Wehkamp - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Wehkamp.

Wehkamp stelt zich voor

Op zoek naar je nieuwe smart tv, smartphone of smart fridge? Ook voor de nieuwste elektronica en huishoudapparatuur ben je bij Wehkamp aan het juiste adres. Met merken zoals LG, Samsung, Bose en Sony slaag je met elk budget. Bezorging is gratis vanaf 20 euro, waar en wanneer je maar wilt. En ze zijn razendsnel: meestal heb je het de volgende dag al in huis. Is het toch niet wat je ervan had gedacht? Binnen 30 dagen mag je alles gratis retourneren. Kortom, je loopt geen enkel risico.

Deze score is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,8

Liek 10-01-2021

Ik lees serieus vol verbazing al deze klachten, ik ben al zeker 20jr klant bij wehkamp em heb echt nog nooit problemen gehad met leveringen etc hooguit dat een vervoerder het weer eens verkeerd doet qua levering.
We hebben nu een nieuwe was/droger nodig en bestel deze ook zeker bij wehkamp.
Officiele reactie van Wehkamp 10-01-2021

Goedenavond,

Bedankt voor het grote compliment en wat fijn om te lezen dat u een nieuwe apparaat weer bij ons wil bestellen! Indien u advies nodig heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Webcare team Wehkamp

Benjamin 06-01-2021

Macbook (ruim 1600 euro) zou binnen drie weken geleverd worden. Ruim drie weken later kan Wehkamp niet eens zeggen wanneer de leverancier hem weer heeft.

Wehkamp beroept zich op schaarste, terwijl op alle andere webwinkels inclusief Wehkamps eigen leverancier het product direct leverbara is.

Daarnaast sta je bij Wehkamp gemiddeld 20-25 minuten in de wacht voor de klantenservice.
Officiele reactie van Wehkamp 15-01-2021

Goedenavond,

Mijn excuus dat we niet eerder konden reageren op uw klacht. We nemen uw klacht dan ook graag in behandeling.

Zou u uw klantnummer, geboortedatum en omschrijving/link van uw klacht willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Dan nemen we uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling.

Astrid 06-01-2021

Snelle levering tijdens drukke december maand!! Ik denk dat Wehkamp verbetering kan bieden door hun telefonische wachttijd te verkorten. Voor de meeste mensen zal dit een bron van ergenis zijn. Dus werk aan de winkel Wehkamp.
Officiele reactie van Wehkamp 06-01-2021

Goedemiddag!

Het is wegens de afgelopen feestdagen en de lockdown helaas enorm druk. Hierdoor zijn er langere wachtrijen op alle kanalen. Mocht je een specifieke vraag hebben aan ons ontvangen we graag je e-mailadres en geboortedatum en de omschrijving van je vraag op; socialmedia@wehkamp.nl

Met vriendelijk groet,
Webcare team Wehkamp

Paul 05-01-2021

Mooie webshop met veel aanbod en een snelle levering, retour van een defect product was ook goed geregeld. Maar daarna houd het op, meer dan een maand nadat ik een kapot product kreeg toegestuurd ben ik nog steeds wachtende op de "reparatie" volgens de klantenservice is het niet anders want dit is protocol. Nu krijgt een reparateur nog 3 weken de tijd om het te repareren, en dat voor een klein elektronica product wat helemaal niet gerepareerd gaat worden want dat is veel duurder dan gewoon vervangen. Al met al mag ik blij zijn als ik twee maanden na aankoop iets hoor, iets terugkrijg mijn geld of een nieuw product.
Officiele reactie van Wehkamp 05-01-2021

Goedemiddag,

Wat vervelend zeg dat u lang moet wachten op de reparatie van het product. Ik kijk graag met u mee om tot een oplossing te komen. Kunt u uw e-mailadres en geboortedatum samen met een link naar deze klacht sturen naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij dit verder in behandeling kunnen nemen.

Marijke 31-12-2020

Ik heb een bankje voor in de tuin gekocht: SenS-Line tuinbank Bretagne (3-zits)
Naast dat het hout op 1 plek duidelijk gerepareerd is en op een andere plek gewoon kapot is, werd er 1 onderdeel verkeerd geleverd. We hebben hierop zelf nieuwe gaten geboord in het onderdeel en de oude dichtgestopt om de bank toch in elkaar te krijgen. Lijkt me niet de bedoeling toch? Bezorging was wel goed trouwens, maar het artikel valt tegen.
Officiele reactie van Wehkamp 01-01-2021

Goedemorgen,

Wat jammer dat je bankje niet voldoet aan je verwachtingen en wat gebreken vertoond. Wij kunnen de bank aanmelden als artikelklacht.
Zou je ons je klantnummer en geboortedatum tezamen met deze klacht willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?
Zodra wij je gegevens hebben, kunnen wij deze klacht in behandeling nemen.

Wehkamp , advies: bestel hier vooral NIET! 30-12-2020

Ook hier zal ik maar eens mensen helpen met mijn ervaring met Wehkamp en zijn ronduit belachelijke klantenservice.

Op 30 november heb ik een bestelling geplaatst en betaald maar niet ontvangen.

Meerdere keren heb ik met de klantenservice contact opgenomen, er werd me onder andere verteld dat het nog nooit is voorgekomen en onverklaarbaar is hoe het kan maar DHL heeft een ander adres doorgekregen dan dat er bij de bestelling staat.

Inmiddels zijn we zo’n 2 weken verder, vrijdag had ik nog contact met iemand van de klantenservice, deze beloofde me het direct op te sturen en ik kon het zaterdagochtend dan alsnog verwachten, u raad het misschien al, niks ontvangen....

Waarop ik zojuist alweer contact met moeten opnemen, dit keer kreeg ik een verhaal over systemen, verschillende bestellingen, retour zendingen en dat het niet mogelijk is om achteraf te betalen.

Nu heb ik maar 1 bestelling geplaatst, ook in 1keer vooraf betaald, niets ontvangen en dus al helemaal niets retour gestuurd!

Het gesprek met de klantenservice zojuist(zondag 13 dec.) hield op met “het systeem heeft besloten dat u niet achteraf kunt betalen” en ik kan er niets aan veranderen.

Waarop ik mezelf moest blijven herhalen, ik wil niet achteraf betalen, ik heb 2 weken geleden al betaald voor iets wat ik niet krijg.

Ik vroeg de mevrouw of het er nu op neer kwam dat ik gewoon mijn bestelling niet krijg, waarop het antwoord bevestigend was.
Komt erop neer, u heeft besteld en betaald maar u krijgt het niet, dit is toch te belachelijk voor woorden??!

Ik begrijp dat de klantenservice aan systemen zijn gebonden maar wat de ene collega wel kan zegt de ander niet te kunnen.
De klantenservice stopt gewoon met antwoorden en daarmee houd het op.
Ik krijg het gewoon niet😒.

Update 15 december
We hebben uw retour ontvangen....
WTF ik heb niets retour gestuurd!!!!

Update 15 december
We hebben uw retour ontvangen ggrrrree😡.

Update 16-dec.
op deze review, heel vervelend allemaal stuur uw gegevens en een link naar de review naar dit e-mailadres. Dat heb ik dus gedaan. Het was het verwachten, geen ontvangst bevestiging of een reactie en welke vorm dan ook 🤨. Gewoon helemaal niets!!!!!

Update 18 dec.
We hebben je tegoed teruggeplaatst op je account..... €9,50.dat is MINDER DAN DE HELFT VAN HET TOTALE BEDRAG🤨

Nogmaals ik bestel EN betaald producten omdat ik die graag wil hebben.

NIET om
Urenlang met de klantenservice bezig te zijn wat resulteert in het meeste van mijn geld kwijt, geen enkel product maar wel veel uren en heel erg frustratie, ongeloof dat jullie zo met mensen kunnen omgaan.
En boos, want nu ben ik uren kwijt aan heen en weer communiceren met onbekwaam klantenservice personeel waarbij de helft niets kan en de andere helft wel maar doen het uiteindelijk niet goed en ik zit hier zonder bestelling en meeste van mijn geld kwijt na weken lang mijn beste doen.
Waardeloos Wehkamp!!! Ronduit WAARDELOOS EN BELACHELIJK!!!

Update 23 december:
Nog steeds geen enkele reactie van de klantenservice, als ik kijk in mijn Wehkamp account staan daar ineens allerlei facturen over deze ene bestelling, met allerlei “terugbetalingen” geannuleerde bestellingen en bestellingen die “nog in verwerking” zijn.
Wat een zooitje zeg! Ik heb 1 bestelling gedaan in 1keer betaald, uren bezig geweest met de klantenservice en nog steeds niets van mijn bestelling (wat maar 2 producten waren)!!!! Ja die bestelling van 30nov. Ja!
Hoe boos kun je je klanten maken?😡

Update 24 dec.
Zoals in de reactie van Wehkamp hieronder gevraagd word, alle informatie die ze willen
Hebben verzamelt en naar het genoemde adres gestuurd.

Update 28 december:
Uiteraard nog steeds geen woord of ontvangstbevestiging op de op verzoek gestuurde mail van 23 dec.

Update 30 dec.
3x raden...... nog steeds geen woord van Wehkamp, ook nog steeds geen ontvangstbevestiging, na het versturen van alle informatie die ze nodig hadden om “deze voor mij zo vreselijke situatie af te handelen.
Schaam je Wehkamp!

Reactie; Beste mevrouw Van Beest,
Een collega van een andere afdeling was ermee bezig en heeft u proberen te bellen. Daarna een mail gestuurd. Heeft u haar al teruggebeld? De mail bevatte dus de volgende boodschap:

Er is al iemand van een andere afdeling mee bezig en die moet ik ZELF maar voor de 2de keer gaan terug bellen.

Echt..... tuurlijk ik zal voor de 6de keer met iemand van de klantenservice gaan bellen, na 20mails. Ik weet niet hoe het komt dat er zo met klanten word omgegaan maar ik heb geen tijd om uren en uren hieraan te besteden, ik moet namelijk werken voor mijn geld en niet werken is geen geld!
😡😡

Oplossing:
Stuur me de bestelling die ik op 30
November heb besteld EN BETAALD!!!

Ramon 28-12-2020

Ik heb als kerstcadeau een parfum besteld die volgens de site van Wehkamp leverbaar was. Een week later krijg ik melding dat de bestelling geannuleerd is en niet geleverd kan worden. Geen contact i.v.m. een alternatief of wat dan ook.
Omdat het inmiddels kerstavond was zat er niets anders op dan het ergens anders te kopen. Ik heb Wehkamp verzocht het geld terug te storten, maar dat is, ik citeer "technisch niet mogelijk". Het wordt als tegoed teruggeboekt.
De medewerker geeft ook aan dat ze niet konden weten dat er geen voorraad was, omdat het via een derde partij geleverd werd. "De leveranciers geven aan hoeveel voorraad ze hebben, maar als er dan meer mensen bestellen dan dat er voorraad is, is Wehkamp daar niet van op de hoogte".
Met andere woorden, als er op de site staat dat er voorraad is, kan deze al lang op zijn.
Voor mij nooit meer Wehkamp.

Marco 28-12-2020

Je moet lang wachten op de klantenservice van Wehkamp, meer dan 25 minuten. Wat een service.
Dit kost geld!
Krijg ook geen ontvangst of mijn retour is aangekomen?
Pfff
Officiele reactie van Wehkamp 28-12-2020

Goedenavond,

Het is wegens de feestdagen enorm druk. Hierdoor zijn er langere wachtrijen op alle kanalen. Een retourverwerking duurt momenteel tien werkdagen. U krijgt een e-mail zodra uw retour verwerkt is. Wanneer deze tien werkdagen voorbij zijn, mag u uw klantgegevens, samen met een link of omschrijving van deze klacht, mailen naar socialmedia@wehkamp.nl. Wanneer deze tien werkdagen niet voorbij zijn, wil ik u vragen dit af te wachten.

Monique 21-12-2020

Problemen gehad met Wehkamp,over mijn bestelling vesten,en ook voor mijn ouders besteld,maar moet toegeven en wilde dit ook schrijven naar vele mails en telefonisch contact eindelijk vandaag toch opgelost. En dan moet je ook eerlijk zijn en ik ben eerlijk en dit schrijven. Bedankt. Of ik deze winkel zou aanbevelen best moeilijk want heb er pas 2 keer besteld, en hopelijk gaat het in de toekomst beter en sneller de meeste zijn aardig medewerkers, maar zat er ook helaas een 2 die netjes behandelde ,maar ik denk er nog over na of ik hier ga bestellen, maar heel blij dat het opgelost is ,en er zijn toch ook mensen die er tevreden over zijn ,dus is aan jezelf.
Officiele reactie van Wehkamp 21-12-2020

Goedemiddag, hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat het nu naar tevredenheid is opgelost. Natuurlijk staan wij indien nodig voor u klaar. Wij hopen u als klant weer opnieuw te mogen begroeten. Ik wens u alvast hele fijne dagen toe.

E. 16-12-2020

Hele slechte klantenservice.
Tweede keer dat ik hier wat bestel. 2 bestellingen boven 200euro. Adres van levering verkeerd. Daarom direct gebeld om te laten veranderen. Was niet meer mogelijk. Prima tot daar aan toe maar dan wordt ik zo afgesnauwd aan de telefoon. Niet willen helpen niet mee kijken naar een oplossing. Super slechte verbinding.
Officiele reactie van Wehkamp 16-12-2020

Goedemiddag,

Graag neem ik uw klacht in behandeling.

Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar dit bericht?

Alvast bedankt!

Arnoud M 12-12-2020

27 oktober 2020 - Bank besteld, levertijdindicatie "met 3 weken in huis"
17 november - Nog steeds niks in huis.
3 december - Levertijdindicatie "met 4 weken in huis", getwitterd waarom het nu ineens op 4 weken staat en waarom het zo lang duurt.
3 december - antwoord wehkamp: Goedemiddag! levertijden kunnen veranderen. Bijvoorbeeld omdat de bank nu niet voorradig is en het ontvangen van de vooraad langer duurt. Ik kan daarom geen exacte levertijd aangeven. Alleen dat je vanzelf bericht krijgt om een bezorgafspraak te maken zodra de bank leverbaar is. Weet je zo voldoende?

Nee natuurlijk weet ik niet voldoende, ik vind het alleen heel erg vervelend dat als ze al kennis vooraf hebben dat levertijden langer duren ze dit niet gewoon laten zien op de website. Als er nou "levertijd wegens corona, 12 weken" stond dan had ik daar meer begrip voor gehad. Nu hoop je elke week op iets wat toch niet gaat komen.

Nu ten tijde van schrijven, 12december2020, staat de levertijd op "met 3 weken in huis".
Ik vind dit dus echt niet kunnen. Momenteel kan ik dus alleen maar wachten wachten en wachten.

mvg, Arnoud
Officiele reactie van Wehkamp 16-12-2020

Goedemiddag,

Graag kijken wij met u mee wat er aan de hand is.
Wij nemen dit zo spoedig mogelijk in behandeling.
Alvast bedankt!

Monique 08-12-2020

Update op 08/12/2020:
Nog steeds mijn geld niet terug,wat beloofd is ,hele slechte service en ook de medewerkers word vanalles beloofd ik koop er nooit meer ook niet voor mijn ouders daar .al 10 november 2020 bezig.

Review van 02/12/2020:
2 vesten besteld van protest op 10 november,best wel dure vesten ,maar doordat ze single day hadden afgeprijsd ,toch 2 besteld . 1 ontvangen meteen gebeld ,maar moest 2 dagen wachten kon nog komen,dus niet meerdere malen contact opgenomen per mail en telefoon, maar niet netjes behandeld ,nog steeds vest niet ontvangen, was er niet meer zou mijn geld terug gestort gekregen nu inmiddels 2 december en nog steeds mijn geld niet terug ben er klaar mee en vind het niet netjes word vanalles beloofd .maar zit nog steeds op mijn geld te wachten
Officiele reactie van Wehkamp 09-12-2020

Goedenavond,

Wat vervelend om te horen dat u nog steeds niet uw geld hebt terug gekregen. Ik neem de klacht graag in behandeling. Zou u een mail kunnen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin uw klantnummer en geboortedatum samen met een link of beschrijving van uw klacht?

Dan nemen we uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling.

Ergens anders bestellen mensen 05-12-2020

Dolce Gusto Genio S besteld op d.d. op 26-11 met de bedoeling deze cadeau te geven op 29-11
Mede door de belofte, leveren binnen 24 uur, dacht ik wel safe te zitten met de besteldatum en de verjaardag in het vooruitzicht.
Helaas werd het apparaat 01-12 pas bezorgt en is de reactie vanuit wehkamp nogal laconiek.
Persoonlijk denk ik dat het hoog tijd is voor een nieuw webcare team gezien de vele teleurstellende reviews en slappe oplossingen.
Cijfer 2 omdat er nog gereageerd wordt.
Officiele reactie van Wehkamp 07-12-2020

Goedenavond,

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is om een bestelling later te moeten ontvangen. Ik neem dan ook uw klacht graag in behandeling. Zou u een mail met uw klantnummer, geboortedatum en samenvatting van uw klacht kunnen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl kunnen sturen?

Dan nemen we uw klacht graag in behandeling.

De Jong 30-11-2020

Slechte service. Iedereen verteld iets anders en levering is er nog steeds niet.
Officiele reactie van Wehkamp 01-12-2020

Goedemorgen,
ik kijk graag hoe ik u verder kan helpen. Zou u een mail kunnen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met daarin uw klantnummer, geboortedatum en het probleem?

Dan pakken we uw klacht zo snel mogelijk op.

Raj 24-11-2020

Ik heb een tv besteld, informatie klopte niet en tv viel zwaar tegen ,en ook elders 300 euro goedkoper,iknheb toen contact gehad en werd gezegd, wehkamp hanteert zijn eigen prijzen ,ik heb tv terug gestuurd en is al meer dan ander half maand ,dat t niet verwerkt is ,terwijl t bedrag hoger werd door rente ,ik heb contact gehad met wehkamp, en zou niks hoeven te betalen ,,vervolgens boeken ze die aankoop bedrag eraf maar laten die rente bedrag staan ,ik weer wehkamp geschat ennze zouden t terug boeken , 2 weken verder ,weer t zelfde ,komt weer rent bedrag bij terwijl openstaande bedrag 0 is ,weer geschat, weer zouden ze terug boeken , en vandaag 24 nov 2020 1,5 maand verder krijg ik een mail dat mijn retour ontvangen is ,maar wat denken jullie, ja hoor , weer een rente bedrag te betalen ,dit is nou wehkamp ,,belachelijk duur plus rente super hoog en nog mensen ziek maken door hun nalatigheid, en dit gebeurt hier in Nederland
Officiele reactie van Wehkamp 24-11-2020

Goedemiddag

Omdat u deze klacht ook gemeld had via een andere klachten site heb ik u net onderstaand bericht gestuurd.

Wat spijtig te horen dat er nogal wat verkeerd is gegaan met de aankoop en retour verwerking van de tv. Excuses voor dit ongemak. Ik wil graag voor u nakijken of nu alles goed is opgelost en wil u vragen een kopie van dit bericht, tezamen met uw klantnummer, e-mailadres en geboortedatum te mailen naar socialmedia@wehkamp. nl.

DoompjeDoom 23-11-2020

Via de prijs alert van kieskeurig had ik een mobiele airco aangeschaft bij Wehkamp.nl. Na aflevering van de bestelling zag ik tot mijn verbazing dat we mobiele airco verre van nieuw was. Doos was amper nog aan elkaar vast en de mobiele airco had allerlei gebruikerssporen. Uiteindelijk wel een schikking kunnen treffen met Wehkamp om een korting van 15% te krijgen. Wellicht een beetje karig maar beter dan niets.
Officiele reactie van Wehkamp 23-11-2020

Goedenavond,

Wat fijn dat we toch samen tot een oplossing zijn gekomen. Mocht je in de toekomst problemen ervaren, kijken wij graag samen naar een oplossing.

Franck 23-11-2020

Een Philips Hue lamp gekocht. Kwam vandaag binnen. Ik verbaas me zeer over de 5x te grote pakdoos ZONDER enige vulling. Het veel kleinere pakketje zat los in de doos en heeft uiteraard tijdens vervoer flinke klappen gekregen.
2e verbazing kwam toen ik zag dat ik een gebruikt product heb gekregen.
De originele doos was oud en had beschadigingen en de lamp zelf had duidelijk sporen van gebruik.
Dus Wehkamp stuurt me 2e hands producten.

Bizarre ervaring. En nooit meer uiteraard.

Madeleine 16-11-2020

Zeer ontevreden over laptop
Begin januari kocht ik mijn laptop. Een laptop va HP van bijna 1000 euro, dus ik had verwacht een goede koop gedaan te hebben en voorlopig vooruit te kunnen. De eerste keer dat ik de camera nodig had was toen Corona uitbrak en ik noodgedwongen thuis moest werken. Helaas, camera werkte niet. Ik belde met wehkamp en de laptop werd opgehaald. Na een paar weken kreeg ik het oordeel keuze: het zit in de software, (die al geïnstalleerd was toen ik hem kocht) dus geen garantie. Ofwel betalen voor de reparatie, ofwel de laptop zou vernietigd worden. Binnen 5 dagen moest ik beslissen. Dus besloten te betalen. Nu, 6 maanden later, doet de camera het opnieuw niet. Maar ik durf hem eigenlijk niet bij wehkamp aan te melden, bang dat ik w’e’er moet betalen voor een laptop van nog geen jaar oud. Waardeloos vind ik het, voor zo’n dure aankoop gewoon stellen dat niets onder de garantie valt. Terwijl het consumentenrecht toch duidelijk stelt dat je bepaalde verwachtingen mag hebben van een product. Wehkamp, kom maar eens over de brug.
Officiele reactie van Wehkamp 16-11-2020

Goedenavond,

Wat vervelend om te horen dat u problemen ondervindt met uw laptop. Ik neem uw klacht in behandeling en kijk graag met u mee. Zou u een mail kunnen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl, met daarin uw klantnummer, geboortedatum en een omschrijving/link van uw klacht?

Dan pakken we uw klacht zo spoedig mogelijk op.

Raymond 12-11-2020

Google Nest Audio besteld. Ten eerste moest ik via Microsoft Edge inloggen, want via Chrome werkte het niet (op mobiel EN pc geprobeerd). Beetje gek vind ik dat wel.
Na veel moeite eindelijk mijn bestelling geplaatst en een bevestiging ontvangen. Woensdag ophalen bij mijn gekozen DHL servicepunt. Helaas woensdag niets. Na telefonisch contact met de klantenservice blijkt dat mijn bestelling geannuleerd is. ZONDER MEDEDELING, ZONDER MAIL!? U hebt pech gehad, we zoeken niet naar een oplossing, maar u krijgt gewoon niets. Hoe kan zo'n grote en vooral ervaren organisatie, zo slecht om gaan met klanten? Neem dit mee in uw beoordeling wanneer u sint, of kerstcadeaus besteld. Het is mogelijk dat u niets krijgt en ze u niets laten weten. Wehkamp, bedankt voor deze ervaring, u ziet mij niet meer terug.
Officiele reactie van Wehkamp 16-11-2020

Goedenavond,

Ik kan mij goed voorstellen dat deze situatie niet prettig is. Ik kijk dan ook graag met u mee. Zou u een mail willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl, met daarin uw klantnummer, geboortedatum en samenvatting/link van uw klacht?

Dan nemen we uw klacht spoedig in behandeling.

Jeremy 09-11-2020

Wehkamp heeft hele slechte klantenservice, helpen je niet goed.
Mijn pakketje is gestolen ter waarde van 280 euro. Het bedrijf zegt er niks van te weten en wilt me dus niet verder helpen. Ze willen de helft mee betalen, opnieuw 140 euro betalen aan een product terwijl Wehkamp wellicht zelf het pakketje heeft gestolen. Het bedrijf heeft veel macht, en slechte klantenservice.
Officiele reactie van Wehkamp 10-11-2020

Goedemorgen,

Wat erg dat uw pakket is gestolen en jammer dat u niet tevreden bent! Hopelijk kunnen we daar verandering in brengen.
Ik stel voor om uw klantnummer + geboortedatum én een link van dit bericht te mailen naar socialmedia@wehkamp.nl. Hierna hebben wij de mogelijkheid deze kwestie in behandeling te nemen. We gaan dan meteen voor u aan de slag!

Alvast bedankt.

Boy Sjonger 06-11-2020

Ik koop hier niets meer.
De service is echt te triest voor woorden. Ze zijn bij onze levering ernstig in gebreke gebleven bij de levering.
Ik heb dit in alle fatsoen proberen op te lossen en ze ruim de kans gegeven dit te corrigeren. Maar bij de klantenservice bedenken ze telkens nieuwe niet eerder genoemde regels om zichzelf voor hun blunder in te dekken.

Ze schromen ook niet om de huidige corona ellende in hun voordeel te gebruiken. Dat doe je als bedrijf zijnde gewoon niet. Te triest voor woorden

T, Mulder 04-11-2020

Ik heb niks gekocht maar kreeg een pakketje binnen.

Omdat ik hier in het verleden problemen mee heb gehad door een oplichter. Heb ik de klanten service gebeld alvorens het pakket retour te sturen.

Hier ben ik super geholpen door iemand die echt de tijd voor mij nam. Oftewel voor de klanten service geef ik een 10.
Officiele reactie van Wehkamp 05-11-2020

Goedemorgen,

Wat super vervelend dat u pakketjes heeft ontvangen die niet door u zelf besteld zijn. Fijn dat u meteen contract opgenomen heeft met onze klantenservice en aangeeft dat u super goed geholpen bent. Hartelijk dank voor dit positieve bericht. Wij waarderen dit zeer.

Marianne 22-10-2020

Prima webcare, via de chat vlot geholpen én verrast met een leuke attentie.. hartelijk dank XXX!
Officiele reactie van Wehkamp 26-10-2020

Goedenavond,

Allereerst mijn excuses dat we iets later reageren dan u van ons mag verwachten. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze service, wij hopen dat we u voor een lange tijd van veel shopplezier mogen voorzien.

Mertens34 20-10-2020

Wehkamp neemt geen verantwoordelijkheid voor de levering wat ze wel wettelijk verplicht zijn te doen. Ze wijzen naar hun bezorgpartner DHL en die wijst weer naar Wehkamp.
Uiteindelijk betekent dit voor mij dat de consument (Ik) Mijn geld kwijt ben en mijn bestelde product niet heb ontvangen. Ik ben naar de geschillencommissie gestapt en zelfs dat heeft tot geen oplossing geleidt.
Officiele reactie van Wehkamp 20-10-2020

Goedemiddag,

Wat vervelend dat u uw bestelling niet ontvangen heeft. Ik wil graag met u meekijken wat we voor u kunnen betekenen. Zou u een kopie van deze klacht, tezamen met uw klantnummer, e-mailadres en geboortedatum aan ons kunnen mailen? Dan nemen wij uw klacht in behandeling.

Mertens34 20-10-2020

Goedemiddag,

Jullie blijven maar beweren dat DHL heeft bezorgd terwijl dit niet zo is! Ook weigeren jullie bewijs van de levering delen. Ik heb al klachten ingedient via consuwijzer, trustpilot en Thuiswinkel (geschillencommissie). En toch blijven jullie bij jullie standpunt dat jullie mijn geld niet willen retourneren!

Ik heb geen idee naar welke emailadres ik moet mailen dus ik plak mijn bestelnummer wel gewoon in deze review zodat je kan zien over welke bestelling het gaat: 177031121

Laurien 15-10-2020

Als er niks mis gaat werkt het prima bij wehkamp, maar zodra er iets mis gaat, is dit een heel onprofessioneel en niet klant vriendelijk bedrijf... helaas was er met mijn laatste 3 bestellingen wat mis..
Officiele reactie van Wehkamp 15-10-2020

Goedenavond,

Bedankt voor uw bericht, wat vervelend om te lezen dat de laatste 3 bestellingen niet vlot zijn verlopen.

Vriendelijk vragen wij u om uw klantnummer + geboortedatum én een link van dit bericht te mailen naar socialmedia@wehkamp.nl. Hierna hebben wij de mogelijkheid deze kwestie in behandeling te nemen.

Webcareteam wehkamp