Wehkamp - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Wehkamp.

Wehkamp stelt zich voor

Op zoek naar je nieuwe smart tv, smartphone of smart fridge? Ook voor de nieuwste elektronica en huishoudapparatuur ben je bij Wehkamp aan het juiste adres. Met merken zoals LG, Samsung, Bose en Sony slaag je met elk budget. Bezorging is gratis vanaf 20 euro, waar en wanneer je maar wilt. En ze zijn razendsnel: meestal heb je het de volgende dag al in huis. Is het toch niet wat je ervan had gedacht? Binnen 30 dagen mag je alles gratis retourneren. Kortom, je loopt geen enkel risico.

Deze score is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,8

Grejo 05-08-2021

Vandaag besteld morgen in huis, dus niet.
Een kruimeldief besteld die zou de volgende dag geleverd worden.
De volgende dag een mailtje dat het pakje om 11.18 uur bezorgt was om bij het afhaalpunt opgehaald te worden, daar aangekomen niks geen pakje.
Dan weer een mailtje na 13.00 op te halen maar weer geen pakje.
Ik dacht een paar euro uit te sparen door bij Wehkamp te bestellen maar het geeft alleen maar een hoop ergernis.
Voortaan maar bij Coolblue bestellen die komen hun beloftes wel na.
Voor mij geen Wehkamp meer.
Officiele reactie van Wehkamp 09-08-2021

Goedenavond,

Jammer dat het mis is gegaan met de bezorging. Zou u uw klantnummer of e-mailadres en geboortedatum kunnen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl ? Graag ook met een korte omschrijving van de klacht erbij of een link naar de review. Dan pakken we het vanaf daar verder op.

Met vriendelijk groet,
webcareteam Wehkamp

AM LC 02-08-2021

Ik ben al zeker 30 jaar klant van Wehkamp. Super tevreden. Wat een klantenservice. Het is zelfs zo dat ik eerst lijk wat een product bij Wehkamp kost en dan pas ga ik verder kijken.
Wat een top prestatie in deze onbeschofte tijd waarin iedereen alleen maar kijkt naar geld. Wehkamp levert kwaliteit, wwn perfecte klantenservice en ook nog begrip wanneer het even tegen zit.
Ik zal altijd klant blijven.

Wehkamp you rock!!!!!
Officiele reactie van Wehkamp 02-08-2021

Goedemiddag,

Wij willen u hartelijk bedanken voor deze positieve review. Wij waarderen het zeer dat u zo tevreden bent over Wehkamp. Wij hopen u nog lang van dienst te mogen zijn.

Wij wensen u een hele fijne dag vandaag.

Dion 29-07-2021

Kansloos, al bijna 3 weken met een defect geleverde bank thuis. Keer op keer valse beloften, keer op keer teleurgesteld. Nu alweer geen concrete oplossingen, nog steeds van het kastje naar de muur gestuurd worden. Schandalig hoe wehkamp met haar klachten omgaat!
Officiele reactie van Wehkamp 29-07-2021

Goedenavond,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben zojuist gereageerd op uw bericht op Trustpilot.

DICK1953 29-07-2021

ZO ALS ALTIJD NETJES EN STEVIG VERPAKT EN OP DE AFGESPROKEN DATUM ONTVANGEN
Officiele reactie van Wehkamp 29-07-2021

Goedemiddag,

Bedankt voor uw positieve review. We hopen u graag weer terug te zien als klant.
Veel plezier met uw bestelling!

Jwr 27-07-2021

Heb een wasmachine gekocht.
Met retour oude wasmachine, alleen ze weigeren om deze mee te nemen.
Dit omdat die op zolder staat.
Heb niks kunnen vinden dat deze op begane grond moest staan.
Ook kon ik deze zelf niet naar de begane grond tillen dit in verband met mijn slechte rug
Heb alles gedaan wat op internet staat.
Wehkamp doet hier niks aan.
Wordt afgescheept dat ze deze wel willen ophalen, maar dan moet deze op de begane grond staan.
Iemand die dus in een flat woont zonder lift heeft dan een probleem denk ik.
Officiele reactie van Wehkamp 27-07-2021

Goedenavond,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat uw oude apparaat niet meegenomen is, terwijl u wel aan de voorwaarden voldeed. Graag kijken wij met u mee naar een oplossing. Wilt u hiervoor een omschrijving van uw klacht sturen naar socialmedia@wehkamp.nl, samen met uw klantnummer en geboortedatum?

mario 26-07-2021

Aanmelding van defecte koel/vriescombinatie (3jr oud) liep fout. Eerst keurige uitleg op de webpagina's over verschil tussen wettelijke garantie (langer: 8 jr) en fabrieksgarantie (2jr). Computersite Wehkamp komt vervolgens bij aanmelding van de storing met een onbegrijpelijke foutmelding. Telefonisch wordt vervolgens alleen gewezen op fabrieksgarantie (verlopen) en te betalen voorrijkosten (100 euro) voordat over de wettelijke garantie beslist wordt. (ik neem mijn verlies maar en koop de volgende keer hier in het dorp. De plaatselijke electro-boer hecht wel aan zijn reputatie).
Officiele reactie van Wehkamp 26-07-2021

Goedenavond,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat uw koel/vriescombinatie het niet meer doet.

Ik kijk graag met u mee of ik u ergens nog mee kan helpen. Wilt u uw klacht samen met uw geboortedatum en mailadres toesturen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Henriëtte van der Meulen 22-07-2021

Vandaag ontving ik mijn Desigual Mandala spijkerrok, aanbieding van 119,95 voor 99,95. Toen ik 'm uitpakte, bleek een naad te zijn uitgescheurd, en wel zodanig dat ik 'm zelf niet kon repareren. Het was de laatste in maat 42, dus omruilen zat er niet in. En terugsturen wilde ik ook niet, liever naar de kleermaker. Klantenservice Wehkamp bood mij 10 euro aan. Dat heb ik niet geaccepteerd; ik wilde de helft van het bedrag terug, maar daarin gingen ze niet mee. Wat een aanfluiting. Wehkamp is een klant kwijt!

Riaanske 19-07-2021

Ik koop al meer dan 30 jaar bij Wehkamp en nog nooit...werkelijk nog nooit heb ik problemen met ze gehad. Ik heb er door de jaren heen zoveel besteld...vriezer...koelkast ...gordijnen ...luxaflex...droger...heel veel kleding..
Beddengoed...en nog veel meer. Altijd op afbetaling...ik probeer rond de 1000 euro te blijven en los 30 euro per maand af....soms meer en dat kan en mag ook. Over de klantenservice niets dan goeds te vermelden . Ook over producten die snel kapot gingen kreeg ik meteen het geld terug...echt super die garantie. Ik heb al meerdere vriendinnen aangeraden bij Wehkamp te kopen en ze zijn allemaal heel tevreden .GA ZO DOOR WEHKAMP
Officiele reactie van Wehkamp 19-07-2021

Goedenavond.

Wat ontzettend fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hier doen we elke dag weer ons best voor natuurlijk. Bedankt voor de mooi review!

Mocht ik nog iets voor u kunnen doen dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Yliane Nales 17-07-2021

Tot aan deze week was ik altijd positief over Wehkamp. Onze wasmachine was stuk dus deze ging retour en daarvoor hebben wij een nieuwe gekregen, daar kan ik niks van zeggen, goede service. Maar dan... Ik heb aangegeven dat de machines van boven naar beneden moeten worden gehaald en vice versa omdat wij beide rugklachten hebben. Was allemaal geen probleem en dat zou regeld worden is tegen mij gezegd. Tot ze hier met de wasmachine voor de deur stonden, want nee het was een drempel levering en ze brengen hem dus niet naar boven. Ik zit hier nu dus met een wasmachine in de hal waar ik niks mee kan. Vervolgens vraag je om hulp, vergoeding of iets in die richting, maar nee, Wehkamp kan niks doen en Dynalogic werkt alleen vanuit opdracht van de Wehkamp. Ik heb het apparaat dus maar weer retour aangemeld en nu zit ik dus alweer zonder wasmachine. Echt schandalig vanuit de Wehkamp!!!! Dit kun je echt niet maken!!!
Officiele reactie van Wehkamp 17-07-2021

Goedenavond, wat een nare situatie. Wilt u ons een mail met deze klacht, het ordernummer en ter verificatie uw geboortedatum sturen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Dan kijken we met u mee.

Jack 14-07-2021

in mei hebben we diverse kleding besteld en netjes ontvangen.
De niet passende kleding retour gestuurd en direct het verschuldigde bedrag via hun eigen link betaald.
Nu krijgen we al 2 maanden aanmaningen om het restantbedrag over te maken.
Een mail met de vermelding dat we dit al lang betaald hebben werd beantwoord dat ze een kleine achterstand hebben.
Op 13-7 kregen we wederom een aanmaning met incasso-dreiging...
voor ons is de maat vol. NOOIT meer kopen we iets bij "Wehkramp".
Officiele reactie van Wehkamp 14-07-2021

Goedendag, wat vervelend dat uw retour nog niet is verwerkt.

Zou u een link van deze klacht samen met uw e-mailadres en geboortedatum per e-mail willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Wij kunnen u dan verder helpen.

Jack 17-10-2021

Update:
de aanmaning betrof een retour gestuurd kledingstuk (toevallig was de prijs gelijk aan het gekochte kledingstuk) welke door Wehkamp niet juist was retour geboekt.
Hierdoor kregen we diverse aanmaningen terwijl wij ervan uitgingen dat de aanmaningen waren van de gekochte rok.
Groot manco bij Wehkamp is dat ze niet duidelijk vermelden waarover het openstaande bedrag gaat, dan had het een hoop ergernis bespaard en had ik direct juist kunnen reageren.
Mijn reviewscore blijft dus een 1.0

Manisha 30-06-2021

Ik heb mijn Rowenta steelstofzuiger via Wehkamp besteld en daar ben ik zeer tevreden over. Snelle levering en goede kwaliteit. Ook kon je achteraf betalen wat een goede extra service is. Ik zal vaker bij Wehkamp bestellen :)
Officiele reactie van Wehkamp 01-07-2021

Goedemorgen,

Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service en dat de levering naar wens is gegaan. Veel plezier met uw steelstofzuiger.
Bedankt voor het mooie cijfer.

Webcareteam wehkamp.

Anoniem 24-06-2021

Ik heb mijn achternaam via de wet veranderd.
Dat betekend dat ik mijn nieuwe achternaam bij alle webwinkels moet aanpassen.
Nou kan ik niet mijn achternaam wijzigen enkele webshops. Ik heb hiervoor contact opgenomen met deze webshops. H&M en Zalando hebben mijn achternaam gewijzigd en nu kan ik weer bestellingen plaatsen omdat mijn naam klopt. Ik heb telefonisch contact gehad met Wehkamp. Wehkamp weigert om mijn achternaam te wijzigen. Tijdens het telefonisch contact vertellen ze mij niet waarom ze het niet willen wijzigen. Zij geven aan dat ik een nieuw account moet aanmaken via de mail. Maar dan heb ik 2 accounts bij Wehkamp. En zover ik weet valt dat onder fraude.
Ik begrijp niet waarom andere webshops dit wel willen doen en Wehkamp niet. Daarnaast vind ik het onprofessioneel dat ze dit niet vertellen wanneer ik ze aan de lijn heb, maar moet wachten op een mail met informatie die ze ook telefonisch hadden kunnen uitleggen.
Zeer slecht, want nu kan ik geen bestellingen plaatsen want mijn achternaam klopt niet met mijn rijbewijs, waardoor ik dus nooit pakketjes kan ophalen bij een dhl of post nl punt.
Officiele reactie van Wehkamp 29-06-2021

Goedenavond, ik begrijp dat u graag uw achternaam veranderd wil zien.

Wij kunnen u dan verder helpen.

Angeligue 22-06-2021

Super,snel geleverd kindertablet,en keuze voor avondbezorging.Nooit geen problemen met Wehkamp,bestel er graag.
Officiele reactie van Wehkamp 22-06-2021

Goedenavond,

Bedankt voor het grote compliment en wat fijn om te lezen dat u een nieuw apparaat bij ons heeft besteld! Indien u advies nodig heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Webcare team Wehkamp

Thomasdebruijn 20-12-2021

Dit is elke keer het standaard antwoord van een webcareteam. "Wat vervelend en stuur een mail".

Helemaal prima maar ik heb hiervoor dus al 5 keer gebeld (en dat is nog exclusief het aantal telefoontjes om mijn geld terug te krijgen) en al die 5x het hele verhaal opnieuw uit moeten aan een medewerker leggen en vervolgens niet gehilpen worden dus waarom zou ik dat nu weer doen??
Die order heb ik toch al geannuleerd; terug naar Wehkmp ga ik niet meer!

Dit hele proces van het opnieuw uitleggen, het niet terug gebeld worden en niet met een oplossing komen laat zien dat Wehkamp de zaakjes niet goed op orde heeft en een ruime onvoldoende scoort naar het contact met klanten en van het afhandelen van problemen (door Wehkamp zelf veroorzaakt)

Tevreden klant 19-06-2021

Doe al jaren allerlei aankopen bij wehkamp en tot nu toe is dit altijd goed gegaan .
Een paar jaar geleden zelfs een bed besteld dat door wehkamp naar boven is gebracht en goedkoper was dan de leverancier waar het bed vandaan kwam .
Officiele reactie van Wehkamp 19-06-2021

Goedenavond,

Hartelijk bedankt voor uw lieve review! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service.

Wij wensen jou een prettige avond en weekend toe.

webcareteam wehkamp

Rich 12-06-2021

Waardeloos bedrijf, ik bestel iets dat de volgende dag besteld word. Nu 8 dagen later 5 uur aan de telefoon hangen en 2 lange mails. Is mijn geld terug gestort met de rede dat het zo werkt bij dit bedrijf als het naar de verkeerde lokatie verstuurd word. Mijn product is terug gestuurd en naar een nieuwe klant verkocht. Mijn geld terug gestort. Volgen het bedrijf is dit een normale procedure voor hun.
Waardeloze klantenservice het woord service niet waard!!!!
Officiele reactie van Wehkamp 12-06-2021

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat uw bestelling retour is gegaan waarna dit uitverkocht is geraakt. Graag kijken wij met u mee. Wilt u hiervoor uw klacht mailen naar socialmedia@wehkamp.nl, samen met uw klantnummer en geboortedatum? Alvast bedankt.

Vis 09-06-2021

Wat me niet lekker zit als ik een bestelling gedaan hebt, krijg ik na een paar dagen een kortingscode via de mail.
Deze kan ik echter niet gebruiken bij achteraf betalen.
Zo jammer....dit al meerdere keren gehad, ben geneigd om het terug te sturen en een bestelling opnieuw te doen!!!
Officiele reactie van Wehkamp 09-06-2021

Goedemiddag,

Wat jammer dat u een aantal dagen na het ontvangen van uw bestelling, een kortingscode hebt ontvangen die u niet kunt gebruiken bij een bestelling die al geplaatst is. Wij verspreiden verschillende kortingscode/acties waaraan wisselende voorwaarden gesteld zijn. Normaal gesproken staat er onderaan de mail met de kortingscode, wat de voorwaarden zijn en hoe deze te verzilveren is. Mocht u het idee hebben, dat de kortingscode toch achteraf te gebruiken is, zou u ons dan een berichtje willen sturen? In dat geval mag u uw klantgegevens (e-mailadres + geboortedatum) en de link van de klacht sturen naar socialmedia@wehkamp.nl

Webcareteam wehkamp

Lize 08-06-2021

Bestelling annuleren werkt niet!!

Gisteren bestelde ik een pakket met het afleveradres van mijn oude woonadres. Daarna heb ik gelijk de klantenservice gebeld die zei dat ik het vandaag tussen 9 en 11 moest annuleren. Dan werd het niet afgeleverd door DHL en gelijk retour naar wehkamp gestuurd. Dit heb ik gedaan. In mijn account zag ik het niet terug. Ik heb weer de klantenservice gebeld waar ze zij dat ze het naar een DHL afleverpunt liet gaan en na 7dagen wordt het dan terug gestuurd en na 7 dagen krijg je je geld terug. Ik heb DHL gebeld om het te annuleren, omdat ik 14 dagen wachten wel lang vind. Zij geven aan dat de verzender dit moet (en kan) doen. Nou.. blijkbaar wehkamp niet. Wat een service ..
Officiele reactie van Wehkamp 08-06-2021

Goedemiddag,

Wat jammer dat het niet gelukt is om de bezorging te annuleren. Waarschijnlijk heeft DHL je bericht te laat doorgekregen en het daarom naar een DHL punt gestuurd. Ik wil graag meekijken in de track & trace in je account. Wil je een kopie van jouw klacht, tezamen met je klantnummer en geboortedatum mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Alvast hartelijk dank.

ingrid 01-06-2021

Hier bestel ik nooit wat weer ..voor mijn moeder een wasmachine besteld ze konden de oude niet meenemen omdat die nog niet was losgekoppeld van de veiligheidsnoer ,,,ze hadden tegen mijn moeder gezegd als de oude wasmachine op de gang staat dan BEL maar ,,,dan halen wij het alsnog op.
Bel ik net met wehkamp blijkt dit dus niet te kunnen,,ik moest maar een oudijzer boer bellen bedankt wehkamp bestel nooit wat weer
Officiele reactie van Wehkamp 01-06-2021

Goedenavond,

Jammer om te horen dat de levering niet naar wens is gegaan. Om uw klacht verder in behandeling te kunnen nemen wilt u uw klantgegevens (e-mailadres + geboortedatum) en de link van de klacht sturen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Alvast bedankt.

Webcareteam wehkamp

Anne 27-05-2021

wekhamp reageert dat bellen of chatten sneller gaaat om contact te krijgen maar helaas. De telefoon wordt opgenomen na ongeveer 45 minuten en een antwoordt krijg je niet. Je stelt je vraag, gaat in de wacht en het eerste uur!!!! hoor je niets. De beoordeling van een 1 is dus nog te hoog.
Chateen zelfde verhaal, je vertelt je probleem en daarna hoor je niets, helemaal niets!
Officiele reactie van Wehkamp 28-05-2021

Goedemorgen,

Wat vervelend om te horen.
Als wij u nog ergens mee kunnen helpen, mag u een mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Wilt u in de mail uw klantnummer en geboortedatum ook doorgeven.

Anne 27-05-2021

Gekozen voor achteraf betalen en product terug gestuurt. Nu zit ik, zonder er om gevraagd te hebben aan Tinka vast.
Tinka beantwoordt je mail na 6 maanden! Geeft rare. ( geautomatiseerde) antwoorden.
Hoe kom ik van dit bedrijf af? Blijkbaar niet.
Wehkamp stuurt je gegevens zomaar door. Mag dit wel?

Bezin jezelf voor je iets bij Wehkamp koopt. Zij sturen al je gegevens door.

Goedendag,

Tinka is onderdeel van Wehkamp zelf. Mocht u nog financiële vragen hebben dan raad ik u aan om via de site van Tinka de contactgegevens te bekijken en dan via telefoon of chat contact op te nemen, dat gaat momenteel sneller:

SylwiaKaspruk 15-11-2021

Er staat toch, dat er geen contact is met Tinka. Waarom dan als nog Tinka contactdetails aangeven? Misschien beantwoorden ze eerst de laatste berichten!

Appelman 23-05-2021

Ik lees in de “ Wehkamp stelt zich voor” dat je binnen dertig dagen alles gratis mag retourneren en dat je geen enkel risico loopt, dat valt in de praktijk nogal tegen. Mijn ouders hebben bij Wehkamp een koffiezetapparaat gekocht welke niet beviel, apparaat retour gestuurd met de verwachting het geld terug te krijgen: mooi niet dus. Het apparaat weer retour gekregen want hij was gebruikt. Er zit dus een behoorlijk verschil tussen de woorden van Wehkamp en de daden. Even de aanschaf uitproberen is er niet bij.

Goedendag,

Een artikel heb je 30 dagen op zicht en de moet helaas aan de retourvoorwaarden voldoen om het te kunnen retourneren.

Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u deze sturen naar webcareteam@wehkamp.nl

Goedendag,

Een artikel heb je 30 dagen op zicht en deze moet helaas aan de retourvoorwaarden voldoen om het te kunnen retourneren.

Q 19-05-2021

Nadat het artikel werd geleverd direct bij de klantenservice aangegeven dat het artikel niet juist is geleverd. De bestelling was 3 weken geleden geplaatst maar inmiddels was het artikel niet meer leverbaar. Wehkamp biedt geen andere oplossing dan het ontbinden van de koopovereenkomst. Ook komt Wehkamp meerdere terug bel afspraken niet na. Na een week dagelijks zelf contact opgenomen te hebben blijven wij nog steeds in onduidelijkheid, met een onjuist geleverd artikel in onze woonruimte.

Vanwege deze slechte service raadt ik het iedereen af om hier iets te bestellen.
Officiele reactie van Wehkamp 19-05-2021

Goedemiddag,

Wat vervelend om de lezen dat er nog een oplossing is. Zou u een mail willen sturen met uw klantnummer, geboortedatum en een omschrijving naar socialmedia@wehkamp.nl? Wij kijken graag met u mee naar een oplossing.

Kuijpers 14-05-2021

Dit is de tweede keer dat ik zwaar ontevreden ben over de (klanten)service van Wehkamp. Allereerst een aantal maanden geleden kleding besteld, welke ik 1,5 week later nog niet had ontvangen. Na bellen met de klantenservice bleek deze kleding door de leverancier niet meer leverbaar en werd het aankoopbedrag teruggestort. Als ik zelf niet gebeld had betwijfel ik of dit ooit gecommuniceerd was geworden.
Tweede ervaring is onlangs geweest voor een bestelling voor moederdag. Wederom na 1 week nog geen verzendbevestiging waarop ik ben gaan bellen. Hier bleek de bestelling niet aangekomen te zijn bij de leverancier en hier zou door een medewerker achteraan gegaan worden. Ik zou de volgende dag via mail op de hoogte gesteld worden over de status (niet gebeurd). Na 3 dagen zelf weer gebeld om te checken hoe het ervoor stond. Hierbij kreeg ik een jonge meid aan de lijn die klaarblijkelijk niet veel zin had om mijn vraag te beantwoorden. Op de vraag of het pakket nog vóór moederdag aan zou komen vertelde ze ‘ja, daar kunt u wel van uit gaan’. De volgende dag maar teruggebeld omdat ik niet veel vertrouwen had in het advies van deze jonge meid, waarop een andere medewerker mij kon vertellen dat de bestelling inderdaad niet wat aangekomen bij de leverancier. Zij zou het bedrag van deze bestelling retourneren en een nieuwe bestelling voor mij aanmaken. Hierna inderdaad 2 dagen later mijn pakketje in ontvangst mogen nemen. 2 weken later kreeg ik het betaalverzoek voor mijn ontvangen pakketje, echter was het bedrag van het geannuleerde pakketje nog niet teruggestort. Wederom gebeld waarop de medewerker vertelde dat ik nog even geduld moest hebben (ook deze jongeman had er mijn inziens niet veel zin in). Een dag later wederom gebeld dat een terugbetaling geen 2 weken in beslag zou moeten nemen en deze medewerker kon mij vertellen dat het bedrag de dag ervoor was teruggeboekt (dus niet 2 weken eerder als mij werd gegeven). Al met al heb ik het geld nu ontvangen en mijn bestelling is afgerond, maar ik ben uiterst ontevreden over de afhandeling en de ongemotiveerdheid van (enkele) medewerkers van de klantenservice. Dit had mijn inziens in één telefoongesprek afgehandeld kunnen worden. Voor mij een reden om mijn Wehkamp account af te melden en hier niks meer te bestellen.
Officiele reactie van Wehkamp 14-05-2021

Goedemiddag,

Wat vervelend om te lezen dat het zo is gelopen. Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar deze klacht? Wij nemen de klacht zo snel mogelijk in behandeling.

Pater 08-05-2021

Je besteld een bbq blijkt op voorraad. Na 3 weken niets te horen blijkt het al 2 weken uitverkocht en krijg je niets te horen. Bestel hier nooit meer wat. En nog afschepen met een waardebon van 7.50 euro terwijl het artikel 300 Euro was . 😡😡
Officiele reactie van Wehkamp 12-05-2021

Goedemiddag,

Begrijpelijk dat u teleurgesteld bent door het uiteindelijk niet kunnen ontvangen van uw bestelling.
We kijken graag verder met u mee naar waar dit de mist in kan zijn gegaan.

Zou u daarvoor via de mail uw klantgegevens door willen geven, samen met een link naar deze review? Dit mag naar socialmedia@wehkamp.nl.

Johan 04-05-2021

Wow wat veel slechte recenties, waarschijnlijk omdat iedereen die keurig geholpen wordt, of waar netjes bezorgd is, geen reactie achterlaat.
Ik ben keurig geholpen, ik had 2x een Grand foulard besteld, 1 kleine en 1 grote. Na bezorging bleek de grote toch iets te groot, dus die retour gestuurd. Binnen een week mijn geld terug gekregen.
En ik wilde dus nog een kleine er bij bestellen. Bleek hij 11euro duurder te zijn dan de week ervoor.
Gebeld en kon hem voor dezelfde goedkopere prijs krijgen. En dat het de volgende dag bezorgd wordt!

Top service.
Officiele reactie van Wehkamp 05-05-2021

Goedemorgen,

Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service. Nog veel plezier met de bestelling.

webcareteam Wehkamp