulga,

Thank you for your message. We have contacted PostNL about the missing package and are waiting for their reply. We will inform you as soon as possible.

Apologies for the inconvenience.

Kind Regards,

Just me 25-06-2020

Deskundige en vriendelijke telefonische helpdesk.

Enigste !! toch wel m.i.z. behoorlijk minpunt, duurt een eeuwigheid voordat telefonisch verbinding word gelegd met telefonist(te)

Verder DIK tevreden over de gang van zaken, en de afhandeling van zaken.

Goedemorgen,

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent!

Veel plezier van uw aankoop.

Mo 25-06-2020

Ik bestel al een poos bij jullie, maar de laatste keer heb ik te lang op mijn spullen moeten wachten,. Helaas heb ik ook twee keer toe 35 a 40 minuten in de wacht gezeten aan de telefoon, om 1 van jullie te kunnen spreken. Helaas ben ik zonder spullen, naar de garage moeten gaan, waardoor ik de volle pond bij de garage heb moeten betalen.

Ik heb wel een retourlabel(Franco)van jullie mogen ontvangen. Hierdoor heb ik niks uit eigen zak hoeven betalen(retourneren) dat vond ik wel zo eerlijk opgelost van jullie! Het geld is overigens weer netjes teruggestort door jullie.

Hallo Mo,

Bedankt voor uw review. Een erg vervelende situatie! Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u telefonisch lang op ons moet wachten. Het kan tijdens drukke momenten wat langer wachten zijn aan de telefoon en wij proberen dit zo goed mogelijk op te vangen. Dat is deze keer helaas niet gelukt :-(

Fijn om te horen dat het wel goed opgelost is. Nogmaals onze excuses.

Chris H. 25-06-2020

Supersnel geleverd in prima (dubbele) verpakking! Prima product en auto rijdt weer als een zonnetje!

Karel 25-06-2020

Prima service en snelle levering.
Ben blij met de geleverde kofferbak mat
Top
Officiele reactie van Winparts.nl 29-06-2020

Leuk om te horen Karel! Veel plezier met de kofferbakmat!

Sdquint 25-06-2020

Via de telefoon krijg je te horen dat het zo druk is en of je wil mailen. Op je e-mail krijg je nooit meer reactie. De prijzen zijn ok maar de service is ruk.

Goedemiddag.

Bedankt voor uw feedback. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u telefonisch of per e-mail lang op ons moet wachten. Het kan tijdens drukke momenten wat langer wachten zijn en wij proberen dit zo goed mogelijk op te vangen. Dat is deze keer helaas niet gelukt :-(

Aan de hand van uw naam op Kieskeurig kunnen wij helaas geen order terug vinden. Is het inmiddels gelukt contact met ons op te nemen? Anders horen wij dit graag: support@winparts.nl

Stef 25-06-2020

Minpunt . Het is niet mogelijk telefonisch contact te krijgen. 3kwartier in de wacht ,en met de chat ook geen goed antwoord. over producten uiteindelijk wel tevreden.
Vr Gr Stef

Hallo Stef,

Bedankt voor uw review. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u telefonisch lang op ons moet wachten. Het kan tijdens drukke momenten wat langer wachten zijn aan de telefoon en wij proberen dit zo goed mogelijk op te vangen. Dat is deze keer helaas niet gelukt :-(

Fijn om te horen dat de producten helemaal goed zijn. Veel plezier van uw aankoop.

Rien. 25-06-2020

Bijna alle bestellingen correct uitgevoerd.Een keer niet maar werd na mail opgelost.Telefonische bereikbaarheid slecht.

Hallo rien,

Fijn om te horen dat verder alles naar wens is. Veel plezier van uw aankoop.

EvT 25-06-2020

Snelle levering netjes/keurig verpakt , een goed en degelijk product en goede service.

L.Schonewille 25-06-2020

Ik zou daar niks kopen want je bestelling word niet geleverd als je informeerd dan zeggen ze we stellen een onderzoek in bij DHL en je hoort er niks van weer maar het geld hebben ze binnen
Ze hebben 2 pakketten naar me toegestuurd ze
zijn nooit bezorgd.

Goedemiddag,

Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u de order nog niet heeft ontvangen.

Aan de hand van uw naam op Kieskeurig kunnen wij helaas geen order terug vinden. Heeft u de bestelling inmiddels ontvangen? Anders horen wij dit graag via: support@winparts.nl.

Adrie van Kempen 24-06-2020

Eenvoudig te vinden het gezochte product kwam gelijk bij Google bovenaan te voorschijn met afbeelding en, in tegenstelling tot veel webshops, bij het aanklikken had je gelijk de Winparts webshop en het gezochte onderdeel, keuze uit diverse merken en als kenner heb ik voor een gates riem en skf lager gekozen, het afwerken en betalen ging simpel en levering op tijd!